hoe en wat

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bistel 40
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:21
Leeftijd: 0
Locatie: amersfoort
Contacteer:

hoe en wat

Bericht door bistel 40 »

hallo wij zijn een bi stel en zijn onlangs in de cinema geweest, we hebben er even rond gekeken en zijn daarna nog even in beide filmzalen naar een film gaan kijken.
helaas waren de films slecht en weinig opwindend.

er liepen wat mannen naakt of met t shirt rond darkroom in en uit.

wij hadden gehoopt dat er meer paren waren maar helaas en dus hebben we geen sex gehad in een van de ruimtes.

kan iemand ons vertellen wanneer je er meer stellen tegenkomt en of de avond voor swinger alleen bedoeld is voor stellen of mogen er dan op die avond ook mannen alleen binnen.

want uit ervaring weet ik dat dan meer mannen aanwezig zijn dan stellen en dat heel veel van deze mannen dan vri9j ruw zijn en weinig respect hebben voor de aanwezige dames.

en verder hoe gaat het dan in zijn werk moet je iemand vragen of wordt je benaderd in de tussenruimte of hoe gaat het allemaal.

graag reacties van jullie.

groetjes bi stel 40

p.s. complimenten voor de mooie en schone zaak die jullie er neer hebben gezet.

8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Giles
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 sep 2008 07:54
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: hoe en wat

Bericht door Giles »

Ik heb zelf geen idee, maar het lijkt mij wel spannend om eens met mijn partner (vrouw) te vrijen en te kijken naar anderen, alleen is zij er niet klaar voor. Zelf vind ik dat je je als man niet als wild op hol geslagen vee moet gedragen.
EroticCinemaTeam
Berichten: 323
Lid geworden op: 11 sep 2008 11:09
Contacteer:

Re: hoe en wat

Bericht door EroticCinemaTeam »

Hoi Bi Stel,
Hou de website in de gaten, we hebben meer verzoekjes gekregen voor alleen stellen iets apart te organiseren.
De Gang-Bang-Party's 10 en 31 Oktober zijn weer wel meerdere mannen toegestaan. De sfeervolle Lounge en Cruising Area is bedoeld om te relaxen en inderdaad om te benaderen of benaderd worden. Kijk op de homepage van EroticCinema voor meer info http://www.eroticcinema.nl
Met vriendelijke groet,
Het EroticCinema Team
marco
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 okt 2008 11:47
Contacteer:

Re: hoe en wat

Bericht door marco »

ik marco wil graag eens met beide sex ben ook 40 dekrul1@hotmail.com
kinky
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 okt 2008 22:45
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: hoe en wat

Bericht door kinky »

mmm wij gaan als stel dinsdag kijken vanaf 12:00 hoop dat er dan meer mannen zijn.
joco
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 nov 2008 21:29
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: hoe en wat

Bericht door joco »

hoi..wij zijn vandaag ook voor de eerste keer wezen kijken..waren ook geen stellen, wel inderdaad en blote man...maar misschien kunnen wij een keer op maandag iets afspreken daar...groetjes joco
wildwind
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 jan 2009 12:43
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: hoe en wat

Bericht door wildwind »

Hi...........wij zijn ook nog niet geweest maar zoeken een leuk stel ( en met leuk bedoelen wij gewoon gezellig ) om eens een keer af te spreken om met 2 of 3 stellen de mannen te verwennen :-)
Horman18
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jan 2009 00:53
Contacteer:

Re: hoe en wat

Bericht door Horman18 »

Hallo mensen,

ik ben een jongen van 18 jaar en ben benieuwd of er wat vrouwen zijn of mannen zijn die mij wat willen leren

Horman18@live.nl is mijn email.

Geile groetjes
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast