Wat is de etiquette bij een gloryhole?

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gewoonjeroen
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 nov 2011 12:26
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Wat is de etiquette bij een gloryhole?

Bericht door Gewoonjeroen »

Ik ben wel eens in de erotic cinema's in Hilversum en Amersfoort geweest, maar vind het altijd een beetje bijzonder sfeertje. Echt gekletst wordt er niet, maar daardoor zijn (voor mij) dingen ook niet heel duidelijk.. Als ik binnenkom, kleed ik mij uit, vind het prettiger in enkel een boxershort of naakt rond te bewegen, en loop wat rond. Vaak sta ik in de ruimte achter de zaal, in een redelijke anonimiteit, en geniet van de film. Maar laatst had ik eigenlijk voor het eerst zoiets van : Misschien is het wel bloedgeil om mij door een man te laten pijpen door een gloryhole. Ik ben volstrekt hetero, maar de gedachte dat er aan de jongeheer gezogen wordt, zonder te zien wie, is volgens mij een enorm geile ervaring. Echter, ik heb te maken met enige gene, en zal niet zomaar in de hetero ruimte de genotswortel door een gat steken..

Stel, er staat iemand in de ruimte naast mij die wel interesse heeft, geeft die persoon dan een teken, een sein? Of spreek je vooraf af? Soms gebeuren dingen in the heat of the moment. En niet iedereen is zo mondig dat ze gelijk op iemand afstappen, zeker niet op dit gebied. Daarbij, ik geniet graag, maar ben schoon, en zonder ziektes. Stel iemand wil mij zonder condoom van een zekere spanning afhelpen, is dit not done, of geeft iemand dat ook aan?

Ik weet niet of mijn vragen gek zijn, of overdreven, maar ik voel mij zeker geremd op dit gebied..
Gewoon, omdat het me heerlijk lijkt......
AC-DC
Berichten: 48
Lid geworden op: 31 aug 2020 21:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Wat is de etiquette bij een gloryhole?

Bericht door AC-DC »

Als jij degene bent die gepijpt wil worden is het eigenlijk eenvoudig: je gaat in een hokje staan en als je met condoom wil doe je die alvast om. Zodra er iemand in het hokje naast je komt kan het zijn dat diegene zijn mond laat zien, of een vinger langs de rand van het gat beweegt. Dan beweeg je je richting de gloryhole en ik hoef niet te vertellen wat er gebeurt zodra je genotswortel binnen bereik is..

Als de ander niet met condoom wil; jammer dan, wachten op de volgende. Als je zelf zonder condoom gezogen wil worden kun je dezelfde routine volgen, alleen zonder condoom om. Als de ander wel een condoom wil zal die het zeggen, of er zelf een omheen doen - of natuurlijk niets doen en weglopen. En het is natuurlijk niet verboden om te praten! ;)
ThomNB
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 mar 2021 12:53
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Wat is de etiquette bij een gloryhole?

Bericht door ThomNB »

Zijn er, voor de volledigheid, seinen om aan tegen wat men wil, of wat mag, als het om meer dan condoomgebruik of pijpen gaat?
AC-DC
Berichten: 48
Lid geworden op: 31 aug 2020 21:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Wat is de etiquette bij een gloryhole?

Bericht door AC-DC »

Ehm, als er seinen zijn dan ken ik ze in ieder geval niet.. Gewoon praten werkt natuurlijk altijd.
Gebruikersavatar
tvpijper
Berichten: 182
Lid geworden op: 01 sep 2018 12:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Wat is de etiquette bij een gloryhole?

Bericht door tvpijper »

ik ben altijd degene in de gloryhole die pijpt. en ik doe het alleen met condoom. meestal steek ik gewoon wat vingers door het gat, als iemand interesse heeft dan geef ik indien nodig een condoom aan die degene om doet. wil hij dat niet, dan pijp ik niet. ik heb dat echter nog maar heel weinig meegemaakt :-) meestal nemen ze het condoom aan en maken ze gebruik van mijn diensten.
ik ben een onderdanige tv pijpslet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik pijp natuurlijk alleen met condoom.
Mike4u
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2021 14:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Wat is de etiquette bij een gloryhole?

Bericht door Mike4u »

Misschien een rare vraag, maar is er een afspraak over het hoe en waar klaarkomen? Hoe weet ik of diegene tot het einde wil?
Man92
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 sep 2015 12:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel

Re: Wat is de etiquette bij een gloryhole?

Bericht door Man92 »

Daar is niet echt een afspraak over. Omdat er niet gepraat wordt is het netjes om aan te geven dat je klaar gaat komen. Dit kan je doen door hard te gaan kreunen. De gene aan de gevende kant kan dan bepalen of hij/zij door wilt gaan.
BiDiscovery
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 jun 2021 14:59
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Wat is de etiquette bij een gloryhole?

Bericht door BiDiscovery »

In Hilversum wel eens twee man gelijktijdig verwend bij de Gloryholes. Dat was toen een first voor mij en weer een ervaring rijker. Links zonder condoom, rechts met condoom. Voor mij maakt heb in beginsel niet uit of de man een condoom draagt aan het begin van het pijpen, maar ik ben er nog niet over uit hoe ik zaad (van een ander) zou vinden. Dus een seintje van te voren vind ik wel fijn.

Anyway, man met condoom zei duidelijk genoeg dat hij ging komen, dus die heb ik gepijpt tot ik voelde dat het condoom werd gevuld. Dit heb ik eerder ook gedaan in Amersfoort en geeft mij een geil gevoel. De man links was stiller en die kwam terwijl ik hem aftrok. Op zich best om hem te zien komen, maar ik weet niet wat mijn reactie was geweest als hij zomaar in mijn mond of over mijn gezicht was gekomen. Dat is mijn volgende grens die ik nog aan het verkennen ben.
Gebruikersavatar
bi_slet
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 okt 2019 21:25
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Wat is de etiquette bij een gloryhole?

Bericht door bi_slet »

Als de bottom zonder condoom pijpt is de kans dat je niet mag klaarkomen erg klein. Sterker nog, een lading wordt juist gewaardeerd. Wat je kan doen is richting het klaarkomen even op de wand tikken/kloppen. Een algemeen signaal dat er wat aan zit te komen.

Andere tip, als je voor een hole staat en rustig wat begint te rukken richting de hole dan weet de ander genoeg en zal tot actie over gaan. Zelf kijk ik even door de hole om te zien wat de ander wil voor ik naar binnen ga.

Nog een tip: tijdens de actie kan het zijn dat de pijper even anders moet gaan zitten of shirt oid uitdoet. Een korte pauze is geen signaal dat hij/zij wil stoppen! Als ze weglopen wel natuurlijk :) Knieeen hebben soms ook even rust nodig... :)
hippie
Berichten: 157
Lid geworden op: 18 aug 2013 15:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Wat is de etiquette bij een gloryhole?

Bericht door hippie »

Benieuwd wanneer er een pijpmondje is
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten