Dinsdag 20 juli? Wie gaan er ?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Jongegozer
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jun 2020 10:53
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Dinsdag 20 juli? Wie gaan er ?

Bericht door Jongegozer »

Heey allemaal! Ik zit te denken om dinsdag is voor het eerst te gaan. Super spannend!
Is er een verplichting qua kleding of iets of juist niks ?
Aankomende dinsdag (morgen) is er geen thema toch?

Wat is gewenst qua dresscode en wat kan ik verwachten ?
Ik zou graag de filmzaal willen bekijken en even gaan zitten en misschien wel bij de holes . Wat kan ik allemaal verwachten ? X kan iemand me een beetje op weg helpen ?
Prive bericht mag ook maar hier liever dan kan een ander ook kijken en meelezen.
Mocht je ook komen of iets laat me dat ff weten in prive bericht? Of ook eerste keer misschien kunnen we samen gaan ( dame of heer maakt niet uit ) x verlicht de spanning misschien wel iets.

Hoor graag iets van jullie
Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 mar 2009 11:12
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Dinsdag 20 juli? Wie gaan er ?

Bericht door JeffreyBi »

Hey jongegozer,

Als er geen thema is in de agenda, dan is er ook geen dresscode. Dus je mag al je kleding aanhouden of je mag poedelnaakt gaan rondlopen (er zijn kluisjes!) of iets daar tussenin. Dat gezegd hebbende werkt het natuurlijk wel sfeerverhogend als je geheel of gedeeltelijk ontkleed gaat, maar dat hangt helemaal van jezelf af. Als je in een filmzaaltje gaat zitten met al je kleren aan zal dat minder belangstelling trekken dan wanneer je met alleen een boxershort of helemaal bloot gaat... ;) Hoe dan ook heel veel plezier! Doe niets waar je je niet lekker bij voelt: alles mag maar niets moet!
100% bi/versa, 200% geil en ongeremd!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten