GEIL FEESTJE PLUS - zaterdag 18 juni

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

GEIL FEESTJE PLUS - zaterdag 18 juni

Bericht door Marcelo »

Heey mooie mensen!! :D Aanstaande zaterdag komen Sub en ik weer spelen in EC Hilversum!! :shock: Zoals altijd zijn lekkere heren om Sub (mede) te verwennen meer dan welkom!!! Respectvol gedrag is uiteraard vanzelfsprekend en safe is een must. We komen rond half twee beneden, het zou leuk zijn als je er dan al bent. We kijken er naar uit!! tot zaterdag :P

Ps. Een verslagje onder deze post is altijd leuk na afloop om nog een beetje na te genieten..
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Peter1967
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 aug 2021 19:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: GEIL FEESTJE PLUS - zaterdag 18 juni

Bericht door Peter1967 »

Wil jullie graag ontmoeten na regelmatig een spannend verslag over jullie te hebben gelezen. Ik ga er zaterdag proberen op tijd te zijn.
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: GEIL FEESTJE PLUS - zaterdag 18 juni

Bericht door Marcelo »

Leuk Peter, je bent welkom!
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Ploppie
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 jan 2018 12:27
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: GEIL FEESTJE PLUS - zaterdag 18 juni

Bericht door Ploppie »

Warm buiten maar koel beneden.
Na een aankondiging van Marcello en een eerdere ervaring met dit heerlijke stel gezorgd dat ik deze middag weer in de ec kon zijn.
Ik zat nog in cinema even aan de donkerte te wennen voordat Marcello en Dee (Bee?) al binnen kwamen en na wat ervaringen over de kluisslotjes uitgewisseld te hebben lieten ze er gelijk geen gras over groeien.
Direct werd op het bed in de cruise ruimte door Marcello zijn sub genomen.
Die op haar beurt het heerlijk kreunend onderging. De mannen die aanwezig waren het natuurlijk liever live aanschouwen dan een film zagen er omheen (mijzelf incluis).
Een kort moment later werd ze geblinddoekt en begeleid de darkroom in alwaar vastgetaped aan paal met haar borsten in bondage super opwindend zwaar ademend door haar dom even werd achter gelaten.
Dat wil zeggen hij ging de rest van hun arsenaal van hun spullen klaarzetten en gaf mij het zweepje? Met veren..... Oeps, ja wat doe je dan als niet ervaren met bdsm opgewonden man met zo'n prachtige godin?
Ik friemelde maar wat met veren maar het was absoluut onmogelijk om niet aan de rest van haar heerlijke lijf te komen en haar kreuntjes bracht mij in "opperste staat" 😉
Na alles een beetje op zijn plek gebracht te hebben verhuisde we naar de hetero cinema.
Daar aangekomen deden we wat van ons verwacht werd, namelijk ervoor zorgen dat er gebefd er gevingerd werd tot een heerlijke natte ontlading drie mannen in teamverband :lol: .
Het is uiteraard gelukt.....
Terug in darkroom in de sling waar een ieder die kon mocht of durfde haar heerlijk en hard neukte.
Het moest diep en hard kreunde ze veelvuldig.
Er volgde zoveel verschillende avonturen daar en op het bed dat ik zelf af en toe even pauze na van het spektakel nam. Om later natuurlijk steeds terug te komen want wat een uithoudingsvermogen! . De sub nam plaats op Marcello en ze bereed hem ook nog als een cowgirl op een Bull en machtig om twee mensen zo van elkaar te mogen zien genieten en ons ook te laten meegenieten.

De Airco konhet amper bijhouden met zo'n heet stel :D
Bedankt voor een heerlijke middag.
Ploppie/Peter
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: GEIL FEESTJE PLUS - zaterdag 18 juni

Bericht door Marcelo »

@Ploppie wat een ontzettend leuk verslag!! Dankjewel daarvoor, we hebben genoten gisteren 😊😊😊 fijn dat je erbij was en graag tot een volgende keer!!
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Peter1967
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 aug 2021 19:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: GEIL FEESTJE PLUS - zaterdag 18 juni

Bericht door Peter1967 »

Was fijn om jullie zo bezig te zien Marcello. En de verwenpartij in de bios heb ik zeker van genoten. Het was een lekkere gemoedelijke sfeer zonder opdringende personen. En de temperatuur was top, beter te doen dan bovengronds ;-)
Gebruikersavatar
LOVEWITHSKILLS
Berichten: 62
Lid geworden op: 18 aug 2015 15:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: GEIL FEESTJE PLUS - zaterdag 18 juni

Bericht door LOVEWITHSKILLS »

Peter1967 schreef: 20 jun 2022 09:47 Was fijn om jullie zo bezig te zien Marcello. En de verwenpartij in de bios heb ik zeker van genoten. Het was een lekkere gemoedelijke sfeer zonder opdringende personen. En de temperatuur was top, beter te doen dan bovengronds ;-)
Zo te lezen een onwijs lekker sletje.
Jammer dat de dame niet bi is, anders had ik een onwijs lekker sletje voor haar.
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: GEIL FEESTJE PLUS - zaterdag 18 juni

Bericht door Marcelo »

LOVEWITHSKILLS schreef: 20 jun 2022 22:15
Peter1967 schreef: 20 jun 2022 09:47 Was fijn om jullie zo bezig te zien Marcello. En de verwenpartij in de bios heb ik zeker van genoten. Het was een lekkere gemoedelijke sfeer zonder opdringende personen. En de temperatuur was top, beter te doen dan bovengronds ;-)
Zo te lezen een onwijs lekker sletje.
Jammer dat de dame niet bi is, anders had ik een onwijs lekker sletje voor haar.
Hoho, mag ik je even terugfluiten vanwege de toon van je bericht? Als haar Dom ben ik sowieso de enige die haar zo mag noemen, en als je onze oproep goed hebt gelezen zou je moeten weten dat we respectloos gedrag niet op prijs stellen! :oops: :twisted:
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten