Kom je binnen spelen?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Isa
Berichten: 80
Lid geworden op: 23 jun 2016 11:33
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Kom je binnen spelen?

Bericht door Isa »

Over drie kwartier neem ik mijn sletje mee naar de ec in Hilversum, kom je eventjes met ons spelen.....
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Kom je binnen spelen?

Bericht door Plumberjack »

Te mooi weer voor binnen te spelen Isa.
Zit liever in de zandbak nu .

Maar vertel , wie had je mee als sletje ?
Je kan mooie verslagen schrijven , dus laat ons genieten van de belevenissen van vanmiddag .

Gr. Jack.
Davedevries
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 jun 2017 21:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Kom je binnen spelen?

Bericht door Davedevries »

Hoi Niels,

wat een geil verhaal! Ik hoop de volgende keer dat Isa geil is ook een uitnodiging te krijgen!
Ik deel graag, dus meerdere mannen welkom wat mij betreft. Volgens mij is Isa er onverzadigbaar genoeg voor!
Wie weet tot snel!

Dave
Isa
Berichten: 80
Lid geworden op: 23 jun 2016 11:33
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Kom je binnen spelen?

Bericht door Isa »

Mmmmm Niels, ik word er weer warm van. Na onze korte nachtelijke motorkap avontuur was mijn honger naar jou en mijn geiligheid nog niet gestild. Beetje over denken....hoe gaan we dit vandaag eens doen...wordt het ff de hei op of toch en feestje met wat meer? Niet al te lang voor vertrek maakte ik de aankondiging op het forum, niet denkend dat veel mensen dat nog zouden lezen maar meer denkend aan jou als mijn heerlijke sletje.
In de ec was het erg wennen aan de donkerte maar al gauw konden we toch de mannen zien die er toevallig waren. Of misschien niet geheel toevallig na de aankondiging.
Het leek mij heerlijk uitgekleed te worden door een paar geile lekkere mannen en mijn lijf schreeuwde om aangeraakt , betast, gevoeld en gesmeerd te worden. Wat deden jullie dat lekker terwijl de andere heren ons bekeken. Ik voelde de olie over mij heen druipen als was het zachte
sperma. Overal voelde ik het glijden en al snel gingen de handen tussen mijn billen door zo mijn kutje in. Bijna te snel kwam ik klaar....ff beetje rustig aan nog...ik wil de spanning nog even op laten lopen. Hoe heerlijk was het om op het bed te liggen, een pik in mijn mond, een man tussen mijn benen, toen een ander die een aantal vingers diep in mijn kut stak en met zijn tong precies het goede deed. Zo lekker was het klaarkomen , eindelijk na het nachtelijke gerotzooid in de steeg. Geen tijd om rust te nemen, altijd tijd tekort, en ik werd heerlijk geneukt door Niels terwijl ik andere handen over mijn lijf voelde gaan en ik twee pikken in mijn handen voelde.
Wat een verrassing dat in ene blacko door de gordijnen binnen stapte ...is hier wat te doen??? Ja kleed je maar snel uit geile lekkere man, met jou wil ik heel graag wel even spelen.
Blacko deed een cockring om die ik nat maakte met mijn spuug en verder over zijn heerlijke lul duwde. Terwijl ik zijn goddelijke pik in mijn mond nam neukte Niels mij achterlangs. Blacko duwde mij omhoog en staand , vast geklemd, tussen deze lekkere mannen stond ik zo te genieten dat ik bijna geen lucht kreeg en weer klaar kwam, of kwam ik nou ook? Ik ben wat stukjes kwijt want dit was wel weer zo lekker, geil en toch ook zo intiem, love it.
Blacko legde mij daarna op bed en heeft me in allerlij standjes zo genomen, zo diep mogelijk ingegraven in mijn natte kut, langzaam, dan weer hard, dan weer even eruit, weer erin, nee blacko, je kan hem niet zo anaal naar binnen stoten, dat is dan weer het nadeel van jou dikke lul ;)
We lagen werkelijk te drijven in het zweet, het geil en de massageolie, wat een explosie van hitte. Een moment van rust moesten we dus ook wel pakken en we moesten ook weer op naar de zaterdagse verplichtingen. Zittende op mijn knieën kreeg ik het sperma van blacko vol in mijn mond en over mijn gezicht. Ik zoog het laatste zaad er nog uit en ontving al het sperma van de man die mij de eerste keer zo lekker liet komen, wat een feestje .
Heren, bedankt voor al het lekkers , het meedoen maar ook het gepaste respect naar mijn wensen.
Sletje van me, het was een lekker uurtje en je hebt goed naar mij geluisterd , me heerlijk verwend, precies zoals het een braaf sletje betaamd. Dikke geile kussen Isa
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten