Eerste keer man vs vrouw

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Pijpsletjechris
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Eerste keer man vs vrouw

Bericht door Pijpsletjechris »

Hallo,

Sinds een tijdje lijkt het mij erg geil om via in de gloryhole een man te pijpen. Zelf ben ik nog nooit in deze sexbioscoop of in een andere sexclub of iets dergelijks. Zelf ben ik niet bang om eens in een gloryhole plaats te nemen maar er speelt bij mij 1 vraag. Ik ben een man maar wat nou als een man zijn pik in het gat steekt om zich te laten pijpen maar eigenlijk dat door een vrouw wil laten doen? Of zie ik nu teveel beren op de weg..... hoe gaat dit in de praktijk? Of komen er geen vrouwen?

Groet Chris
DVS
Geaardheid: bi
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Eerste keer man vs vrouw

Bericht door DVS »

Als je je pik door een gloryhole hangt doe je dit omdat het je niet uitmaakt wat er aan de andere kant zit, dat is het hele leuke er aan!

En heel eerlijk, 9/10 keer gluren ze toch eerst achter het gordijntje. Dus als ze niet door een man gepijpt willen worden gluren ze vaak eerst ff.

Ik zou zeggen ga er gewoon voor! Zijn genoeg mannen die er heerlijk van gaan genieten!
Meryl
Geaardheid: bi
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een Transgender en zoek een Transgender
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Eerste keer man vs vrouw

Bericht door Meryl »

Mijn enige ervaring met een glory-hole ruimte is als volgt;

Mijn Meesteres van destijds gebood me op een openlijk SM-feestje niets meer te dragen als een dame-hipster.
Een zwarte met witte kanten randjes en roze strikjes, daaronder wel mijn platte nette zwarte schoenen.
"Wat vind je van haar outfit?" vroeg mijn Meesteres aan de gastvrouw van het feestje, wie me ook al een paar keer echt bont en blauw had staan meppen, op hetzelfde feestje, zelfs soms samen met deze kersverse Meesteres.
Met deze Meesteres was seks uit den boze, ik was dan wel kuis, maar omdat zij zelf de meest helse D/s relatie van het leven zat, ze noemen dat ook wel een huwelijk, mocht het niet van haar Mee.... man!

Toen zijn we toch samen even de glory-hole ruimte in gestapt en omdat mannen dachten dat zij het even voor zou doen, zoog ik aan een anonieme piemel. Niemand heeft geweten wie het was, ik heb ook geen idee van wie die pik was. Het was leuk en lekker, veilig uiteraard en de man in kwestie zal niet eens weten wie van ons twee er aan heeft gelurkt.

Verschil is wel; als ik dit mag geloven...
En heel eerlijk, 9/10 keer gluren ze toch eerst achter het gordijntje. Dus als ze niet door een man gepijpt willen worden gluren ze vaak eerst ff.
dat in deze ruimte waar ik zat de deur op slot ging, dus je dan als gever van een blow-job voorlopig anoniem blijft.
Tja, tot je er weer uit komt en mannen staan te wachten om te zien wie jij bent wat me dan weer een enorme afknapper lijkt...
Yo Ho Yo Ho, it is a pirate's life for me, matey!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten