Meedoen met geile gayparty?

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Valleiboy
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 jul 2008 10:19
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Meedoen met geile gayparty?

Bericht door Valleiboy »

Donderdag 28/8 wil ik weer een geile sexparty houden op deze locatie. Van 17.00 tot 21.00 lekker geilen met zoveel mogelijk mannen. Mogelijkheden zijn er genoeg na dde berbouwing dus................. kom lekker meedoen.

g.g. Martin
dater
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 aug 2008 14:28
Contacteer:

Re: Meedoen met geile gayparty?

Bericht door dater »

Goed idee ;-) Donderdag kan ik.
Gebruikersavatar
Xeno
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2008 00:06
Leeftijd: 0
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Meedoen met geile gayparty?

Bericht door Xeno »

Hey hallo,
Ik ben nieuw hier. Heb zojuist mijn account aangemaakt. Ben hier terechtgekomen via een berichtje van Nieuwlandmen, op GayRomeo. Op GayRomeo ben ik xeno1971. Ook ik ben stapelgek op geile mannensex en snak ernaar om zo nu en daan eens heftigf te spelen met een hoop mooie, lekkere en flinkgeile mannen. Ik zou graag de 28e aug mee komen spelen. Wel wil ik dan eerst weten of er voldoende mannen zullen komen... ik woon namelijk in Den Haag.
X Xeno
Gebruikersavatar
Valleiboy
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 jul 2008 10:19
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Meedoen met geile gayparty?

Bericht door Valleiboy »

Xeno schreef:Hey hallo,
Ik ben nieuw hier. Heb zojuist mijn account aangemaakt. Ben hier terechtgekomen via een berichtje van Nieuwlandmen, op GayRomeo. Op GayRomeo ben ik xeno1971. Ook ik ben stapelgek op geile mannensex en snak ernaar om zo nu en daan eens heftig te spelen met een hoop mooie, lekkere en flinkgeile mannen. Ik zou graag de 28e aug mee komen spelen. Wel wil ik dan eerst weten of er voldoende mannen zullen komen... ik woon namelijk in Den Haag.
X Xeno
Hey men, Helaas kan ik niet op voorhand aangeven hoeveel mannen er komen, via de diverse sites hebben behoorlijk wat mannen gereageerd, maar dat kan geen maatstaf zijn want zeggen en komen is vaak twee. Meestal kmen er echter best wel redelijk wat mannen dus.....

xxx Martin
Blowy
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 aug 2008 19:02
Contacteer:

Re: Meedoen met geile gayparty?

Bericht door Blowy »

Ik zal er zijn.

Blowy op gay.nl
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten