Drukke tijden?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
JongeJan05
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2023 00:21
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 18
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

Drukke tijden?

Bericht door JongeJan05 »

hey vraagje,
ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst geweest in EC Hilversum en vanavond ben ik nog een keer gegaan. Alleen vond ik beide keren erg rustig. Nu is het misschien snel om te oordelen, maar zijn er beetje standaard dagen/tijden waar het wat drukker is en er ook misschien vrouwen aanwezig zijn?
Darcy
Berichten: 32
Lid geworden op: 16 nov 2018 10:29
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Drukke tijden?

Bericht door Darcy »

Het is alleen maar druk als er een stel op het forum gezegd heeft dat ze gaan komen. Vrouwen alleen komen nooit (of bijna nooit). Je kunt geluk hebben dat er een stel onaangekondigd komt, maar dat komt niet zoveel voor. Er zijn meestal tussen de 3 en 5 mensen tegelijk in de cinema.
I can resist everything except temptation.
DonRoberto
Berichten: 341
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Drukke tijden?

Bericht door DonRoberto »

Darcy schreef: 02 nov 2023 20:30Je kunt geluk hebben dat er een stel onaangekondigd komt, maar dat komt niet zoveel voor.
Pardon? Wij komen regelmatig zonder aankondiging!
Gebruikersavatar
oxideberyllium
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 nov 2023 11:21
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Plassex
Contacteer:

Re: Drukke tijden?

Bericht door oxideberyllium »

DonRoberto schreef: 02 nov 2023 23:23 Pardon? Wij komen regelmatig zonder aankondiging!
En wanneer is dat zo? Ik bedoel, heb je er een specifieke dag en/of tijd voor?

Voor mij geldt hetzelfde, ik ben er tot nu toe vier keer geweest en, afgezien van een paar dikke oude mannen die hem hard probeerden te krijgen en een paar homo's, was er niemand. Alle acceptatie richting deze mensen, maar daar kom ik niet voor.

Ik verwacht in ieder geval niet dat ik daar ooit binnen kan lopen en mij wacht een Romeinse orgie met de mooiste, sekshongerige vrouwen. Ik dacht achteraf alleen maar dat ik er waarschijnlijk op slechte dagen en tijden was?
Darcy
Berichten: 32
Lid geworden op: 16 nov 2018 10:29
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Drukke tijden?

Bericht door Darcy »

DonRoberto schreef: 02 nov 2023 23:23
Darcy schreef: 02 nov 2023 20:30Je kunt geluk hebben dat er een stel onaangekondigd komt, maar dat komt niet zoveel voor.
Pardon? Wij komen regelmatig zonder aankondiging!
Ik kom ook weleens onaangekondigd met mijn vriendin, maar dat betekent nog niet dat er vaak een stel komt. De kans dat er weinig mensen zijn is groter dan de kans dat er veel mensen zijn, en de kans dat er een onaangekondigd stel is, is klein. Ik heb het zelf weleens meegemaakt, dus ik bedoel niet dat het niet kan, maar je moet er niet vanuit gaan. Over het algemeen een mix van hetero, homo en bi(schierige) mannen en als er vrouwen aangekondigd komen, schiet het aantal hetero's omhoog.
oxideberyllium schreef: 03 nov 2023 11:52
DonRoberto schreef: 02 nov 2023 23:23 Pardon? Wij komen regelmatig zonder aankondiging!
En wanneer is dat zo? Ik bedoel, heb je er een specifieke dag en/of tijd voor?

Voor mij geldt hetzelfde, ik ben er tot nu toe vier keer geweest en, afgezien van een paar dikke oude mannen die hem hard probeerden te krijgen en een paar homo's, was er niemand. Alle acceptatie richting deze mensen, maar daar kom ik niet voor.

Ik verwacht in ieder geval niet dat ik daar ooit binnen kan lopen en mij wacht een Romeinse orgie met de mooiste, sekshongerige vrouwen. Ik dacht achteraf alleen maar dat ik er waarschijnlijk op slechte dagen en tijden was?
Ik heb een keer meegemaakt dat er een ongaangekondigd stel kwam, en dat was woensdagmiddag rond een uur of 14. Overigens valt mij op dat er op zaterdag een heel ander publiek komt dan door de week. In ieder geval een Engelsman die de EC als een soort stamkroeg gebruikt en de hele dag hardop zit te praten. Die verdient eigenlijk een eigen topic.
I can resist everything except temptation.
DonRoberto
Berichten: 341
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Drukke tijden?

Bericht door DonRoberto »

oxideberyllium schreef: 03 nov 2023 11:52
DonRoberto schreef: 02 nov 2023 23:23 Pardon? Wij komen regelmatig zonder aankondiging!
En wanneer is dat zo? Ik bedoel, heb je er een specifieke dag en/of tijd voor?

Tsja... Dat heb ik wel maar dat ga ik niet rond bazuinen. En daar heb ik een reden voor...

Een maatje heeft een keer twee weken van te voren, dag en tijd (woensdag avond 20.00) bekend gemaakt voor zijn slavin en toen stonden er 80 naakte mannen die sex garantie verwachtten. We hadden de grootste moeite om die kudde hersenlozen in bedwang te houden. De slavin trok al die opgepompte testosteron niet en het feest was snel (20.20) voorbij.

Zelf heb ik een keer vijf dagen van tevoren aangekondigd dat ik met een sletje op een zaterdag zou komen. Staan er 50 man waarvan 45 met kleren aan en hun hand aan hun snikkel te kijken. Dat was niet bevorderlijk voor de sfeer, leidde tot remmingen bij andere, normaliter actieve, mannen en we waren binnen een half uur vertrokken.

Ergo: niet lang van tevoren aankondigen.

Sindsdien regelmatig 's ochtends bekend gemaakt dat we rondom de lunch komen. Echter: dan zien mannen dat als de garantie dat iets gebeurt dus komen ze.... Met name om gepijpt te worden en te kijken, maar dan wel met hun neus er bovenop, soms met de winterkleren nog aan en daar komen we ook niet voor.

Twee goede neukers zijn beter dan een volle EC met opdringerige kijkers, zeurders, en andere sfeer verpesters. Gelukkig ken ik een paar van dat soort mannen die wel willen neuken. Heerlijk rustig met z'n drieën of vieren los gaan op een sletje.

Lees anders even de discussie over "Rooie slet" in dit topic. Ze was niet aangekondigd maar de mannen die daar actief waren, waren persoonlijk uitgenodigd.

Helaas is de EC Hilversum tegenwoordig op maandag dicht maar vóór Corona heb ik daar regelmatig op maandag een feestje gebouwd. Heerlijk rustig met z'n tweeën of drieën.

Ook de feestjes van lekkersletje en stoutstel in de EC Hilversum waren legendarisch. Dat komt vanzelf wel weer in een andere vorm...


En wie weet heb je een keer geluk....
DonRoberto
Berichten: 341
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Drukke tijden?

Bericht door DonRoberto »

Ander argument:

Lees deze even: https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=23&t=69050&p=153125&hilit=bsquare#p153125

Deze was op vrijdag ochtend aangekondigd voor dezelfde vrijdagavond. Hoeveel mannen denk je dat me gevraagd hebben of ik het niet kon verzetten omdat ze die vrijdag niet konden?
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 466
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Drukke tijden?

Bericht door Chandon »

Wat een mooie dag was dit.
Beetje t begin van mn ec carriere😉.
Wacht dat is dus nog niet zo lang terug als k naar de data kijk 😜.


DonRoberto schreef: 03 nov 2023 15:41 Ander argument:

Lees deze even: https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=23&t=69050&p=153125&hilit=bsquare#p153125

Deze was op vrijdag ochtend aangekondigd voor dezelfde vrijdagavond. Hoeveel mannen denk je dat me gevraagd hebben of ik het niet kon verzetten omdat ze die vrijdag niet konden?
DonRoberto
Berichten: 341
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Drukke tijden?

Bericht door DonRoberto »

Hahahahaha...

Bedoel je dat deze EC-veteraan je heeft opgestart?

Gefeliciteerd met je eerste EC verjaardag.... :D :D :D
Hot Holly
Berichten: 107
Lid geworden op: 23 dec 2022 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Drukke tijden?

Bericht door Hot Holly »

DonRoberto schreef: 03 nov 2023 15:41 Ander argument:

Lees deze even: https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=23&t=69050&p=153125&hilit=bsquare#p153125

Deze was op vrijdag ochtend aangekondigd voor dezelfde vrijdagavond. Hoeveel mannen denk je dat me gevraagd hebben of ik het niet kon verzetten omdat ze die vrijdag niet konden?
Was een heerlijke dag :oops:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten