Eerste keer pijpen

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
nognooitgedaaan
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2024 09:17
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: BBW
Contacteer:

Eerste keer pijpen

Bericht door nognooitgedaaan »

Ik zit vol spanning maar wil graag een keer iemand pijpen door een gloryhole. Heb überhaupt nog nooit een pik in mijn mond gehad maar het lijkt mij zo geil. En stel dat ik eerst een butplug koop zou ik die dan eerst in kunnen brengen bij mij zelf voor ik aan de pijpbeurt begin of is niet toegestaan?
top035
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 apr 2013 19:55
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: hilversum
Contacteer:

Re: Eerste keer pijpen

Bericht door top035 »

Voor alles een eerste keer. En begrijpelijk dat je het spannend vind. De eerste keer bios is spannend...de eerste keer naakt lopen is spannend...enz. Gewoon een keer doen! Je mag het doen zoals jij wil. Je kunt ook aangeven wat je niet wil. Wil jij een plug in? Zeker doen als jij dat geil vind. Vinden anderen ook vast geil. Pijpen in een gloryhole is redelijk anoniem...probeer het eens! En vind jet het niks? dan laat je het voor wat het is! Alvast veel pijpplezier!
Donderdag aanstaande ga ik ook weer eens kijken in Amersfoort. Naaktdag! Altijd leuk. Kom je het dan eens proberen?
Gebruikersavatar
tvpijper
Berichten: 183
Lid geworden op: 01 sep 2018 12:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Eerste keer pijpen

Bericht door tvpijper »

gewoon een keer proberen, ja het is heel spannend, ik ben vaak geweest en het is elke keer weer spannend. ik draag er vaak en graag een butplug (doe ik sowieso vaak haha), hartstikke geil!
ik ben een onderdanige tv pijpslet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik pijp natuurlijk alleen met condoom.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten