Wat een heerlijke geil maandagmiddag vol spanning en sex

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
kinkymarco
Berichten: 48
Lid geworden op: 08 mei 2011 17:45
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Wat een heerlijke geil maandagmiddag vol spanning en sex

Bericht door kinkymarco »

Wat ik weer eens mee heb gemaakt.


Bij binnen komst om een uur of half een was het aardig druk met mannen die een geile slet van een meid onderhanden namen, ik zag ruimte voor mezelf er tussen te komen, hier heb ik aardig wat schaamlippen mogen proeven, heerlijk deep in haar keel genomen te zijn waarna ik even wat verkoeling opzocht buiten, bij het verlaten van de erocinema kwam daar toch een zeer mooie exotische stelletje binnen, hopend dat ze na mijn terug komst nog aanwezig zouden zijn, en idd die waren er nog. Dit leid vervolgens tot een show waar niet veel gebeurde maar ze wel bij elkaar bleven staan dit zorgde voor een heerlijke spanning '' gaan de kleren uit of gaan ze er zo vandoor ''. dit schouwspel heeft zo een drie kwartier geduurd en ik kon mijn fantasie de loop laten en toen ging er iets gebeuren, wat ik hoopte, de borsten kwamen vrij. Een heerlijke lichaam met de nodige geile rondingen. Ik ben echt een doener dus aan kijken beleef ik niet het zelfde als aanraken en wat dan nog allemaal mag. Helaas duurde het niet al te lang maar ik heb mogen proeven aan heerlijke lipjes en ik merkte dat mijn pik die ik had afgebonden aardig aan z'n trekken kwam bij zo een heerlijke exotische schoonheid. (wie dat zijn, zou ik graag willen weten)
Tijden dit alles kwam er nog een geile jonge meid binnen die helaas te lang op haar vriendje wachten waardoor de nodige onduidelijkheid ontstond en te snel het e.e.a. spaak liep, vrouwen die komen aardig los maar sommige vrouwen hebben wat langer nodig, en dat zou je kunnen aanvoelen als hetero man, als vrouwen allemaal zo waren als de eerste heerlijke slet dan oke. Ondertussen liep er een lange donkere vrouw rond met een man die graag mee keken en vervolgens de ruimte kregen om het van
dichtbij mee te maken


Als kers op de taart werd het geile sletje helemaal ondergespoten, heeerlijk.
Een heeeeerlijke middag

Bedankt alles.
genieter
Berichten: 97
Lid geworden op: 15 aug 2010 13:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Wat een heerlijke geil maandagmiddag vol spanning en sex

Bericht door genieter »

Het was inderdaad een geile middag met twee stellen en natuurlijk het sletje wat er lekker zat te pijpen en diep maar helaas was het niet mijn type. Maar gelukkig waren de andere vrouwen wel lekker en getint maar een stel deed wilde wel maar vonden het te druk wel jammer. Het ander stel duurde lang voor ze in actie kwamen maar wel leuk om te kijken of ze nog wat gingen doen ja en doen kwam haar lekkere borsten haar truitje uit ik heb die nog lekker gelikt. Het leukste was dat ze de hetero zaal in ging en daar verder ging en ze me nog heerlijk heeft gepijpt. Maar de pauze gingen ze weer verder d stoelen waren hellas allemaal bezet dus ze bleven achter in de zaal staan ze heeft nog lekker een paar mannen getrokken en ze werd ook nog lekker gebeft door een man en ze kwam heel lekker luid klaar. Maar een ander man wilde haar ook likken klom zelfs over de stoel heen ( wat is dat opdringerig ) maar ze wilde niet door hem gelikt worden en ze vonden het ook erg opdringerig dus zijn doen meteen gestopt en weg gegaan. Dus waarom zijn sommige de mannen zo opdringerig?
Als je gewoon hun hun spel willen spellen laat ze dat dan doen ik denk dat ze heus dan wel langer waren gebleven heel jammer is dat een man die het verpest voor de ander en natuurlijk voor dat stel.
Genieter
jongavontuurlijk
Berichten: 102
Lid geworden op: 23 dec 2013 02:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wat een heerlijke geil maandagmiddag vol spanning en sex

Bericht door jongavontuurlijk »

Even ter verduidelijking: We vonden het niet te per se druk, ik vond het verbazingwekkend om mee te maken dat alle mannen zonder enige vorm van toestemming aan ons begonnen te zitten, zelf toen ik pas twee seconden binnen was en even wilde vragen of ze zich wel op haar gemak voelde (Nee), en dat zelfs bleven doen nadat er gezegd was dat er geen behoefte aan was.

Een aantal keer is het heel erg leuk geweest in de EC, maar hoe de mannen zich deze keer misdroegen vond ik echt uiterst teleurstellend. Gezien de berichten die we ontvangen, lijkt het er op dat de mannen zich bovendien van geen kwaad bewust zijn. Schokkend dat er mannen zijn die het normaal vinden om zo maar aan vrouwen te gaan zitten (Borsten vastpakken, proberen te vingeren, etc)

Maar dat is mijn mening :) Hoop dat het gezellig was!
Mr Marshall
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 aug 2012 15:59
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Wat een heerlijke geil maandagmiddag vol spanning en sex

Bericht door Mr Marshall »

Dat is weer jammer, die opdringerigheid. :o
jongavontuurlijk
Berichten: 102
Lid geworden op: 23 dec 2013 02:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wat een heerlijke geil maandagmiddag vol spanning en sex

Bericht door jongavontuurlijk »

Mr Marshall schreef:Dat is weer jammer, die opdringerigheid. :o
Zou je die kreet uitslaken als er meerdere mannen ongevraagd een vinger in jouw anus zouden proberen te stoppen terwijl je rustig aan het praten was?

Goed, denk niet dat dit de plek is voor een zinvolle discussie.
Gert30
Berichten: 128
Lid geworden op: 05 jun 2011 12:25
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wat een heerlijke geil maandagmiddag vol spanning en sex

Bericht door Gert30 »

Het is vooral jammer dat jullie een nare ervaring hebben en wellicht niet meer terugkomen. Deze ongemanierde gasten verpesten het voor zichzelf maar ook voor mannen die met respect met vrouwen en stellen omgaan. Zeker als dit vaker op het forum te lezen zal zijn.

Helaas komt dit op meer plekken voor. Wil nog weleens helpen door te dreigen iemand van de organisatie er bij te halen.
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1571
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Wat een heerlijke geil maandagmiddag vol spanning en sex

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Beste forumlezers en bezoekers van de cinema,

Wij vinden het ontzettend vervelend dat er toch nog bezoekers van de cinema zijn die de allerbelangrijkste regel van de cinema, RESPECT VOOR DE ANDER, toch op een verkeerde manier toepassen. Sowieso kom je NOOIT ongevraagd aan een andere bezoeker en moet éénmaal NEE, voldoende zijn om te weten dat deze bezoeker hier niet van gediend is. Indien men zich daar niet aan houdt vindt verwijdering uit de cinema plaats. (Geef dus altijd aan de medewerkster in de winkel door wanneer er bezoekers zijn die zich misdragen).

Daarbij heeft JongAvontuurlijk een goed punt om aan te geven dat de mannen (zeer waarschijnlijk) ook niet gediend zijn van handen en vingers op plaatsen waar zij geen toestemming voor gegeven hebben, dus doe je dit bij de vrouwen natuurlijk ook niet!

Wij hopen met deze melding weer even de puntjes op de i te hebben gezet zodat het voor iedereen weer leuk, gezellig, spannend en sexy is om een bezoek aan de cinema te brengen.

Het Eroticcinema team
R&D
Berichten: 62
Lid geworden op: 05 jan 2015 16:39
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Wat een heerlijke geil maandagmiddag vol spanning en sex

Bericht door R&D »

Wij (stel) zagen ook de man (die zichzelf graag hoort praten) over een stoel klimmen om zich op te dringen , hopelijk leest hij dit forum ook en zal hij zich de volgende keer gedragen of liever weg blijven.
Verder vonden wij het wel erg geil en komen we zeker nog eens terug om mannen te treffen die willen neuken zonder voorspel.
Iets afspreken via pb kan natuurlijk ook , wel mannen die verzorgd zijn en heeft mijn voorkeur jonge mannen tot max 40jr
Mr Marshall
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 aug 2012 15:59
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Wat een heerlijke geil maandagmiddag vol spanning en sex

Bericht door Mr Marshall »

jongavontuurlijk schreef:
Zou je die kreet uitslaken als er meerdere mannen ongevraagd een vinger in jouw anus zouden proberen te stoppen terwijl je rustig aan het praten was?
Ha, nee, natuurlijk niet.

Er zijn geen enkele excuses voor opdringerigheid. :o


Ik vind het knap van je dat je de juiste sfeer erin hebt weten te houden. :) Je zegt tenminste dat je hoopt dat het gezellig was.

Ik was er niet bij, maar ik hoop ook dat iedereen toch veel plezier heeft gehad (en dat de asocialen wegblijven). :P
jongavontuurlijk schreef:Goed, denk niet dat dit de plek is voor een zinvolle discussie.
Juist wel, denk ik. Je hebt in elk geval je punt gemaakt. ;)
lekkersletje
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 apr 2014 22:05
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
Contacteer:

Re: Wat een heerlijke geil maandagmiddag vol spanning en sex

Bericht door lekkersletje »

jongavontuurlijk schreef:Even ter verduidelijking: We vonden het niet te per se druk, ik vond het verbazingwekkend om mee te maken dat alle mannen zonder enige vorm van toestemming aan ons begonnen te zitten, zelf toen ik pas twee seconden binnen was en even wilde vragen of ze zich wel op haar gemak voelde (Nee), en dat zelfs bleven doen nadat er gezegd was dat er geen behoefte aan was.

Een aantal keer is het heel erg leuk geweest in de EC, maar hoe de mannen zich deze keer misdroegen vond ik echt uiterst teleurstellend. Gezien de berichten die we ontvangen, lijkt het er op dat de mannen zich bovendien van geen kwaad bewust zijn. Schokkend dat er mannen zijn die het normaal vinden om zo maar aan vrouwen te gaan zitten (Borsten vastpakken, proberen te vingeren, etc)

Maar dat is mijn mening :) Hoop dat het gezellig was!
Ik zou zeggen, misschien moet je zelf dan iets meer aan geven dat je er niet van gediend bent. Ook begreep ik dat het je vriend was die het er uiteindelijk niet mee eens was en dat jij zin genoeg had.

Ik heb geen problemen gehad met de mannen, een nee was voldoende. Inderdaad 1 te zelfverzekerde man ertussen die van mij niet meer hoeft te komen maar dat weet hij zelf al.

Het was erg druk en ik was blij dat Loodgieter er op een gegeven moment was om met mij mee te kijken. Ik had geen overzicht meer en dat was ook de reden dat er voor mij tot 2 uur weinig actie was.

Mannen bedankt en de meesten zie ik vast nog wel een keer toch?!
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten