Verslag van maandag 29 januari. Mannen bedankt

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Tonyntje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Verslag van maandag 29 januari. Mannen bedankt

Bericht door Tonyntje »

Ik zit nu lekker op de bank na te genieten.
Een grote glimlach op mijn gezicht ( en wat spierpijn)
Mannen, bedankt voor de heerlijke avond.
Bij binnenkomst was het al lekker druk.
Ik moest van mijn man blijven wachten terwijl hij even naar het toilet ging.
Maar ja, er waren zoveel leuke, lekkere mannen dat ik toch wat ongeduldig was en vast begon met wat te voelen, likken en proeven. Het ijs was dan ook al snel gebroken. We gingen naar het grote bed, ik kreeg een blinddoek voor en was al snel aan het pijpen, had pikken in mijn handen en werd zelf lekker gevingerd en gebeft. Het duurde niet lang voor het eerste zaad begon te vloeien. Ik heb heel wat zaad te verwerken gekregen. De mannen konden mijn strakke kutje wel waarderen. Ze vonden het zo lekker dat ze eenmaal aan het neuken al snel klaar kwamen.
De mannen vergaten mij zeker ook niet. Ik ben flink verwend en gelukkig ook lekker geneukt. Er waren zeker wat mannen met"gouden"' vingertjes,mm mm heerlijk.
De sfeer was ontspannen, er was ook ruimte voor een grapje tussendoor.
Ik heb echt een topavond gehad. Ik kom snel weer eens terug..
Bedankt Marco, chiel en alle aanwezige mannen. Die man op het einde, kaal, slank mm mm wat was jij lekker, hoe je me langzaam neukte....heerlijk maar ook de man met de XXL mmm en wat een uithoudingsvermogen, zelfs met kramp ging hij door. Iedereen bedankt.
Jullie moppie............
Xxx

P.s. Ook het personeel van de cinema bedankt. Weer een bijzonder vriendelijk ontvangst. Ook fijn dat jullie regelmatig even binnen lopen een vragen of alles goed gaat. Dat geeft een fijn en veilig gevoel. Dank daarvoor.
Laatst gewijzigd door Tonyntje op 30 jan 2018 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Hetedonder21
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Verslag van maandag 29 januari. Mannen bedankt

Bericht door Hetedonder21 »

Tonijntje bedankt..
Waren twee hele geile uurtjes , leuk verslag ook
Had idd even kramp ;) kreeg niet genoeg van dat heerlijk strakke kutje van je
En prachtig slanke lijf
Finn1970
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag van maandag 29 januari. Mannen bedankt

Bericht door Finn1970 »

Ik was teleurstellend gisteren. Ik had beter m’n best moeten doen en hopelijk een volgende keer.
Ik had gisteravond, zonder dat ik van jullie komst wist, afgesproken met een leuke maat van me. Om samen leuke dingen te doen( ja ik ben bi-sexueel). Zoals ik zeg ik ben bi en hij ook. Dus nadat we in de gaten hadden waarom het zo rustig in de bios was. Zijn we toch maar naar de darkroom gegaan en zagen we jou daar heerlijk bezig met 3 mannen. Wat ben jij lekker dacht ik toen.
Ik ben namelijk die andere kale man die stond te kijken, nee niet die met die buik maar die bescheiden slanke kerel. Veel te verlegen.
Achteraf had ik met je willen ..... maar ja m’n maat was er ook en die liep tegen het einde ( toen de xxl voor de tweede keer ging) naar de bios om me te verwennen. Tja we hadden een afspraak.
De volgende x moet je me maar even een pb sturen en dan ben ik er ook voor jou. Okay? Hopelijk weet je wie ik ben en denk je nu, hmmmmm lekker hapje.
Dat denk ik iig wel van jou lekkerd!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten