Aangeboden: lekker sletje
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Aangeboden: lekker sletje
Hi heren,
Ik zoek een tikkeltje dominante, stevige neuker om mijn BBW 40 jaar en sub eens flink te grazen te nemen samen met mij.
Als het klikt vaker.... Wie wil?
Leeftijd 30 tot 50....
Hartelijke groet,
Don Roberto
Ik zoek een tikkeltje dominante, stevige neuker om mijn BBW 40 jaar en sub eens flink te grazen te nemen samen met mij.
Als het klikt vaker.... Wie wil?
Leeftijd 30 tot 50....
Hartelijke groet,
Don Roberto
-
- Leeftijd: 44
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Aangeboden: lekker sletje
ik zou er ook wel bij willen zijn en hoop dat je het me wil laten weten wanneer jullie komen gr maarten
-
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Ook ik zou er graag bij willen zijn!. Ik heb hele positieve verhalen over jullie laatste actie in H'sum gehoord en wil graag meedoen met een geile neuk actie!
gr.
gr.
-
- Leeftijd: 52
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Niet meer aangeboden: lekker sletje. Met dank aan J...
Heren,
Het spijt me, maar ik stop even met mijn activiteiten met mijn sletjes in de EC. Ik heb aangekondigd en onaangekondigd diverse keren een of ander subje meegenomen naar de diverse EC's meegenomen voor spannende feestjes. Helaas zijn er mannen die dat niet waarderen.
Vandaag heb ik per PB een afgemeten vraag gekregen wat BBW betekent, waarop ik deze niet elegante noch nette man heb doorverwezen naar het internet. Vervolgens krijg ik per ommegaande een scheldkannonade met verbale agressiviteit. Daar ga ik mijn sletjes niet aan blootstellen. Sorry voor de beschaafde en welwillende heren.
J.. Bedankt!!
Met vriendelijke groet,
D. R.
Het spijt me, maar ik stop even met mijn activiteiten met mijn sletjes in de EC. Ik heb aangekondigd en onaangekondigd diverse keren een of ander subje meegenomen naar de diverse EC's meegenomen voor spannende feestjes. Helaas zijn er mannen die dat niet waarderen.
Vandaag heb ik per PB een afgemeten vraag gekregen wat BBW betekent, waarop ik deze niet elegante noch nette man heb doorverwezen naar het internet. Vervolgens krijg ik per ommegaande een scheldkannonade met verbale agressiviteit. Daar ga ik mijn sletjes niet aan blootstellen. Sorry voor de beschaafde en welwillende heren.
J.. Bedankt!!
Met vriendelijke groet,
D. R.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hoi
Helemaal mee eens wat een nare gesten heb je toch en zeker geen respect voor de mens.
Je hebt een PB van mij
Helemaal mee eens wat een nare gesten heb je toch en zeker geen respect voor de mens.
Je hebt een PB van mij
-
- Contacteer:
Don Roberto,
Wij van het EroticCinema Team nemen dit zeer hoog op en gaan er alles aan doen om diegene, die dit soort mailtjes verstuurd op te sporen en direct van ons forum te bannen en de toegang tot onze Cinema's te verbieden. respect voor elkaar staat bij ons heel hoog in ons vaandel.
Met vriendelijke groet,
Het EroticCinema Team.
Wij van het EroticCinema Team nemen dit zeer hoog op en gaan er alles aan doen om diegene, die dit soort mailtjes verstuurd op te sporen en direct van ons forum te bannen en de toegang tot onze Cinema's te verbieden. respect voor elkaar staat bij ons heel hoog in ons vaandel.
Met vriendelijke groet,
Het EroticCinema Team.
DonRoberto schreef:Heren,
J.. Bedankt!!
Met vriendelijke groet,
D. R.
- Johannh
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
vervelend dit soort vuispuiterij.
Eraan toegeven is precies wat ze willen en het is waarschijnlijk iemand die zelf nog nooit in EC geweest is.
Jammer dat dit soort volk bestaat.
Eraan toegeven is precies wat ze willen en het is waarschijnlijk iemand die zelf nog nooit in EC geweest is.
Jammer dat dit soort volk bestaat.
-
- Leeftijd: 41
- Contacteer:
Helemaal eens.
En DonRoberto, ik geef je groot gelijk dat je je sletjes hiervoor in bescherming neemt!!
Jammer voor de rest, maar zeer begrijpelijk!!
TallGuy
En DonRoberto, ik geef je groot gelijk dat je je sletjes hiervoor in bescherming neemt!!
Jammer voor de rest, maar zeer begrijpelijk!!
TallGuy
-
- Contacteer:
Beste Don Roberto en Roberta,
Beste Roberta en Don Roberto,
Ondanks het feit dat de Eroticcinema's uitstekende, bijna perfecte, locaties zijn kom ik er zelden omdat niet alle activiteiten mij boeien en ik het geluk heb dat ik veel meer mogelijkheden heb om mij te ontspannen. Ik heb jullie weleens ontmoet in Amersfoort en vond jullie een hele leuke maar vooral ook spontane stel.
Het is daarom jammer dat jullie je plezier laten bederven door de email van een zwaar gefrustreerde idioot. Ik respecteer jullie beslissing maar ik zou eerder lachen om de reactie van een onbeschofte gek. Iedere idioot kan namelijk kritiek geven en de meesten doen dat ook maar ik weet dat jullie sterk genoeg zijn dit te kunnen verdragen of naast jullie neer te leggen. Zijn onbescheiden woorden laten waarschijnlijk geen verweer toe maar het gebrek aan fatsoen van zulke figuren tekent ook hun gebrek aan gevoel. Zulke mannen met een groot minderwaardigheidscomplex verschuilen zich het liefst achter de anonimiteit die internet hun biedt. Ze haten mensen als jullie die hen hun eigen minderwaardigheid en seksuele frustraties doen voelen. Ik zou hem de pret niet gunnen mijn plezier te bederven en daarom is mijn advies: trek je niks aan van die gefrustreerde gek. Bedenk ook dat
leven geen waarde heeft behoudens datgene die je er zelf aan toekent, en ook geen plezier tenzij je die zelf erin brengt.
Ik wens daarom nog veel meer plezier toe.
Groeten,
Black
Beste Roberta en Don Roberto,
Ondanks het feit dat de Eroticcinema's uitstekende, bijna perfecte, locaties zijn kom ik er zelden omdat niet alle activiteiten mij boeien en ik het geluk heb dat ik veel meer mogelijkheden heb om mij te ontspannen. Ik heb jullie weleens ontmoet in Amersfoort en vond jullie een hele leuke maar vooral ook spontane stel.
Het is daarom jammer dat jullie je plezier laten bederven door de email van een zwaar gefrustreerde idioot. Ik respecteer jullie beslissing maar ik zou eerder lachen om de reactie van een onbeschofte gek. Iedere idioot kan namelijk kritiek geven en de meesten doen dat ook maar ik weet dat jullie sterk genoeg zijn dit te kunnen verdragen of naast jullie neer te leggen. Zijn onbescheiden woorden laten waarschijnlijk geen verweer toe maar het gebrek aan fatsoen van zulke figuren tekent ook hun gebrek aan gevoel. Zulke mannen met een groot minderwaardigheidscomplex verschuilen zich het liefst achter de anonimiteit die internet hun biedt. Ze haten mensen als jullie die hen hun eigen minderwaardigheid en seksuele frustraties doen voelen. Ik zou hem de pret niet gunnen mijn plezier te bederven en daarom is mijn advies: trek je niks aan van die gefrustreerde gek. Bedenk ook dat
leven geen waarde heeft behoudens datgene die je er zelf aan toekent, en ook geen plezier tenzij je die zelf erin brengt.
Ik wens daarom nog veel meer plezier toe.
Groeten,
Black
Zwart maar zeker niet zwartgallig en als ik onsterfelijk zou zijn, zou ik de dood uitvinden om nu plezier te kunnen beleven aan het leven. Leef vooral nu want seks na je 90ste is als biljarten met een stuk touw
Ik sluit me helemaal bij Black aan!!!
Laat je niet gelijk uit het veld slaan!!!
Hopelijk tot gauw heb wel weer zin in een spannend avontuur.
Laat je niet gelijk uit het veld slaan!!!
Hopelijk tot gauw heb wel weer zin in een spannend avontuur.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast