Wie komen er 23-8 spelen?
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Wie komen er 23-8 spelen?
gaat t nog wel door?
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Wie komen er 23-8 spelen?
Wat een bijzondere ervaring...
De opkomst was nogal overweldigend, waardoor het moeilijk was om echt contact te leggen. Misschien is dit ook niet de bedoeling van een gelegenheid als Ec. Het opwarmen in de bios, waarbij mn vriendje me liet klaarkomen was spannend, voor mn gevoel waren er wel 100 man aan het kijken! Daarna meer op mn gemak en heb ik me fijn laten neuken op het matras. Eenmaal gewend aan de blikken kon ik me steeds meer laten gaan, en toen ik het zaad tegen mn billen voelde spuiten wilde ik alleen nog maar meer! En gelukkig stond daar een indrukwekkende man vlak voor mijn neus, 1 blik was genoeg om me letterlijk en figuurlijk op mijn knieen te laten gaan.
(wie je ook bent: ik zou je graag nog een keer op de goede manier bedanken)
Mede dankzij het ontzettend leuke personeel en ervaring om nooit te vergeten!
Thank you!
De opkomst was nogal overweldigend, waardoor het moeilijk was om echt contact te leggen. Misschien is dit ook niet de bedoeling van een gelegenheid als Ec. Het opwarmen in de bios, waarbij mn vriendje me liet klaarkomen was spannend, voor mn gevoel waren er wel 100 man aan het kijken! Daarna meer op mn gemak en heb ik me fijn laten neuken op het matras. Eenmaal gewend aan de blikken kon ik me steeds meer laten gaan, en toen ik het zaad tegen mn billen voelde spuiten wilde ik alleen nog maar meer! En gelukkig stond daar een indrukwekkende man vlak voor mijn neus, 1 blik was genoeg om me letterlijk en figuurlijk op mijn knieen te laten gaan.

Mede dankzij het ontzettend leuke personeel en ervaring om nooit te vergeten!
Thank you!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten