Wie gaat er 19 oktober naar Hilversum

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
gangbanglover76!
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 okt 2011 12:57
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Wie gaat er 19 oktober naar Hilversum

Bericht door gangbanglover76! »

Was om 13 uur in de cinema en het was al vol met geile kerels die met elkaar bezig waren. Helaas alle lockers al vol en niet echt goede plek om m'n spullen veilig achter te laten. Jammer ik had graag mee gedaan. Hoop dat er nog lekkere stelletjes zijn geweest. Zo ja, laat het even weten... goed te weten voor de volgende keer.
jack
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 sep 2011 11:19
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Wie gaat er 19 oktober naar Hilversum

Bericht door jack »

zijn nu 2 stellen aanwezig super gezellig!!

jack
gangbanglover76!
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 okt 2011 12:57
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Wie gaat er 19 oktober naar Hilversum

Bericht door gangbanglover76! »

Goed te horen, had dus wat langer moeten blijven :cry: Zag er al erg geil en veelbelovend uit om 1 uur. Met een stelletje in de buurt kom ik ook in de goede mood voor al die pikken. Volgende keer beter!
Gebruikersavatar
Urny
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 aug 2010 22:49
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Wie gaat er 19 oktober naar Hilversum

Bericht door Urny »

Beetje dubbel gevoel na bezoek EC vanmiddag....

Twee stellen actief bezig is inderdaad super geil en stimulerend.

De hoeveelheid mannen die staan te dringen en niets willen missen is demotiverend! Een paar keer meegemaakt dat we gepaste afstand hielden t.o.v. het stel, komt er één of andere lomperik die zich er zonder zich van de anderen iets aan te trekken tussen wringt en de rest alle zicht ontneemt. Ik heb er een paar keer wat van gezegd, maar het bleek onbegonnen werk, jammer!
Gebruikersavatar
blueboy
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:45
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Wie gaat er 19 oktober naar Hilversum

Bericht door blueboy »

Ik vond het vandaag een supergeile dag. Ik heb vooral met heel wat mannen gespeeld in vrijwel alle ruimtes. Het publiek was uitermate gezellig, ook de 2 stellen! Ik heb af en toe ontzettend gelachen, vooral op en rondom het matras voor de darkroom. Dat werkte erg ontspannend en zo konden we met z' n allen blijven doorgaan.

Ik wil hierbij iedereen hartelijk bedanken voor de geslaagde dag. Ik kom zeker nog eens terug!
JeeMiNee
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 okt 2011 17:26
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Wie gaat er 19 oktober naar Hilversum

Bericht door JeeMiNee »

Wij waren dus één van die twee stellen, het stel dat op het grote bed voor de darkroom bezig was, naast en tezamen met de homojongens.

Het is de dame en mij zeer goed bevallen op de al genoemde lomperiken na. Die werken iedereen nogal op de wekker. De dame noemt ze dikbuikmannetjes en dat is in het algemeen een zeer adequate term. Onapetijtelijke dikke kerels zonder enig fatsoen die zich overal tussendoor wurmen zodat ze maar niets missen. Is daar nou niks aan te doen? Ook in een parenclub heb je immers regels en op die manier heeft ze er wellicht op gegeven moment geen zin meer in. Wat dat betreft mogen de kijkende heren elkaar best wel corrigeren.

Maar goed. Volgende week woensdag willen we er ook weer zijn, vanaf een uur of drie.
Max en Hetty
Lekkere Hans
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2011 20:48
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Wie gaat er 19 oktober naar Hilversum

Bericht door Lekkere Hans »

Ik was ook aanwezig en heb me mateloos gestoord aan de onbehouwen voordringers en opdringerige mensen bij met name de vrouw/stel op het bed bij de darkroom...

Fatsoen is deze mensen vreemd, en seksueel zullen ze wel erg gefrustreerd zijn, met de gedachte ikke ikke ikke en de rest kan stikken..
Gelukkig is het merendeel van de mannen wel met respect naar de anderen en zo hoort het ook!

Verder ben ik wel verrukkelijk klaargepijpt op de bank in de centrale ruimte, diegene die dit gedaan heeft kan er wat van!!!! Thanks,

Hans
chance22
Berichten: 413
Lid geworden op: 16 mar 2009 17:07
Contacteer:

Re: Wie gaat er 19 oktober naar Hilversum

Bericht door chance22 »

Je kunt gewoon bij de balie melden hoor als er "stoorzenders" lopen.
De medewerkers van de winkel kunnen dit prima oplossen en kan iedereen gewoon verder "gezellig" hun gang gaan.
Tip voor de volgende keer!

Groetjes
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 13 gasten