Eerste keer

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Snooky
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2021 14:20
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Eerste keer

Bericht door Snooky »

Dinsdag 25 mei ben ik voor de eerste keer naar de seksbioscoop geweest, als vrouw alleen. Dat vond ik best spannend maar ook wel een geile gedachte. Wel heb ik, voordat ik besloot er naar toe te gaan, de bioscoop gebeld om te vragen of het wel verstandig was om alleen als vrouw te komen. Na dit gesprek had ik er meer vertrouwen en zin in. Toen ik aankwam ben ik eerst netjes rondgeleid om mij een beetje wegwijs te maken en daarna was het aan mij. Nog niet geheel wetende wat ik wel en niet zou doen, probeerde ik mijn kluisje te openen, wat natuurlijk weer eens niet ging. Gelukkig was er een hele vriendelijke man die mij hielp hiermee. Dit brak voor mij een beetje het ijs, wetende dat er ook vriendelijke heren zijn. Dat was namelijk wel het eerste wat mij opviel er zijn meer heren dan dames. Na een bakje thee gehaald te hebben was het tijd om de hetero bioscoop in te gaan. Ik ging naast de vriendelijke heer zitten die mij had geholpen met het kluisje. Ook nu probeerde hij mij op mijn gemak te stellen door een gesprek met mij aan te gaan, ook al wist ik natuurlijk wel dat hij hoopte dat ik uiteindelijk wel wat met hem ging doen. Hij vroeg of ik het spannend en geil vond en of ik ook van plan was om wat met heren te gaan doen. Ik zei dat ik het zeker spannend en ook een geile gedachte vond om daar te zijn en dat ik zeker wilde proberen om wat te ondernemen met heren. Ik had het nog niet gezegd of zijn rits ging open, hij haalde zijn pik tevoorschijn , greep mij bij mijn haren en trok mijn hoofd richting zijn pik. Mmmm dacht ik nog dat is best een lekker gevoel iemand die mij wat harder aanpakt en ik voelde mijn geilheid toenemen. Ik nam zijn heerlijk pik in mijn mond en begon hem zachtjes te pijpen. Hij moedigde mij aan door te zeggen dat het lekker was. Ik had niet in de gaten dat er ook nog heren achter mijn stoel stonden, totdat hij mijn armen pakte en deze naar 2 pikken begeleide. Dat voelde heerlijk geil een pik in mijn mond en 2 pikken in mijn handen. Al heel snel voelde ik zaad over mijn handen lopen en dat voelde heerlijk, alhoewel ik zaad het liefst over mij heen gespoten krijg. Maar de heren achter mij vonden het blijkbaar lekker wat ik deed want ze gingen niet weg, ze kwam zelfs wat dichter bij mij staan. De man die ik pijpte was redelijk dominant tegen mij en dat wond mij wel heel erg op. Toen hij zag dat er wat meer heren bij kwamen vroeg hij aan mij of ik het fijn vond als hij mij een beetje zou leiden en beschermen. Ik vond dat een heel geil idee en zei dat ik dat heel fijn zou vinden, wat mij tevens een beetje verbaasde want ik wist niet dat ik daar zo opgewonden van kon raken. Hij vroeg mij wat ik wel en niet wilde, ik wilde niet geneukt worden en ook geen zaad in mijn mond, hun zaad mochten ze dumpen op mijn tieten en gezicht. Hij keek de heren aan en vroeg of ze het hadden gehoord en eiste ook van ze dat ze zich daar aan hielden. Dat maakte mij wederom nog geiler, een man die mij beschermde maar die tevens dominant naar mij toe was. Hij vroeg zelfs of ik er opgewonden van werd als ik slet werd genoemd, hij had het nog niet gevraagd of ik voelde mijn kut al natter worden. Dat had hij goed in de gaten en vanaf dat moment noemde mij slet, pijpslet en zaadslet en ik werd steeds geiler. Uiteindelijk ben ik op mijn knieën achter de stoelen gaan zitten zodat ik makkelijker bij die heerlijke pikken kon. Om de beurt pijpte ik ze terwijl de andere pikken door mij werden afgetrokken. Een man pakte mijn tieten en begon heerlijk in mijn tepels te knijpen, zijn andere hand ging naar mijn kut en hij stak er 2 vingers in. Heerlijk om zoveel pikken om mij heen te hebben terwijl mijn kut ook een beurt kreeg. Ik begon steeds enthousiaster te pijpen en te trekken terwijl ik die vingers in mijn kut voelde, het duurde dan ook niet lang voordat ik klaar kwam. Omdat ik het vreselijk warm en dorst had was ik wel even toe aan een kleine pauze. Ik mocht weer naast die heerlijke dominante man zitten om een beetje af te koelen. Dat duurde overigens niet lang want ik werd alweer aan mijn haren gepakt en met mijn mond naar zijn pik geduwd. Ik was hem heerlijk aan het pijpen en ik hoorde hem zeggen dat ik een ontzettende geile slet was en dat ik het goed deed, wat mij weer meer aanspoorde. Heerlijk als er zo tegen me wordt gepraat terwijl ik al geil ben. Na een tijdje voelde ik dat er ook iemand achter mij stond en de dominante heer bracht mijn hand naar een pik. Deze begon ik eerste te bewerken met mijn hand maar als snel werd ik bij mijn haren gepakt en gezegd, nu pijp je hem slet. Deze heer was al goed stijf en hoorde hem kreunen dat ik hem lekker pijpte. Hij pakte mijn hoofd vast en probeerde zijn pik in een keer in mijn keel te duwen, ik gaf aan dat ik dat niet echt prettig vonden en de dominante heer zei dat hij voorzichtig moest doen met mij omdat het mijn eerste keer in de bioscoop was. Ook wilde deze man mij heel graag neuken maar dat wilde ik niet en vertelde er meteen bij dat hij ook niet in mijn mond mocht klaarkomen. Hij begreep het en werd iets voorzichtiger met mij. Ik heb hem heerlijk gepijpt en afgetrokken terwijl hij met mijn borsten speelde en aan mijn kont zat. Op gegeven moment pakte ik mijn tieten vast en zei hem dat ik wilde dat hij over ze heen spoot. Hij rukte zichzelf af en ik had zicht op een heerlijke spuitende pik die het zaad over mijn borsten heen spoot. Nadat hij erop gewezen werd dat hij mij wel moest bedanken, wat hij ook netjes deed, liep hij weg. De volgende man stond al te wachten en ging op een stoel zitten. Ik moest ook weer gaan zitten en mijn kut laten zien en er mee spelen. Heerlijk 2 mannen naast mij die mij op dat moment betasten en naar mijn kut keken. Daarna heb ik de pik van de man die wachtte in mijn mond genomen en hem gepijpt en gelikt terwijl ik zachtjes met zijn ballen speelde. Hij was nu flink opgewonden en werd nog geiler bij het idee dat ik vertelde dat hij over mijn wacht mocht spuiten. Dit liet hij zich geen 2 keer zeggen, hij gaf een paar flinke sjorren aan zijn pik en spoot mijn hele wang onder en ook hij bedankte mij vriendelijk. Ik wilde opstaan om het zaad van mij af te vegen maar daar kreeg ik de kans niet voor. Want deze geile zaadslet, zoals de dominante heer mij noemde, was nog niet klaar nu was hij aan de beurt om klaar te komen. Eerst heb ik hem nog even gepijpt maar daarna wilde hij dat ik rechtop ging zitten zodat hij naar het zaad op mij kon kijken. Ik moest hem vertellen hoe geil ik het vond dat ik werd ondergespoten door al die pikken terwijl hij zich aftrok. Dit wond mij en de dominante heer zo op dat het niet heel lang duurde voordat het zaad uit zijn pik spoot. We zijn daarna uit de bioscoop gegaan om in de rust ruimte wat te gaan drinken, ik mocht lekker tegen hem aan zitten terwijl hij vroeg of ik het naar mijn zin had gehad. Ja dat had ik zeker en ook dat het mij opviel dat het mij heel erg opwond als ik werd gedomineerd. Ik ga zeker nog een keer terug naar de bioscoop met de hoop dat er dan iets meer mannen zijn en zeker de hoop dat deze dominante man er dan ook weer is.
rick73
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 aug 2016 23:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Weesp
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door rick73 »

Wat een fantastische ervaring voor je en zo lekker opgeschreven!!
Gebruikersavatar
Multibanaan
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 jul 2018 17:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door Multibanaan »

Ik zei dat ik het zeker spannend en ook een geile gedachte vond om daar te zijn en dat ik zeker wilde proberen om wat te ondernemen met heren. Ik had het nog niet gezegd of zijn rits ging open, hij haalde zijn pik tevoorschijn , greep mij bij mijn haren en trok mijn hoofd richting zijn pik.
Ben ik de enige die de werkwijze van deze dominante man echt niet oke vind? Het is dat deze vrouw het dit keer accepteerde, maar een andere vrouw was waarschijnlijk in complete paniek de cinema uit gerend. Fijne kennismaking met de wereld van erotic cinema zo dan...
Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 101
Lid geworden op: 26 mar 2009 11:12
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door JeffreyBi »

Multibanaan schreef: 31 mei 2021 11:24Ben ik de enige die de werkwijze van deze dominante man echt niet oke vind? Het is dat deze vrouw het dit keer accepteerde, maar een andere vrouw was waarschijnlijk in complete paniek de cinema uit gerend. Fijne kennismaking met de wereld van erotic cinema zo dan...
Ben ik de enige die twijfelt aan het waarheidsgehalte van de post van Snooky? ;)
100% bi/versa, 200% geil en ongeremd!
Sexreiziger
Berichten: 42
Lid geworden op: 24 okt 2020 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door Sexreiziger »

Multibanaan en Jefrey: beide overwegingen gingen ook door mijn hoofd. Dames die echt voor het eerst zouden willen komen en dit verhaal lezen worden (terecht) afgeschrikt. Eigenlijk hoop ik dat het een verzonnen verhaal is, zo niet dan met ik die man niet tegenkomen ...
Gebruikersavatar
Multibanaan
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 jul 2018 17:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door Multibanaan »

Verzonnen was inderdaad ook mijn gedachte, is er iemand in de zaal die dit verhaal kan bevestigen?
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1556
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Beste Bezoekers,

Klopt, deze dame heeft Dinsdag 25 mei eerst gebeld en gevraagd hoe de cinema werkt , ook vroeg ze of het verstandig was om alleen langs te komen?
Overal is antwood op gegeven aan deze gezellige dame, ook oa dat er in het algemeen meer mannen dan dames/stellen aanwezig zijn.
Na onze geruststelling is ze nog enthousiaster geworden en bij ons langs gekomen in EC Hilversum.
Als klap op de vuurpijl was er ook nog eens een ander stel aanwezig.

Verder ben ik een paar keer naar beneden gelopen ter controle en hier kreeg ik de terugkoppeling dat ze het erg naar haar zin had.

Iedereen is vrij om zijn eigen spel te spelen, echter ten allen tijde rekening houdend met andere bezoekers.

Hopelijkis de ongeloofwaardigheid hierbij weggenomen.

Met vriendelijke groet, EroticCinema Hilversum Team.
Pdv
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jun 2021 13:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door Pdv »

Wat goed dat jullie zo proactief waren, complimenten voor Team Hilversum!

En eh, spannende dame.. krijg erg veel zin van je verhaal. Hoor t graag als je er weer bent ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten