AANSTAANDE ZATERDAG 26-03

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

AANSTAANDE ZATERDAG 26-03

Bericht door Marcelo »

Hey fijne mensen!
Aanstaande zaterdag komen mijn Sub dame en ik weer spelen in EC Hilversum. Leuke mannen die Sub willen (mee) verwennen zijn natuurlijk weer welkom! Respectvol gedrag is uiteraard gewenst en nee is nee. Volg mijn aanwijzingen maar, dan wordt het een geil feestje zaterdag middag. We komen rond half twee beneden. Tot dan! :D

P.S. We vinden het leuk als je een verslag schrijft voor het forum 😉
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
paalfacial
Berichten: 195
Lid geworden op: 16 sep 2011 18:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: AANSTAANDE ZATERDAG 26-03

Bericht door paalfacial »

Zaterdag kwam de Dom met zijn Sub naar Hilversum. Na wat berichten over en weer was daar de ontmoeting.

Beneden waren er al gezellig wat mensen dus even wachten op wat gaat komen. Daar kwam dan Marcelo met zijn Sub naar beneden. Mooie Sub gekleed in leren geilheid.

Wat blikken op de Sub geworpen en toch maar in volle nieuwschierig even voorgesteld. Later kwam de Dom naar haar toe om haar even flink van achteren even te neuken. En kon het beginnen.

De Dom begeleide haar later naar de hetro cinema en menig man volgde hun. Na een paar min ben ik ook gaan kijken en lag ze daar te kronkelen op de stoel met haar benen wijd over de 2 andere mannen. Die haar borsten aan het verwennen waren. De Dom hield alles vanaf achteren in de gaten. Die mij aan keek met van ga je gang om haar ook aan te raken.

Dus ben ik haar heerlijke kut gaan likken. Ik zag dat ze een lekker butplugje in had. Waar ik even ook lekker aan zat. Langzaam ging er een vinger in haar kutje bij en likte ik haar kut lekker nat. Mmmm zo werd ze op haar wenken bediend zei de de Dom. Dat kan je wel stellen als er zulke geile mannen omje heen staan en aan je kutje likken.

Nadat ze goed geil was mocht de Sub mee naar het kruis. Want de de Dom zei dat ze heeel erg stout was geweest. Vast maken en rode billen kreeg ze van dom. Zo stout. En als extra straf kreeg ze nog 2 tepel klemmen op. Hmmm.

Nadat de Dom klaar was konden de honden losgelaten worden en haar betasten. Hard vingeren en wat ik heb geil.met die tepelklemmen gespeeld. Nu kon het spektakel beginnen.

Geblindoekt kon de Sub plaats nemen in de sling. En met haar benen wijd. Een grote geile natte neuk gleuf ging open. Het buttplugje werd zichtbaar. Zo geil om te zien. Daarna pakte de Dom haar flink aan. Ze moest flink afgeneukt worden. Dat deed de Dom zeker.

Daarna mocht ik mijn staaf in haar natte kut steken. Mmmm zo geil. Even flink haar kut rammen want dat is wat ze verdiende. Ik kwam flink klaar in haar dat voelde erg geil zeg. Later werd ze door meerdere mannen geneukt. Wat een geil spel. En de Sub genoot er duidelijk van. Ze kon geen genoeg krijgen van al die pikken.

Wat een geile Sub om mee te maken. Helaas heb ik niet alles mogen mee maken. Maar volgende keer neuk ik je graag nog eem keer en nog een keer. Dom bedankt voor je uitnodiging en tot een volgende keer.
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: AANSTAANDE ZATERDAG 26-03

Bericht door Marcelo »

Dankjewel kerel!
Altijd leuk een verslag dat me weer even terugbrengt naar een ontzettend geslaagd EC feestje! Je bent meer dan welkom je weer bij ons aan te sluiten over twee weken :D Sub was aangenaam verrast door je kwaliteiten op alle fronten!
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten