na de storm in de EC

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Pieter
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 sep 2008 21:08
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: omgeving van Amersfoort
Contacteer:

na de storm in de EC

Bericht door Pieter »

Het is zaterdag, ik ben druk bezig wat stormschade te herstellen en heb nog wat materialen nodig uit de bouwmarkt.
Echter eenmaal onderweg bedenk ik me dat ik al langere tijd niet meer in de EC ben geweest en besluit ik een tussenstop te maken in de cinema. Gewoon omdat het kan en omdat ik geil ben :D
Boven netjes afgerekend, ja doe maar een een handdoekje er bij... en vervolgens mocht in de trap af waar het al redelijk "gezellig is" zegt de vriendelijke dame achter de balie.
Eenmaal beneden, even wennen aan het donker, helemaal uitgekleed en lekker in de cinema gaan zitten.
Ik hoor een stel binnenkomen, en na een half uurtje hoor ik het geluid van iemand die stevig geneukt wordt. Dus mijn nieuwsgierigheid is gewekt naar het stel. Nou dat was de moeite waard om naar te kijken: de dame is een toppertje en werd heerlijk keihard geneukt .
De overige mannen bleven keurig op een afstandje kijken. Na een tijdje werd de dame (sub) gedirigeerd naar de bank in de algemene ruimte en mocht ze een andere (kennelijke bekende) man opgeilen en hij haar. Heerlijk om te zien. Ik maak ondertussen een babbeltje met de meester en het blijkt dat het stel Marcello is met zijn sub. Wat toevallig: daar had ik reeds een paar keer berichtjes mee uitgewisseld, maar tot een ontmoeting was het nog niet gekomen. De sub wordt naar de cinema geleid en weer stevig geneukt. Ondertussen komt er nog een stel binnen. Ook een meester met sub. Nadat de sub van overbodige kledingstukken wordt ontdaan gaat het stel ook de cinema in. Wat volgt is een geil schouwspel: de dames likken en vingeren elkaar, pijpen hun meester en worden stevig geneukt. Het blijkt hun eerst vrouw-vrouw ervaring te zijn. Nou die is wel geslaagd denk ik! Op enig moment verzucht de sub van Marcello: vergeet de mannen, we gaan samen het grote bed op! Nou dat werd een geile bende: continue tongen ,likken en vingeren bij elkaar en de kontjes naar de rand van het bed zodat we er goed zicht op hadden (mmm de sub van Marcello had een butplug in...) De andere sub mocht na een tijdje geneukt en gevingerd worden, uiteraard voldeed ik aan die wens, en de sub van Marcello vond het heerlijk dat ik en anderen met haar lekkere borsten en tepels speelden terwijl ze gebeft werd door de andere sub.
Marcello ging met sub naar de gynaecologestoel en met wat glijmiddel schoof hij zo zijn hele vuist er in. Mmm wat een geil gezicht. De sub lag heerlijk te genieten en kreunde het uit. Wat lag ze er heerlijk bij en wat had ik graag langer gebleven om dat openstaande kutje lekker te beffen en ook een paar vingers in dat soppende kutje te stoppen. Maar ja er was iets met stormschade en een bouwmarkt .... dat moet toch echt gebeuren voor de bouwmarkt dicht is en net buiten donker wordt. Dus met grote tegenzin op weg naar de lockers, nog even omgekeken naar de sub op het grote bed , die lag inmiddels met wijd opengesperde mond en uitgestoken tong klaar om zaad in het mondje te krijgen van een stuk of 3 mannen die om haar hoofd heen stonden. Terwijl ik mezelf aan het aankleden was bleek er inmiddels nog een derde stel binnengekomen te zijn. Dus het feest werd voor de aanwezige mannen nog groter.
Ik wilde nog even gedag zeggen tegen beide stellen, maar de darkroom was afgevuld met mannen, dus dat was erg lastig.
Bij deze dus :Marcello en sub en ook andere meester en sub bedankt voor het mogen meespelen met jullie, jullie zijn top!!!!
De sfeer was ontspannen en geil en er was respect naar elkaar, toen ik er was heb ik in ieder geval geen hele opdringerige mannen gezien. Ook de dame achter de balie bedankt, top dat je een paar keer beneden kwam kijken of alles goed ging.
Ik zit hier nog met een big smile terug te denken aan gisteren :D
Pieter
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: na de storm in de EC

Bericht door Marcelo »

Kwam deze reactie toevallig tegen, wat leuk Pieter! Dankjewel voor je mooie verslag en leuk je te ontmoeten die dag.. Tot de volgende!
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Bee-72
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 sep 2021 16:57
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: na de storm in de EC

Bericht door Bee-72 »

Heey Pieter, dank voor je mooie verslag, fijn dat je meedeed.
Liefs, M
(Marcelo's sub)
Pieter
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 sep 2008 21:08
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: omgeving van Amersfoort
Contacteer:

Re: na de storm in de EC

Bericht door Pieter »

Hoi Marcelo en M,

Jullie zijn top!

We komen er vast wel weer tegen binnenkort en dan hoop ik weer mee te kunnen genieten en mee te kunnen spelen met jullie.
XXX
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten