Misschien valt er wat te regelen hier op forum onderling, afspreken met iemand die dan toezicht zou willen houden?Afrosensual schreef: ↑11 feb 2025 12:18Je wilt dus gewoon anoniem geneukt worden zonder oogcontact(met mannen neem ik aan). Hoe zit het dan met veiligheid(condooms)?
Darkroom overbelicht
-
swordfish1971
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Re: Darkroom overbelicht
- Eroticcinema A'foort
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Wellicht is het al even geleden voor jullie, maar de Darkroom is reeds minder verlicht en bijna compleet donker. Kom vooral nog eens langs om zelf te oordelen.
En voor de liefhebbers in het donker, we organiseerde afgelopen vrijdag de incognito dark themadag waarbij de gehele cinema DARK is. Check onze website of forum voor meer info.
Tot snel! Groetjes EC
En voor de liefhebbers in het donker, we organiseerde afgelopen vrijdag de incognito dark themadag waarbij de gehele cinema DARK is. Check onze website of forum voor meer info.
Tot snel! Groetjes EC
-
Ton16
- Leeftijd: 60
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Pegging
- Contacteer:
Dat is fijn om te lezen. Ik kom donderdag 3 april en verheug me nu al op een geile orgie in zo'n donkere ruimte. Superanoniem voelen en gevoeld worden.
-
Softsm
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Heel graag gewoon DONKER. Dus ook geen tv scherm. Niets is zo geil als het onbekende,anonieme. Opeens een hand voelen, om je heen tasten en zoveel andere fantasieen. Gewoon een keer testen op naaktdag of bi dag alsjebieft.???
-
Ton16
- Leeftijd: 60
- Fetish: Pegging
- Contacteer:
Ja geil. Het donker instappen en laten gebeuren wat er gebeurt. Voelen en gevoelt worden. Met alle zintuigen behalve je zicht.
Ik word al stijf als ik er aan denk.
Ik word al stijf als ik er aan denk.
- Lady in red
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Zo'n bodyhole lijkt mij ook heerlijk, dat is nog een fantasie van me.Vinta schreef: ↑11 feb 2025 12:22Dat is wel een min puntje als je alleen bent idd.Afrosensual schreef: ↑11 feb 2025 12:18Je wilt dus gewoon anoniem geneukt worden zonder oogcontact(met mannen neem ik aan). Hoe zit het dan met veiligheid(condooms)?
De meeste vrouwen die hier gebruik van maken komen met begeleiding die hier toezicht op kan houden.
Zo jammer dat je er niet blind op kunt vertrouwen dat iemand standaard er even een condoom omheen doet. (wat trouwens beleid is in het EC en andere seksclubs)
Heb die integriteit gewoon zodat we lekker los kunnen gaan op elkaar zonder zorgen. Het is niet moeilijk, mensen!
- Benno
- Geaardheid: hetero
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
99% van de mannen houdt zich daar ook netjes aan, maar er is helaas altijd een klein aantal dat het verpest. Daarom kun je er nooit blindelings op vertrouwen dat een man wel een condoom omdoet en is het altijd noodzakelijk om daar op te blijven letten. Of om iemand dat voor je te laten doen.
- Lady in red
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Weet die ene procent wel dat ’stealthing' (het opzettelijk zonder condoom nemen, terwijl bekend was dat dit tegen de wens van de ontvangende partij is) wettelijk en strafrechtelijk gezien tegenwoordig onder 'seksueel geweld' valt?Benno schreef: ↑05 jan 2026 17:18 99% van de mannen houdt zich daar ook netjes aan, maar er is helaas altijd een klein aantal dat het verpest. Daarom kun je er nooit blindelings op vertrouwen dat een man wel een condoom omdoet en is het altijd noodzakelijk om daar op te blijven letten. Of om iemand dat voor je te laten doen.
Laatst gewijzigd door Lady in red op 05 jan 2026 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Benno
- Geaardheid: hetero
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Ik weet natuurlijk niet of het 1% is, of minder, maar er is nou eenmaal een klein groepje dat het óf niet weet, óf niet kan schelen. Hufters zullen er altijd zijn helaas.Lady in red schreef: ↑05 jan 2026 20:33Weet die ene procent wel dat het opzettelijk zonder condoom nemen, terwijl bekend was dat dit tegen de wens van de ontvangende partij is, wettelijk en strafrechtelijk gezien tegenwoordig onder 'verkrachting' valt?Benno schreef: ↑05 jan 2026 17:18 99% van de mannen houdt zich daar ook netjes aan, maar er is helaas altijd een klein aantal dat het verpest. Daarom kun je er nooit blindelings op vertrouwen dat een man wel een condoom omdoet en is het altijd noodzakelijk om daar op te blijven letten. Of om iemand dat voor je te laten doen.
-
Vinta
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
@Lady in red ik zou het niet in mijn hoofd durven halen een vrouw bewust zonder condoom te neuken.Lady in red schreef: ↑05 jan 2026 20:33Weet die ene procent wel dat ’stealthing' (het opzettelijk zonder condoom nemen, terwijl bekend was dat dit tegen de wens van de ontvangende partij is) wettelijk en strafrechtelijk gezien tegenwoordig onder 'seksueel geweld' valt?Benno schreef: ↑05 jan 2026 17:18 99% van de mannen houdt zich daar ook netjes aan, maar er is helaas altijd een klein aantal dat het verpest. Daarom kun je er nooit blindelings op vertrouwen dat een man wel een condoom omdoet en is het altijd noodzakelijk om daar op te blijven letten. Of om iemand dat voor je te laten doen.
Vind juist dat we zoals Benno aangeeft goed op elkaar moeten letten en zorgen dat er een veilige omgeving is waarin een ieder zichzelf heerlijk kan laten gaan.
En hoop dat deze omgeving dan ook meer vrouwen aantrekt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten