Bezoekje binnenkort

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stelletje-Gloryhole
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 aug 2013 12:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bezoekje binnenkort

Bericht door Stelletje-Gloryhole »

Heey daar,

Hier een oproepje van een stel van begin 30 die af en toe in de cinema komt.

Binnenkort willen we weer een momentje plannen om die kant op te gaan en we komen daar dan graag leeftijdsgenoten tegen die in onze smaak vallen. Maar we zullen eerst iets over onszelf vertellen.

Zij is een blonde, slanke dame van 1.60m. Als ze naar de cinema gaat zorgt ze dat ze van top tot teen leuk gekleed is, dat wil zeggen hakken, kousen, jarretels en een leuk setje. Interesse ligt vooral bij jongens, maar vindt het af en toe ook gezellig met een andere dame.
Hij heeft een normaal postuur en is ongeveer 1.83m. Hij zorgt bij een bezoek aan de cinema ervoor dat alles netjes getrimd is. Zijn interesse ligt alleen bij dames en hij kan er enorm van genieten om zijn eigen dame te zien genieten.

We zouden het leuk vinden om bij ons volgende bezoek jongens, meiden en/of stellen van tussen de 25 en 35 jaar tegen te komen. Dit zijn geen harde cijfers, maar je hoeft bij ons niet met 45 jaar aan te komen zetten en te zeggen 'voel je niks van'. We voelen er misschien wel niks van, maar een bezoekje aan de cinema is voor ons geen moetje, maar een toetje. En toetjes moeten lekker zijn.

Wat vinden wij dan wel lekker? Iemand waarmee we ook gezellig kunnen kletsen en die er leuk en verzorgd uitziet. We hebben absoluut geen haast om iets met anderen te doen, heb jij wel haast, sla ons dan lekker over. Als we haantjes willen zien gaan we wel naar de kinderboerderij.
Wij hebben ook niks met jongens die 'hoi' zeggen en verderop in de cinema al rukkend hun kansen afwachten, dan zijn je kansen gewoon verkeken.
We doen zelf ons best om er goed uit te zien en verwachten dat ook van anderen, dat wil zeggen: verzorgd, slank/normaal postuur, lichaamsbeharing geschoren of getrimd. Het hoeft echt geen strak wasbordje te zijn, die hebben wij ook niet, maar goed gereedschap heeft geen afdakje nodig naar onze mening.

Bij de juiste klik en de juiste sfeer in de cinema is er met ons veel mogelijk. We hebben ervaring met partnerruil met andere stellen, trio's mmv, orgies en hebben in de cinema ook kleine gangbangs gehad (max 5 jongens). Ook komen we zo nu en dan in swingerclubs, dus we weten echt wel wat we wel en niet willen.

Denk jij na het lezen van dit oproepje, dit lijkt me leuk en ik pas bij de wensen van dit stel, stuur ons dan een priveberichtje. Pas je niet in onze wensen, maar wil je wel iets laten weten, zet het dan onder dit bericht zodat onze mailbox niet volstroomd. Graag wisselen we ook een foto uit, wil je dit niet, reageer dan niet.

Nogmaals wij hebben geen haast en weten prima wat we wel en niet willen. Het is echt geen moetje, we zijn op zoek naar dat lekkere extra toetje. Of misschien wel toetjes, want van wat lekker is moet je veel genieten!

Xx stelletje-gloryhole

We zetten dit oproepje ook bij Amersfoort. Arnhem is voor ons te ver weg!
Gebruikersavatar
Stelletje-Gloryhole
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 aug 2013 12:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Bezoekje binnenkort

Bericht door Stelletje-Gloryhole »

Helaas wel wat reacties die daarna niet meer op het forum kijken :cry: dus we zoeken nog wel een beetje!
Remco95
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jul 2021 16:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Bezoekje binnenkort

Bericht door Remco95 »

Nou dan hebben jullie een nieuw bericht om te lezen ;)
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Bezoekje binnenkort

Bericht door Chandon »

Goedenmorgen, ik stuur jullie zo een pm. :D Leuke oproep btw en leuk beschreven (gereedschap hoeft niet onder een afdakje k ga helemaal stuk hier geniaal😂)mijn complimenten.
rick73
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 aug 2016 23:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Weesp
Contacteer:

Re: Bezoekje binnenkort

Bericht door rick73 »

Spannend allemaal hoor
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten