Leuke donderdagmiddag gehad

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Leuke donderdagmiddag gehad

Bericht door Bikerscouple »

Hallo allemaal. Donderdag 4 november ben ik voor t eerst naar de EC Hilversum geweest. Had er veel over gehoord. Er vriendelijke dame die een rondleiding gaf. Het was even wennen want het was erg donker als je van boven kwam maar na een tijdje een wen je eraan. Het was lekker gezellig druk. Ik was die dame M. :P in dat rode lakpakje. We gingen de grote ruime in waar een groot bed stond. Daar werd ik lekker opgelegd en werd flink geneukt. Ik heb ondertussen lekker mannen gepijpt en afgetrokken en het was lekker druk. Werd lekker ondergespoten en een man kwam steeds tissues geven om mij afgedragen. Wie was er nog meer die dag en hoe waren jullie ervaringen die middag. Geile groet BC
ManOhMan
Berichten: 47
Lid geworden op: 14 mei 2017 16:40
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

Re: Leuke donderdagmiddag gehad

Bericht door ManOhMan »

Hallo BC, Ik was er donderdag ook en jullie waren heerlijk om te zien. Ik moet toegeven, ik ben meer van de mannen, dus heb me niet actief met jullie spel bemoeid. Maar je zag er heerlijk uit, je genoot duidelijk van de aandacht en heel veel mannen hebben plezier van je gehad. Jammer dat jullie niet langer zijn gebleven. Er was nog een ander stel, en even later kwam er nóg een stel binnen. Iedereen is aan z'n trekken gekomen geloof ik.
De EC is altijd extra prettig als er een (hetero)stel is, zéker als dat stel zich van tevoren heeft aangekondigd, dan is het bomvol, en is de sfeer megageil. Dus blijf komen, en blijf op het forum vertellen wanneer je komt.....het zal altijd druk zijn en je zal zelden teleurgesteld zijn. XX
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Leuke donderdagmiddag gehad

Bericht door Bikerscouple »

Leuke je reactie en heb inderdaad heerlijke mannen gezien die aan het pijpen waren. Vindt dat ook zalig en geil om te zien Yummie. Je snapt wel dat ik dubbel en dwars genoten hebt van die middag. Helaas was de speeltijd voor mij beperkt maar zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor je nuttige tips. Xxx M van BC
Kanjertje
Berichten: 74
Lid geworden op: 11 jan 2017 15:31
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 63
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Leuke donderdagmiddag gehad

Bericht door Kanjertje »

Hoi Bikerscouple

Ik zat lekker aan de koffie, toen je mij met zo een geile blik aankeek. Ik liet de koffie koud worden en stortte mij op die natte poes van je. Het was heerlijk, wat een lekker ding ben jij zeg. Ik kom graag weer als jij en je meester weer komen.
geile kus
Kanjertje

Bikerscouple schreef: 06 nov 2021 15:28 Hallo allemaal. Donderdag 4 november ben ik voor t eerst naar de EC Hilversum geweest. Had er veel over gehoord. Er vriendelijke dame die een rondleiding gaf. Het was even wennen want het was erg donker als je van boven kwam maar na een tijdje een wen je eraan. Het was lekker gezellig druk. Ik was die dame M. :P in dat rode lakpakje. We gingen de grote ruime in waar een groot bed stond. Daar werd ik lekker opgelegd en werd flink geneukt. Ik heb ondertussen lekker mannen gepijpt en afgetrokken en het was lekker druk. Werd lekker ondergespoten en een man kwam steeds tissues geven om mij afgedragen. Wie was er nog meer die dag en hoe waren jullie ervaringen die middag. Geile groet BC
Edwin2008
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2017 20:54
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Leuke donderdagmiddag gehad

Bericht door Edwin2008 »

Wat een heerlijke middag donderdag 4 november!
Bij binnenkomst bots ik gelijk tegen ‘M’ aan. Heerlijk staat zij omringd door mannen nabij het koffiezetapparaat te genieten van alle aandacht.
Terwijl de ene man nog met haar aan het spelen is, is M al weerde volgende man aan het uitdagen met haar geile blik.
Man wat kan zij je aankijken met haar ogen. Een brok geiligheid. Helaas heb ik maar kort van haar kunnen genieten omdat ik later binnenkwam. Gelukkig heb ik je nog mogen proeven en dat smaakte heerlijk en naar meer.
Ik hoop nog eens tegen je goddelijke lijf aan te lopen .
Verder was er nog veel meer aan de gang deze middag. Lekker druk, meerdere dames en heren die met elkaar aan het spelen waren. Hopelijk snel meer van dergelijke heerlijke middagen.
Marco
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Leuke donderdagmiddag gehad

Bericht door Bikerscouple »

Hoi Marco, leuk je ontmoet te hebben en je likte lekker. Goed om te horen dat jij/jullie je prima vermaakt hebben. Xxx
Samsoes
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2021 21:22
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Leuke donderdagmiddag gehad

Bericht door Samsoes »

Hoi ik zou graag willen komen.
Wat is de beste keer ?
Is voor mij de eerste keer.
Hoor graag
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Leuke donderdagmiddag gehad

Bericht door Bikerscouple »

Het was voor mij ook de eerste keer. Het was lekker druk en gemoedelijk en super geil. Hou de site in de gaten begreep ik want dat hadden wij dus niet gedaan. Viel gelijk met mijn lijf tussen de heerlijke mannen. Xxx
Gebruikersavatar
willem44
Berichten: 52
Lid geworden op: 11 mar 2011 13:16
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Leuke donderdagmiddag gehad

Bericht door willem44 »

heerlijke dame, wanneer gaan jullie weer? XXX willem
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten