nieuw
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 23
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
nieuw
Ik ben van plan om een keer naar erotic cinema te gaan en een gloryhole te proberen. Nou ben ik best wel zenuwachtig en benieuwd wat er in een glorihole gebeurt en hoe enz. Ik hoop dat de leden op dit forum misschien wat verhalen of tips hebben. Mvg nijkerkertje
-
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: nieuw
He Nijkerkertje,
Leuk joh, ik ben ook nog niet echt een lange bezoeker van de cinema. Belangrijkste is dat je het over je heen laat komen en zomin mogelijk moet verwachte, kan dan alleen maar meevallen hhahaha
De gloryholes tsja wat moet ik erover vertellen laat ik het zo zeggen je kan er je pik doorheen steken en je laten verassen door wat er aan de andere kant zit maar je kan ook zelf aan de andere kant gaan zitten en anderen pijpen. Spannend is het sowieso.....ik denk wel dat er vaak mannen ad andere kant zitten maar ja wat niet weet wat niet deert en ik vind dat juist wel spannend!!!
Kom gewoon snel een keertje langs, ik heb het lang uitgesteld maar daar word de stap alleen maar groter van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leuk joh, ik ben ook nog niet echt een lange bezoeker van de cinema. Belangrijkste is dat je het over je heen laat komen en zomin mogelijk moet verwachte, kan dan alleen maar meevallen hhahaha

Kom gewoon snel een keertje langs, ik heb het lang uitgesteld maar daar word de stap alleen maar groter van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Leeftijd: 23
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: nieuw
Hoi mikeme bedankt voor de info. Ben idd wel een beetje bang dat er straks een man aan de andere kant zit. Maar misschien is idd wat niet weet wat niet deert een goede instelling.
ik ga zeker een keer langs.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten