Eerste keer ec met Marcelo en bee

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Jbk
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2021 18:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Eerste keer ec met Marcelo en bee

Bericht door Jbk »

Zaterdag was voor mij de eerste keer in een ec. Ik had kort contact gehad met Marcel, en nadat ik een eerdere afspraak helaas moest afzeggen, was het zaterdag eindelijk zover. Met een een gezonde spanning en nieuwsgierigheid richting Hilversum vertrokken. Ik was er helaas wat later dan gepland. Eenmaal in de winkel een korte uitleg vd aardige dame achter de toonbank gehad, en toen vol goede moed afgedaald naar de kelder waar de airco lekker aanstond. Een klein beetje onwennig keek ik daar om me heen en toen ik in het donker de kluisjes probeerde te bereiken nog half over een bank gestruikeld 😅. Ff snel door het gordijn van de filmzaal waar al flinke kreun geluiden vandaan kwamen gekeken. Ik dacht dat die geluiden vd film waren, later bleek dat dat van bee te zijn die op de eerste rij door 2 mannen verwend werd. Marcel ff snel een hand gegeven, en die zei kom erbij. Ojee daar ging het plan om eerst rustig de kat uit de boom te kijken. Maar het zicht op bee die heerlijk verwend werd en haar lekkere borsten en outfit brachten mij gelijk in de stemming. Precieze details weet ik niet meer ( een hoop eerste indrukken zo'n eerste keer😄 ) maar we verhuisden kort daarna naar de andere zaal waar ze hun geile spel voortzetten. Helaas had ik wat last van "podiumfrees"😅😂.
Maar ik heb absoluut genoten van Marcel en bee, en ik hoop de volgende keer een actievere rol te kunnen spelen.
Echt mooi om te zien hoe ze met elkaar omgaan, en ik denk dat er veel stellen een voorbeeld kunnen nemen aan hun!
Kortom: ondanks wat "technische probleempjes"😅 aan mijn kant, kan ik toch wel zeggen dat het voor mij een geslaagde eerste keer ec was. Bedankt Marcelo en bee


PS: mochten er mensen zijn die bijvoorbeeld ook nog nooit in een ec zijn geweest maar wel graag willen, en nog wat vragen hebben over een eerste keer kun je mij altijd een berichtje sturen. Niet dat ik er veel verstand van heb maar ik kan wel mijn ervaringen delen.
Ploppie
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 jan 2018 12:27
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer ec met Marcelo en bee

Bericht door Ploppie »

De eerste keer is altijd enorm spannend.
Maar dat went snel en ook met anderen om je heen.
Die heb je niet meer in de gaten als je er in opgaat.
😉
Grt Ploppie
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Eerste keer ec met Marcelo en bee

Bericht door Marcelo »

@Jbk, ontzettend leuk dat je er was om mee te spelen!! Dapper dat je de eerste schreden over de EC drempels hebt gezet ook, en ach een beetje "podiumvrees" is volledig te begrijpen toch? We hopen in ieder geval dat je een volgende keer weer van de partij bent! ;) :D
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Jbk
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2021 18:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Eerste keer ec met Marcelo en bee

Bericht door Jbk »

Haha ja ik had er in mijn achterhoofd al een klein beetje rekening mee gehouden. Ik maak me er ook geen zorgen over, komt helemaal goed de volgende keer
Eric4
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jun 2022 20:37
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer ec met Marcelo en bee

Bericht door Eric4 »

Wat een mooie omschrijving over je eerste bezoek.
Ik ben ook nog nooit geweest en dit verhaal vertaald wel zo'n beetje hoe het zal gaan.
Het lijkt me spannend en opwindend tegelijk.
Lekker hoor :)
Ook leuk om te lezen dat je niet aan je lot bent overgelaten en aan de hand bent genomen.
Ik denk dat ik ook snel maar de stap moet maken
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten