Geile genieten 18 januari met leuk vent

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Jossailor
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jan 2024 18:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Geile genieten 18 januari met leuk vent

Bericht door Jossailor »

Was voor mij de eerste keer dat ik in Amersfoort was en ging er naar toe om de bios te bezoeken. Het bleek naaktdag te zijn, ik twijfelde eerst nog, maar ging toch naar binnen. Kleedde me uit in de ruimte met de kluisjes waar op een groot bed 3 mannen en een vrouw aan het geilen waren. (In forum gay cinema heb ik hier al over verteld) ik belandde in een ruimte tussen de gay cinema en de hetero cinema. Was dat Glory holes? Ik was achter een man aangelopen die ik weer aantrof in een kleine ruimte met een gordijn met uitzicht op de gay film. Daar heb ik heerlijk staan tongen, strelen en pijpen met hem, hij had een heerlijk lichaam. Uiteindelijk belanden we in de gay cinema, waar we doorgingen met het geile spel, waar er ook een derde man bij kwam. Het was super heerlijk geil en de man zei op een gegeven moment “ik wil een lul in m’n kut” ik had daar best zin in, maar had geen condooms bij me en moest eigenlijk al weg. ( kwam er later achter dat er op een tafel bij de kluisjes een schaal met condooms waren).
Ben zeker van plan terug te komen en weet nu dat er condooms aanwezig zijn, zou de leuke man dan graag ontmoeten en lekker verder willen minnen. Hoop dat hij dit verhaal herkent en een berichtje achter laat. Kusjes Jos
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten