Wat kun je bij EC verwachten?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Hartenliefde
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2020 20:10
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Wat kun je bij EC verwachten?

Bericht door Hartenliefde »

Hoi EC bezoekers,

Misschien een vraag die vele een "open deurtje" vinden, maar ik wil toch wel eens de reactie en meningen lezen.

Ik ben wel eens voornemens om als stel EC te gaan bezoeken. Wellicht Hilversum omdat dit voor ons goed te bereiken is. Het lijkt mij leuk om mijn partner eens als verrassing voor haar mee te brengen.
Ervaring op het gebied van deze gelegenheden hebben wij nog niet.
Uiteraard lees ik op de forums wel eens de belevenissen van menigeen, maar toch ben ik benieuwd hoe "gentle" over het algemeen de mannelijke bezoekers uiteindelijk zijn.
Wij hebben al heel veel club ervaring en hebben geen vrees voor (teveel) mannen aanwezig. Als koppel gaat onze voorkeur juist uit naar goed gemutste single mannen.
Uiteraard behoeft het fris en fruitig zijn geen betoog. Want als dit niet het geval is, hebben wij beide meteen een afknapper.

Als ik zo de verhalen lees zijn er over het algemeen altijd een vaste groep bezoekers, zowel als man/vrouw.

Wie kan ons een beeld vormen over hoe het er doorgaans in omgangsvormen aan toegaat? Is dit wel de geschikte plek voor ons om een nieuwe uitdaging aan te gaan?

Pret groetjes van Hartenliefde.
Gebruikersavatar
willemmaas
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 nov 2021 23:47
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 75
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Wat kun je bij EC verwachten?

Bericht door willemmaas »

er is stel regel vrouwen zijn de baas of zijn onderdanig aan hun meester.

nee is nee
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten