WOENSDAG 8 APRIL; BEN IK ER WEER!

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Julien
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 jan 2009 10:24
Geaardheid: homo
Locatie: Bussum
Contacteer:

WOENSDAG 8 APRIL; BEN IK ER WEER!

Bericht door Julien »

Hoi mannen,
Het was hier maandag (6-04-09) middag best geil! ik heb 2 kerels heerlijk leeg gezogen!! eentje kwam voorzichtig klaar in mijn bek en die andere heeft bijna mijn keel verkracht! en dan? ;
mijn bek volgespoten! HEERLIJK!
Het was niet zo druk, ben naar achter geweest naar de slingkamer en er waren daar 3 kerels in de foyer op een stoel en niemand onderneemt wat!
zij keek naar de grond... lekker spannend hoor!!
wel jammer mannen!!
Ik ben begonnen met kerels leeg te zuigen en ging verder naar de slingkamer om lekker gepakt te worden maar daar wou het niet baten.jammer genoeg!
Ik kom woensdag a.s. weer tussen 12.30 uur en 15.30 uur en hoop dat meer aktie wordt!! Gewoon mannen lekker gepijpt worden, mij gewillige mondje & kutje neuken(safe) en mij geil onderspuiten!
Als iemand een pic van mij wil hebben om mij woensdag te herkennen,
"just ask" en stuur ik via mail alleen voor mensen die ECHT komen!
anders zal ik hier morgen melden wat voor kleren ik woensdag aan heb voor jou mij te herkennen en de onderkleiding kunnen zijn:
1) lingerie, kouzen en jaretels
2) harnas
3)jocktrap
Ik wil weten voor diegene die mij lekker gaan paken welke outfit ik moet dragen?
Komk op mannen !!tot woesndag !en verlies geen tijd , "don't be shy" neem initiatieven want ik ben geil !!en heb een heerlijk mondje & kutje!
wij komen daar toch voor de seks?
dus ga 200 % voor je 10 euris entree!
Tot woensdag
kef
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2009 20:45
Contacteer:

Re: WOENSDAG 8 APRIL; BEN IK ER WEER!

Bericht door kef »

hey,

ik ben er morgen ook dus kom je danwel opzoeken maar wees voorzichtig net mijn het is mijn eerste keer ;)
Tollol
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2009 13:34
Contacteer:

Re: WOENSDAG 8 APRIL; BEN IK ER WEER!

Bericht door Tollol »

Hoi,

ben helemaal "nieuw" hier... :D
Ik was eigenlijk van plan vandaag eindelijk eens een keer langs te gaan. Als jij er ook bent, lijkt me dat geweldig.
Zeker als jij in lekker lingerie en kousen rondloopt. Zou het helemaal geweldig vinden als je daar ook nog een paar geile hoge hakken, of liever nog laarzen, onder zou dragen... :roll:
Misschien tot straks?
ruud007
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 apr 2009 13:04
Contacteer:

Re: WOENSDAG 8 APRIL; BEN IK ER WEER!

Bericht door ruud007 »

nu heb je bericht te laat gelezen maar vrijdag 17 april 's avonds ben ik er laat mij even weten of jij er dan ook bent lijkt mij lekker. ruud
Donald
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2009 16:57
Contacteer:

Re: WOENSDAG 8 APRIL; BEN IK ER WEER!

Bericht door Donald »

Julien,

Ben je woensdag 22 maart rond acht uur 's avonds ook aanwezig in een geile outfit. Mooie jaretels en een leuk aanvullend setje winden me erg op en ik wil graag mijn zaad met je delen......zo ruig mogelijk.....
Laat van je horen....you won't regret!
inininin
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 mei 2009 12:59
Geaardheid: homo
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: WOENSDAG 8 APRIL; BEN IK ER WEER!

Bericht door inininin »

hoi hoi en hoe zie je eruit man mag ik je foto zien
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten