2 juni: Stout stel aanwezig, dan weet je het wel !!!!!!!!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1556
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

2 juni: Stout stel aanwezig, dan weet je het wel !!!!!!!!!

Bericht door Eroticcinema H'sum »

In opdracht van de meester van dit stel vermeld ik dat zij tot 13.00 uur aanwezig zullen zijn. Dus mannen als jullie snel van jullie zaad af willen kom dan met de snelheid van de brandweer naar Hilversum!!!!!


Lieve mensen,

Stout Stel is morgen weer aanwezig, en heeft ons gevraagd een oproepje te plaatsen, zij zijn wellicht bekenden voor sommige bezoekers. Hij brengt altijd een gewillige slet mee, die in alle gaatje gevuld wil worden.
Hij stelt haar ter beschikking aan uitsluitend potente mannen die haar hard mogen neuken.

Ze hopen op veel mannen, dan zal het een spetterend feest worden, vrouwen zijn ook zeer zeker welkom.

Ik zou zeggen, tot morgen. Ze zullen al om 11.00 uur aanwezig zijn.
Haja84
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 dec 2012 21:43
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 2 juni: Stout stel aanwezig, dan weet je het wel !!!!!!!

Bericht door Haja84 »

Ja, dan weet ik het zeker wel!!!!!!!
Resultaten uit het verleden ........ maken me al weer geil voor morgen :mrgreen:
Dus vroeg naar bed, handen boven de dekens en dromen van die geile onderdanige snol. ;)
geilpaal
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2016 20:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 2 juni: Stout stel aanwezig, dan weet je het wel !!!!!!!

Bericht door geilpaal »

En, wordt er al lekker geneukt? Sta op het punt te vertrekken.
Gebruikersavatar
Erex
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 jan 2014 15:38
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Pegging
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: 2 juni: Stout stel aanwezig, dan weet je het wel !!!!!!!

Bericht door Erex »

Nou en of! Je mag wel een nummertje trekken. Er is trouwens nog een vrouw aanwezig, dus je kunt af en toe switchen.
neuksletjeutrecht

Re: 2 juni: Stout stel aanwezig, dan weet je het wel !!!!!!!

Bericht door neuksletjeutrecht »

Wij geil.stel uit utrecht wij komen vanavond het sletje wil goed geneukt worden vrijdag avond
geilpaal
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2016 20:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 2 juni: Stout stel aanwezig, dan weet je het wel !!!!!!!

Bericht door geilpaal »

een nummertje "trekken" kan ik thuis ook :-)
Gebruikersavatar
Urny
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 aug 2010 22:49
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 2 juni: Stout stel aanwezig, dan weet je het wel !!!!!!!

Bericht door Urny »

neuksletjeutrecht schreef:Wij geil.stel uit utrecht wij komen vanavond het sletje wil goed geneukt worden vrijdag avond
Hoe laat denken jullie er te zijn?
Simonschrijver
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 okt 2014 13:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 2 juni: Stout stel aanwezig, dan weet je het wel !!!!!!!

Bericht door Simonschrijver »

Tot hoelaat zijn ze er?
Haja84
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 dec 2012 21:43
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 2 juni: Stout stel aanwezig, dan weet je het wel !!!!!!!

Bericht door Haja84 »

Wie schrijft (even een verslagje) die blijft (uitgenodigd worden).
En wat heerlijk dat ik weer mee kon doen. In de hoop dat er nog een kluisje vrij zou zijn was ik al even na 11 uur bij de cinema. En tot mijn verbazing was het beneden toen toch al behoorlijk druk. De wervende oproep op het forum had blijkbaar goed gewerkt, maar de reputatie van die SLET zal ook zeker geholpen hebben.
Na het uitkleden eerst even naar de hetero-filmzaal gegaan om in de stemming te komen en te wachten tot ze er waren. En ik dacht dat ik het wel zou merken als ze binnen waren. Toch ontkwam het me. Toen ik even later door het gordijn keek zat ze er al, geblinddoekt op haar knieën wachtend tot haar Meester klaar was met uitkleden. Dus me vlak bij haar opgesteld en leuk was het dat ze even later bij mij het spits mocht afbijten (figuurlijk dan). Wat was ze weer gretig. Konden ook de andere mannen in de kring ervaren waar ze bij langs moest. Ik denk dat sommige mannen iets te ver achteruit stonden waardoor ze even niet aan de beurt kwamen. Want bij een commando “links” of “rechts” van haar Meester dook ze dan gelijk op de pik die het dichtst bij haar mond was. Maar die mannen hebben later toch ook nog volop de kans gekregen. Wel fijn voor haar dat ze ook al vrij vlot een tractatie kreeg.
Daarna pret op/bij het bed. Voordat ik daar aanbeland was stond die snol al voorover gebukt om zich te laten neuken. Kreunend en steunend (van genot) en be-amend dat ze een geile neuk-hoer was. En niet voor een gat te vangen. Voor de nieuwelingen vertelde haar Meester nog weer eens dat ze in alle gaten geneukt kon worden. En ook graag tegelijkertijd door meerdere personen. Maar eerst wilde ik wel even alleen. Simpel commando “op je buik” was voldoende en daarna trok ze heel gewillig haar billen van elkaar. Kon ik me even later lekker in haar kont uitleven. Dat ze het zelf ook lekker vond maakte ze duidelijk toen ik wilde stoppen. Met haar hand naar achteren werd ik tegen gehouden.
Pas toen ik haar beloofd had dat ik terug zou komen als ze de andere mannen ook goed verwend had, mocht ik gaan.
Wat later kreeg ze waar ze ook zo verzot op is, een DP. Met als extra ook nog een pik om te pijpen voor zich. Volgens mij kreeg ze daarbij ook al eens een slokje zaad in dat geile bekkie (“Dank U wel Mijnheer”) Ze werd zeker nog meer verwend toen ze mocht kennismaken met die donkere man. Op de tast kwam ze natuurlijk ook al gauw bij zijn grote pik uit. Op het bed werd die uitgebreid gepijpt. En daarna mocht ze er ook nog bovenop gaan zitten en er op rijden. Het feest werd compleet met ook nog een paar pikken in haar kont en mond.
Ik kan onmogelijk alles beschrijven, maar moet zeker nog even vermelden dat ze een paar keer nog helemaal uit haar bol ging toen ze goed stevig doorgeneukt werd. Voor mezelf lukte het niet helemaal meer om haar nog een tweede keer op haar buik te leggen en dan …. Want ondertussen werd wel duidelijk dat de tijd er op zat. Het lukte gelukkig nog wel om haar te geven wat ze van mij nog te goed had van de vorige keer: een mond vol met zaad. Dat kreeg ze ook nog van diverse andere mannen en ze had het zeker wel weer verdiend.
Bedankt weer Meester voor het beschikbaar stellen van Uw snol. En slet: het was weer fijn om in je te zijn.
langelat
Berichten: 52
Lid geworden op: 20 feb 2015 13:34
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: 2 juni: Stout stel aanwezig, dan weet je het wel !!!!!!!

Bericht door langelat »

2 dagen voor de jongere dag las ik dat er een damen zou komen. Helaas bleek deze er niet te zijn geweest.
Gelukkig was er dan nog de forum post dat stout stel zou komen. Hier al wel eens wat over gelezen maar nog niet mee gemaakt.
Ik was er al om elf uur en de duur van de cinema ging net open. na dat ik in de cinema ben gekomen even snel spullen in het kluisje en even douche.
(met dit warme weer zweet je toch snel. wel zo fris om dan even te douche.)
Daarna in de hetero bioscoop even lekker opgeilen. Rond kwart over elf kwam er een stel binnen. En rond half kwam stout stel binnen.
Nadat stout stel zich had uitgekleed en de slet op de grond zat mocht ze van haar meester de aanwezige mannen beginnen met pijpen. Na de eerste paar mannen te hebben afgewerkt was ik aan de beurt. En wat heeft die slet toch een lekker pijp mond. De slet zuigt en DP heerlijk. Elke man die klaar kwam in de slet haar mond was een beloning voor de slet. Waar de slet alleen maar geiler van werd. Na een paar minuten moest de slet op het bed gaan liggen waar ze vervolgens hard in al haar gaatjes werd genomen. Na de slet te commanderen om op haar rug te gaan liggen en haar bennen omhoog heb ik de slet lekker stevig in haar kutje genomen. De slet was al lekker nat en glee zo naar binnen met me lange lat. Na een paar harde slagen begon ze al te trillen en klaar te komen. Even later de slet ook nog lekker van achter in haar kontje genomen en wat vond ze dat toch heerlijk. Nadat de slet de donkere man had gepijpt ging ze boven op hem zitten op het bed om het te neuken. Na een paar minuten mochten er andere mannen haar anderen gaatjes lekker opvullen. Hier bij heb ik haar weer lekker in de slet haar kont mogen nemen. Waar de slet op een gegeven moment ze zij "Meester ik voel weer van die heerlijke gevoelens" waar op de meester zij "Goed zo, neuk haar maar goed hard" Hier na ben ik nog harder in de slet de kont gaan neuken. Ze begon helemaal te shaken van de geilheid en wouw alleen maar meer geneukt worden. Rond een uur of half een mocht ze nog even alle mannen pijpen en ondergespoten worden. wat een heerlijke slet is dit toch om lekker te gebruiken. Ik zou haar wel vaker lekker willen neuken in alle gaatjes. Nadat stout stel was vertrokken ben ik nog even bij het andere stel wat er was gaan kijken dit bleek een nieuwe stel te zijn en beginnend met bdsm. de jonge vrouw heeft heerlijke stevige borsten die ik lekker heb mogen verwennen en mogen onderspuiten. Haar meester was haar nog aan het trainen om een goede slet te worden. Ze deed nog niet heel veel met andere mannen maar je mocht wel met haar borsten spelen en dat heb ik dan ook lekker gedaan. En na lekker hard te zijn geworden al me zaad lekker over haar borsten mogen spuiten.

Groet, Langelat
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten