Pijpen en dresscode
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 28
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Pijpen en dresscode
Ik zou toch wel graag eens iemand zonder condoom willen pijpen om mijn bekkie vol te laten spuiten. Zijn er hier mannen van stellen die willen afspreken of mannen met een ggd stempel? Lopen er doorgaans vaak bezoekers helemaal naakt door de bioscoop? Lijkt me normaal dat iedereen toch lekker uit de kleren gaat? Is er iemand die morgen gaat?
- Amersfoorter
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: Pijpen en dresscode
Hoi hoi.
Als je interesse hebt wil ik wel een keer met je afspreken daar dan. Was er gister (ma 1 aug) aan het eind van de middag samen met een vriend. Was er in het begin rustig maar later kwamen er wel een paar leuke gasten.
Als je interesse hebt wil ik wel een keer met je afspreken daar dan. Was er gister (ma 1 aug) aan het eind van de middag samen met een vriend. Was er in het begin rustig maar later kwamen er wel een paar leuke gasten.
lekker hoor ik denk dat meer mannen wel met jou willen spelen ga je vanmiddag er nog heen en ben je er dan een beetje op tijd ?
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
hoi, ik heb hetzelfde. ik wil ook wel eens zonder condoom pijpen maar ik ben zooo benauwd dat ik een soa-pik in mijn mond neem. je ziet het niet altijd aan de buitenkant namelijk. aan de andere kant zijn er natuurlijk legio hele schone en velige kerels die alleen maar pijpen zonder condoom en de rest wel veilig doen. enfin.. wie weet komt het er nog eens van. Ik heb hetzelfde met beffen, ook zoiets wat heel lekker is maar ook best link af entoe. ik ga vrijdag maar weer eens kijken in Afoort.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten