Heerlijke donderdagmiddag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gebruikersavatar
warmehanden
Berichten: 68
Lid geworden op: 15 mar 2011 22:05
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Heerlijke donderdagmiddag

Bericht door warmehanden »

Afgelopen donderdag besloot ik na lange tijd weer eens de cinema te bezoeken. Toen ik binnenstapte hoorde ik een vrouwenstem. Dat geeft altijd een andere vibe. Maar ik zag ook een paar mooie pikken ( ikben bi). Toen het stel in kwestie vanwege drukte in de ene zaal uitweek naar de homozaal en zij op een stoel zat met links, rechts en achter haar hete mannen stond ik ineens voor haar ( nadat ik dat netjes had gevraagd) terwijl ze twee mannen aftrok, werd gevingerd door haar partner pijpte ze me zalig. Zo lekker dat ik zin kreeg om haar te neuken, deze prachtige slanke 50 plusser😊. Even een blik van verstandhouding met haar en haar partner en ik zakte op mijn knieen om haar (safe) binnen te glijden. Wat een zalig strak kutje. Na een paar minuten voelde ik de spanning in mijn pik oplopen en begon ik haar feller te neuken. Even later zag ik sterretjes en schoot het condoom vol. Zalig, dank je wel mooie dame en fijne glimlachende partner.
Later verhuisde het hele gezelschap naar het bed in de darkroom waar een aantal pikken alweer in stelling stond. Een van de mannen streelde mijn pik en ik sloot mijn ogen even. Toen ik weer opkeek werd hij gepijpt en verloor zijn aandacht voor mijn pik. Toen ik hem even later op het andere matras bezig zag werd ik weer geil. Ik ging bij hem zitten en terwijl hij gepijpt werd zij hij, jammer dat je al bent klaargekomen. Ik daagde m uit en terwijl hij mijn harde pik masseerde bewerkte hij mijn eikel met zijn mond. Het duurde dan ook niet lang voor ik die middag weer kreunende mijn zaad voelde gaan. Dank je geile beer! Tijd drong dus na me gewassen te hebben moest ik er vandoor. Leuke middag😊.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten