een geile zaterdag

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
sabbirah
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 dec 2011 22:24
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

een geile zaterdag

Bericht door sabbirah »

Vorige week zaterdag, 17 december, was het voor mij de allereerste kennismaking en ervaring met een darkroom. Samen met mijn Meesteres Xanja bracht ik een bezoek aan Erotica-Amersfoort, waarbij ik vooraf totaal geen idee had van wat mij te wachten zou staan en wat Meesteres voor mij in petto zou hebben. Eenmaal binnen bleek dat het haar bedoeling was om mij kennis te laten maken met de 'glory holes'.

Eerst was het nog niet zo heel erg druk in de kamer met de 'holes' maar dat veranderde snel toen Meesteres haar toestemming aan een bezoeker gaf om mijn borsten te betasten. En niet veel later voelde ik meerdere handen over mijn lichaam gaan, verschillende vingers in en aan mijn kut, mocht ik ballen likken, aan een heerlijke lul pijpen en ben ik zalig klaargekomen. Achteraf hoorde ik dat mijn aanwezigheid in de deuropening van de kamer, zorgde voor de nodige belangstelling en een opstopping in de gang ;) En na deze eerste geile kennismaking met de overige bezoekers, werd ik naar het bed getild om daar lekker verder te gaan en waar ik heerlijk heb mogen beffen, meerderen mij hebben gebeft en ook mijn borsten en tepels de nodige aandacht kregen.

Dankzij de dame en alle heren die mij totaal niets opdrongen, goed keken naar mijn reacties en daarop reageerden en hun acties aanpasten, heb ik een heerlijke geile middag gehad en een supergeile ervaring opgedaan die wat mij betreft zéker voor herhaling vatbaar is!
Met name door de heren B en P, die er samen voor zorgden dat het in de juiste banen werd geleid en iedereen aan zijn/haar trekken kon komen.

Bedankt allemaal en misschien tot de volgende keer.
groetjes
sabbirah
Xanja
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2011 17:54
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: een geile zaterdag

Bericht door Xanja »

Het was zeker een hele mooie en geile ervaring voor beide sabbirah. Kan niet anders zeggen dan dat ook ik heb genoten van deze middag met geweldige mensen die ik heb mogen leren kennen. Je hebt het deze middag geweldig gedaan en ik ben trots op je dat jjij je op een heerlijke geile manier hebt laten gebruiken. Zeker een keer voor herhaling vatbaar. Meesteres Xanja
Gebruikersavatar
britneyxxx
Berichten: 127
Lid geworden op: 05 sep 2011 00:27
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: een geile zaterdag

Bericht door britneyxxx »

Mooi verhaal! Blij dat jullie genoten hebben!

Britney.
knabbelenbabbel
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010 09:53
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: een geile zaterdag

Bericht door knabbelenbabbel »

ja dames voor mij was het ook een heerlijke ervaring,het klikte goed met elkaar.Was super geil ,ook voor mij voor herhaling vatbaar,Ik had deze middag 2 meesters,was zeer spannend,mischien tot gauw :roll: gr.knabbel
pdh
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 sep 2010 15:53
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: een geile zaterdag

Bericht door pdh »

Hallo Xanja en Sabbirah,
Leuk om te lezen dat jullie hebben genoten van dit avontuur. Ook wij (B en P) hebben het heel erg naar onze zin gehad :mrgreen: . Hadden we geweten wat Sabbirah extra opwind hadden we nog een aantal extra opdrachtjes gegeven die ze niet zo snel zou vergeten :lol: . Deze voorstellen bewaren we wel voor de volgende keer.
Graag zijn we weer eens van de partij met ons slavinnetje K als jullie weer zin hebben om te spelen. Laat het maar via een PB weten.
Groet meester P ;)
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten