18 MEI gangbang

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Arrakje
Berichten: 53
Lid geworden op: 30 jun 2011 13:41
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 18 MEI gangbang

Bericht door Arrakje »

Het lijkt me heel erg lekker!
Maar er is vandaag ook Trans en Travestie dag, dat is niet zo mijn ding
hottmeeel
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 nov 2017 21:35
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 18 MEI gangbang

Bericht door hottmeeel »

OK, ik denk niet dat ik net zulke fraaie verslagen kan maken als een aantal anderen hier, maar doe toch een bescheiden poging om het avontuur te beschrijven.

Toen Prinses (en haar meester) binnenkwamen dacht ik alleen maar dit: WOW!

Iets meer in detail: wat een vreselijk mooie dame in een sexy pakje. En wat een benen! Er leek geen einde aan te komen, hmmmm.

Zoals het een goede meester betaamt, was duidelijk wie hier de baas was. De spelregels werden verteld en iedereen heeft zich daar aan gehouden. De enige die zo nu en dan gecorrigeerd moest worden was Prinses zelf. Je hoort gewoon je meester netjes met twee woorden te bedanken! Zo is het! En hoewel er niet veel aanmoedigingen nodig waren voor het pijpen van pikken en laten neuken, moest toch zo nu en dan gezegd worden dat Prinses ook nog twee handen heeft: gebruiken die dingen!

Afijn, het spel begon met een opwarmsessie van Prinses waarbij ze zich zelf vingerde op het kleine bed. Wat een fraai gezicht, die slanke vingers over haar mooie kale kutje met sappige kutlippen die al snel sopten als twee teelepels dreft in een afwasteiltje! De aanblik van al die rukkende mannen zorgde er voor dat ze al snel lekker klaar kwam (uiteraard NADAT ze netjes toestemming had gevraagd!). Daarna moest zij zich netjes voorstellen aan alle aanwezigen ( ongeveer 8 man, VEEL TE WEINIG, kom op mannen, volgende keer ben JIJ er ook bij) en direct op haar knieen om alle pikken lekker te pijpen. Dat dit lekker was bleek wel doordat 1 deelnemer snel zijn pik uit haar gulzige mondje trok: klaarkomen moest nog even uitgesteld worden tot na het neuken! Tijdens het pijpen werd ze hardhandig gevingerd en ze had zichtbaar en hoorbaar moeite om bij de les te blijven. Gelukkig bleef haar meester goed opletten om haar zo nu en dan terecht te wijzen en duidelijk te maken waar ze hier voor was: voor de mannen! Nu de meeste pikken slagvaardig waren (de mijne was continue keihard hmmm) werd Prinses door haar meester opgedragen haar kut beschikbaar te stellen op het grote bed. Omdat de mannen toch wel een beetje beduusd waren voor deze ontzettende slet gaf hij zelf het goede voorbeeld en neukte haar hard en diep. Daarna waren alle remmen los bij de mannen en is het gemiddelde aantal mannen dat tegelijk met haar bezig was niet onder de vier gekomen. Prinses is een echte slet en de eerste lading sperma lag al snel op haar fraaie borsten. De ene na de andere pik verdween in hand, mond en kut en haar gekreun moet tot bij de buren te horen zijn geweest! Zelf had ik ook de eer om haar hard en diep te neuken en ze genoot zichtbaar van mijn 20 cm, maar klaarkomen wilde ik niet in een condoom. Meester had al aangegeven dat ze een echte zaadhoer is en dat ze dit overal over haar heen en in haar mondje wilde ontvangen. Vele ladingen werden gulzig doorgslikt, ik heb zelf een aantal flinke stralen dwars in haar gezichtje geschoten: een heerlijk gevoel en een heerlijk gezicht! En uiteraard bedankte ze mij een beetje verlegen. Zoals ze dit bij iedere lading verse hete witte sperma deed. De neuksessie is nog een tijd doorgegaan zonder Prinses enige rust te gunnen, maar uiteindelijk waren alle mannen toch wel aan rust toe om zich opnieuw op te laden voor de tweede ronde.

Want je moet niet denken dat die zaadhoer al genoeg had! Ze wist weliswaar niet meer hoeveel pikken ze gehad had en hoe vaak ze zelf was klaargekomen, maar ze moest meer van haar meester. Ed dat was niet tegen haar wil!

Het programma na de pauze volgde grofweg hetzelfe scenario en haar gekreun maakte duidelijk dat ze weer goed onderhanden werd genomen. Voorzover er niet tussendoor sperma geloosd werd, werd dit opgespaard om haar aan het einde helemaal onder te spuiten. En met helemaal onderspuiten bedoel ik: HELEMAAL onderspuiten. De slierten liepen over haar gezicht, borsten en lichaam terwijl ze gedwee op haar knieen de ene na de andere pik klaarzoog of klaarkeek met haar zaadogen. Als laatste spoot haar meester nog een aantal flinke stralen in haar gezichtje. Ik denk te kunnen stellen dat hij het een waardig einde vond.

Na een bescheiden bedankje aan haar meester was het tijd om tevreden de bios te verlaten.

De hele sessie is netjes door meester begeleid en met zo'n meester kan je je als slaaf/slavin met een gerust hart laten gaan. Chapeau! Ik hoop vaker van Prinses te kunnen genieten (en zij van mij).
Gebruikersavatar
Mr_Flames
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2018 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 18 MEI gangbang

Bericht door Mr_Flames »

Wauh dat is nog eens een geil verslag! Het was een lekkere geile gangbang, en idd ze heeft lekker veel zaad gehad, precies wat ze wilde! Princes zal zelf ook haar verhaal schrijven! Maar we zijn ook erg benieuwd naar andere verhalen!
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
Gebruikersavatar
Mr_Flames
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2018 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 18 MEI gangbang

Bericht door Mr_Flames »

Hier het verslag van Prinses....


Mijn verhaal begint op 15 mei. Het is 15 uur en ik krijg een berichtje van mijn meester: nog 1 uur sletje! Ik besef me dat bijna de tijd in gaat waarin ik niet meer klaar mag komen en besluit er nog even van te genieten. En dan is het lange wachten begonnen, 18 mei heeft mijn meester een gangbang voor me georganiseerd! Het wordt voor mij de eerste keer en het idee maakt mij heel geil en ook wel ’n beetje zenuwachtig.
En dan, 18 mei, het is zover! Ik volg netjes mijn instructies op: kort jurkje, geen slipje, hakken en samen rijden we naar Hilversum. Daar aangekomen zie ik meerdere mannen klaar zitten, wat spannend! Mijn meester laat me eerst de ruimtes zien en stelt me gerust. Ik ben niet echt een type dat ’t middelwaar van de belangstelling op zoekt en weet dat dat vandaag wel anders gaat zijn! Hij laat me even voor de glory hole zitten waar de eerste pik zich aan biedt. Dat niet alleen bij mij de spanning hoog is blijkt, want al snel mag ik het eerste warme zaad doorslikken! Ik neem plaats op ’t matras in de hoek en terwijl alle mannen om mij heen staan speel ik met mezelf, wat een geil gezicht! Al snel vraag ik mijn meester om toestemming om te komen, wat hij mij gelukkig geeft.
Ik geef iedereen netjes een hand en ga vervolgens op m’n knieën zitten. Wat een heerlijk gezicht, al die stijve pikken om me heen! Ik begin een voor een alle mannen te pijpen en probeer mijn handen ook gevuld te houden en niemand over te slaan. Ondertussen werd er ook heerlijk met m’n kutje gespeeld door de mannen achter me. Ik neem plaats op de bank waar m’n kutje wordt gelikt terwijl ik met m’n mond pikken blijf verwennen. M’n meester vond dat het tijd werd om m’n kutje beschikbaar te stellen en neemt me mee naar ’t matras in de andere ruimte. De mannen waren nog wat voorzichtig dus mijn meester gaf het goede voorbeeld en begon mij lekker hard te neuken. Al snel volgden de andere mannen zijn voorbeeld, terwijl ik de ene na de andere pik in m’n mond en handen had. Soms werd ik zo hard geneukt dat ’t mij moeite koste om daar mee door te gaan! Al snel mocht ik een lading zaad op m’n borsten ontvangen en er zouden er nog vele volgen, waar ik de mannen netjes voor bedankte. Ik had op den duur twee pikken naast m’n hoofd die ik om en om pijpte, zo geil! Als afwisseling ben ik in de swing gaan zitten waar ik goed in geneukt werd, helaas kon ik daar niet zo gulzig in pijpen als ik wilde. Mijn meester zag dat en liet me weer op ’t matras plaats nemen. Nadat we flinke tijd bezig waren en ik al lang de tel kwijt was hoeveel pikken, zaad en orgasmes ik had gehad waren de meeste mannen toe aan ’n break en ik kon er zelf ook wel een gebruiken! Ik werd netjes overeind en naar de bank geholpen en er werd water voor me gehaald.
M’n meester liet me in ’t midden op de grond zitten zodat ik eerst hem lekker kon pijpen terwijl de andere mannen toekeken. Daarna begon de volgende ronde waarin ik de mannen een voor een pijpte. M’n meester nam me mee naar de andere ruimte waar hij me plaats liet nemen in ’n schandpaal. Een positie die de mannen hoorbaar opwind. Helaas zorgden mijn lange benen en pumps ervoor dat dit niet voor alle mannen praktisch was en werd ik er al snel weer uitgehaald en naar ’t matras in de hoek begeleid. Hier werd ik opnieuw goed geneukt en deed ik m’n best om m’n handen en mond geen rust te geven.
Als afsluiter nam ik plaats op m’n knieën waar ik de mannen nog ’n laatste keer leeg zoog en ze in m’n mond en gezicht liet spuiten. Als laatste pijpte ik m’n meester tot hij zijn heerlijke zaad in warme slierten over m’n gezicht spoot. Voldaan ben ik naar de douche begeleid waar ik mezelf kon opfrissen.
Mannen, bedankt dat jullie mijn grootste fantasie hebben laten uitkomen! Ik vond het een geweldige ervaring en jullie hebben mij zowel als de slet die ik ben gebruikt maar mij ook als een prinses behandeld.
Meester, bedankt voor het organiseren van deze onvergetelijke geile dag en voor al je goede zorgen! Zonder jou zou ik dit niet kunnen doen.
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
Gebruikersavatar
SpikeIndo
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 sep 2016 15:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: NH
Contacteer:

Re: 18 MEI gangbang

Bericht door SpikeIndo »

Top dat je zo genoten hebt ....heb je heerlijke kutje mogen proeven en smaakte geweldig....ook 69 terwijl ik je mondje diep neukte was super heerlijk ....je blik toen ik je mondje volspoot .....priceless ...hoop tot snel ...met recht een Prinses !! X
Aduh
Berichten: 55
Lid geworden op: 28 mei 2014 10:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: 18 MEI gangbang

Bericht door Aduh »

PRINCESS DIARY

Oef…wat is het donker. De staafjes en kegeltjes in mijn netvlies moeten zich nog even aanpassen. De kelder, de lage plafond, de koffie automaat…ja, ik ben op de juiste plek. Er waren nog een aantal kluisjes beschikbaar… €1… indoen… uitkleden… opbergen. Vanuit de darkroom kwamen veelbelovend geluiden uit. Een blonde vrouw die door een man stevig werd aangepakt terwijl zij twee pikken met haar mond en handen verwende. Mr. Flames sprak mij aan en legde de regels aan mij uit. Ik had mij aan hem voorgesteld en hij bevestigde dat ik mij via PB’s netjes had aangemeld. Hij noemde zijn slet Princess.

Princess kwam zo te zien niet aan pikken te kort. Als haar handen, mond of kutje vrij is, spoorde Mr Flames de mannen aan om haar steeds “bezig” te houden. Haar kutje en mondje moesten het liefst ten allen tijde met stijve pikken worden gevuld. De aanwezige heren gaven daar gehoor aan en liet nauwelijks haar gaatjes “onbemand”. Zij moest het accepteren dat zij aan de lopende band door de aanwezige mannen werd geneukt. Een man werd door haar klaargepijpt en zij bedankte hem voor de zaad. Toen deze man zijn nog stijve pik uit haar mondje haalde, schoof ik zo mijn pik in haar mond. Wauw, wat een lekker gevoel gaf haar mondje over mijn eikel. Heerlijk warm en nat. Na een tijdje gepijpt te worden, kon ik mijn geiligheid niet meer bedwingen. Ik schoof een condoom om mijn pik en positioneerde mij strategisch. Toen ik de kans schoon zag om haar te neuken, druk ik mijn pik in haar kut. OMG..! Wat een strakke kut heeft zij. Met harde stoten, drong ik haar binnen. Zij kreunde van genot. Iedere pik die in de buurt van haar gezicht zich bevonden, werd in haar mondje geduwd. Zonder enige stribbeling nam zij elke pik in haar mond terwijl ik haar keihard neukte. ‘Kom nou maar klaar, Princess’…en klaar kwam zij! Haar lichaam trilde, schokte en zij snakte naar adem van de orgasme. Ik duwde mijn pik diep in haar kut en voelde mijn pik in haar kut werd geknepen. Haar al strakke kut voelde alsmaar strakker om mijn eikel en schacht.

‘Is de sling een goede hoogte voor je?’ vroeg de meester aan mij. Ik knikte en hielp Princess samen met haar meester overeind. Ik kon hierdoor haar goed bekijken. WOW! Wat een vrouw! Een hele mooie blondine met oneindig lange slanke benen. Op haar 12 cm hakken raakte haar hoofd bijna het plafond. Ik werd nog geiler van haar figuur en van haar nagenoeg perfecte zachte gladde huid. Zij nam inmiddels plaats in de sling met enig hulp. Haar glad geschoren kut nodigde nogmaals mijn stijve pik. Zonder enige aarzeling drong ik haar nog eens binnen. Hard en genadeloos. Zij moest weer een paar keer klaarkomen van haar meester. Trillend…schokkend…kreunen…en kneep zij mijn pik weer in haar kut. Ik liet mijn pik diep in haar zitten zodat zij meer van haar orgasme kon voelen en beleven.

Pauze!...even wat vocht naar binnen werken. Princess was er ook aan toe. Zij ging samen met haar meester naar de bank om even te pauzeren, maar het duurde niet lang. Zij moest op haar knieën en haar meester pijpen. Mr. Flames beval daarna de mannen om een kringetje te vormen met Princess als middelpunt. Nog steeds op haar knieën, moest zij een pijprondje maken. Haar handen moesten ook gebruikt worden om de andere pikken stijf te houden. Na een rondje, werd zij gedirigeerd naar de darkroom en meteen aan de schandpaal gezet. Door haar lengte (en haar hakken) was dit niet zo’n handige positie voor de meeste mannen. Een aantal mannen hadden geprobeerd maar ze konden niet van Princess optimaal genieten, dus werd zij naar de kleine bed meegenomen. Daar werd zij weer hardhandig geneukt. Mr. Flames adviseerde de mannen om niet in hun condooms klaar te komen want zij zou een bukkake willen. Ik schoof weer een condoom om mijn pik en neukte haar met volle teuge. Diep en hard. Zij kwam weer klaar! WOW! Echt de grootste compliment voor een man! Wat is het toch geil om te zien en te voelen.

Ik was de laatste die haar mocht neuken. Wij hielpen haar weer overeind en ik legde een biechtmatje voor haar klaar. Op haar knieën, ontving Princess elke pik die aan haar mondje werd aangeboden. Een voor een pijpte zij deze pikken vakkundig klaar. Zij bedankte weer elke man die zijn zaad in haar mondje spoot. Ik werd ook heerlijk door haar gepijpt en met een beetje trekwerk spoot ik haar mondje vol met mijn zaad. Zij zoog al mijn overgebleven zaad, slikte het en likte mijn pik helemaal schoon. Letterlijk geen enkel druppelzaad van mij werd verspild. Zij keek mij diep aan met haar fonkelende ogen en met een geile blik bedankte mij voor mijn zaad. Pfff…wat een vrouw! Hierna waren er nog een aantal mannen die zijn zaad in haar mondje of over haar heen hadden gedoneerd. Glinsteren van sperma stond zij op en besloot dat het genoeg was geweest. Zij liep naar de doucheruimte om zich te fatsoeneren alvorens zij naar huis ging.

Ik heb mij inmiddels aangekleed en bedankte Mr. Flames dat hij zijn sletje…oeps zijn Princess met ons wilde delen. Princess, ik had je niet persoonlijk kunnen bedanken omdat je nog onder de douche stond. Als je dit leest, wil ik je graag enorm bedanken voor je geiligheid en de onvergetelijke ervaring. Alles wat er gebeurd is in mijn netvlies gebrand. Bedankt Mr. Flames en ik hoop dat jullie weer snel langskomen voor een geile vergadering weer. Tot dan…
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten