.........

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
redydo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

.........

Bericht door redydo »

...
Laatst gewijzigd door redydo op 05 jul 2010 18:24, 2 keer totaal gewijzigd.
boy1990
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: hetro zoekt biman

Bericht door boy1990 »

wat wil je weten?
hijgaatlekker
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door hijgaatlekker »

1. Je kunt gerust mannen aanspreken en je wens kenbaar maken.
2. Blijf maar eens even staan tussen de gloryholes en je zult zien dat er al snel een lekkere pik door een van de gaten naar je toe wordt geschoven.
Veel Plezier.

Vrijdag ben ik er rond 17.30 uur. De mijne mag je komen leegzuigen.
trymeout
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door trymeout »

Hoi,
Dat dit al een hele stap was, kan ik me goed voorstellen. Maar je hebt 'm genomen! Op naar de volgende. Toen ik voor het eerst een sexshop binnen stapte had ik al drie keer de buurt afgestruind om te kijken of ik vooral geen bekenden tegen kwam. En pas toen het donker was.....
En ook nu nog voel ik me een beetje ongemakkelijk die laatste 50 meter voor de cinema. Maar naar de tandarts is erger. Eenmaal binnen snuffel je eerst wat rond of vraag je direct om
de cinema. Je wordt binnengelaten en dan kom je verschillende ruimtes tegen.
Gayzaaltje, heterozaaltje, tussenruimte met gloryholes, speelruimte met grote matras en een (veel te lichte) darkroom met een kruis, sling en kooi. Als je eenmaal binnen bent hoeft niemand nog te vertellen hoe het verder in zijn werk gaat. Je ontdekt het vanzelf. Je went er vanzelf aan dat je jezelf kan zijn en de schroom valt vanzelf van je af. Verder nog een dingetje; Er komen ook vaak stellen. Heerlijk! Maar helaas veranderen de meeste homo- en bi mannen dan allemaal in echte heteromannen en helaas gebeurt er dan niets meer op gayniveau. De begeleiders van de dames heb ik deze teleurstelling ook al eens horen uiten. Gelukkig is deze plotselinge geaardheidsverandering steeds van tijdelijke aard! Je kan het ook zo zien, dat als je bi bent heb je altijd geluk!Veel plezier in de cinema. Als alles doorgaat ben ik er vroeg in de avond vandaag.
Diederik
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten