Oproep! Marcelo en Sub zoeken voor zaterdag...

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Oproep! Marcelo en Sub zoeken voor zaterdag...

Bericht door Marcelo »

Hi spannende mensen! Aanstaande zaterdag is het weer zover :D Sub en ik komen rond half twee spelen in EC Hilversum :oops:. We zoeken lekkere heren die mee willen spelen in ons vrouw gericht spel. Respectvol gedrag vinden we vanzelfsprekend en nee is nee. Go with the flow en genieten maar... We hebben er goed zin in, tot zaterdag 23 juli :?: :) :)
P.s. Als je erbij bent vinden we het leuk als je na afloop hier een verslagje schrijft :? :o
Laatst gewijzigd door Marcelo op 22 jul 2022 21:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Oproep! Marcelo en Sub zoeken voor zaterdag...

Bericht door Marcelo »

Oh ja, @eroticcinemahilversum zorgen jullie voor de airco? Vorige keer was het heerlijk koel namelijk 😊
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Oproep! Marcelo en Sub zoeken voor zaterdag...

Bericht door Marcelo »

We zijn iets later vanmiddag, loopt een beetje uit allemaal.. :roll: Het goede nieuws is, we komen wel!! :D
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Gebruikersavatar
LangeKale
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 aug 2018 09:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Oproep! Marcelo en Sub zoeken voor zaterdag...

Bericht door LangeKale »

Om 14:25 kom ik binnen en ik hoor direct dat Marcelo al hevig staat te pompen, een geil gezicht. Als ik me uitgekleed heb en even bij M en D sta te kijken dirigeert M zijn subje naar de heterozaal alwaar zij op de voorste rij in het midden plaats moet nemen. M verzoekt 2 heren naast haar plaats te nemen. Terwijl D goed gevingerd wordt en flink kreunt trekt ze de 2 heren lekker af. Nadat 1 heer zijn tong een rondleiding geeft over en door haar kutje doet M dit ook, tezamen met zijn vingers. Subje gilt goed en geniet!

Na het avontuur in de heterozaal verplaatsen zij zich naar de darkroom waar sub vast wordt gezet aan het kruis.
Inmiddels is ook een ander stel binnen, Frank en zijn Poolse geile vriendin. Zij neemt plaats in de gynaecologenstoel en mag wat vingers en en tong ontvangen. Dit gaat niet helemaal naar haar zin en dat geeft ze bij Frank aan. Hij zal het wel even voordoen; met krachtige hand vingert hij haar stevig staand en ze gilt en squirt als een brandweerwagen, heerlijk! Ondertussen is M druk bezig zijn zweep kennis te laten maken met het heerlijke lijf van Dee. Ze geniet hoorbaar.

De Poolse schone geeft aan te willen genieten en ik stel voor haar eens goed op het bed te vingeren. Daar geniet ze hoorbaar en zichtbaar van. Heerlijk om te doen.

Hierna wordt de lekkere Poolse dame tot 2 x toe goed, lang en hard geneukt door dezelfde aardige gast. Ik blijf , onder de indruk van dit geile schouwspel, op een afstandje en praat wat met Frank.

Dee is ondertussen aan het kruis goed gevingerd en ook haar heerlijke borsten zijn goed verwent. Dan verplaatst ze zich naar de sling en word keihard door M geneukt terwijl ze haar Satisfyer op haar clitje zet en het inmiddels uitschreeuwt. M neukt haar ook nog lekker anaal en ook een andere man neukt haar nog eens goed door.

Als Dee vervolgens in de sling wordt gelegd vraag ik met een gebaar toestemming aan M om haar borsten te bespelen. Een goedkeurend knikje is voldoende om met haar heerlijke borsten te spelen terwijl M haar fist. Erg geil om te zien.

Na dit schouwspel praat ik nog even wat met Frank, de Poolse dame en de aardige gast en is het voor mij tijd om naar huis te gaan.
Marcelo en Dee en Frank en de Poolse dame, thanks voor de leuke middag, ik heb genoten van jullie spel.
Jongeman van 45. 1,93m. Ongeremd. Welwillend. Ontdekkend.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Oproep! Marcelo en Sub zoeken voor zaterdag...

Bericht door Chandon »

Dee en de verloren buttplug.

Marcello en Dee waren wat verlaat net als ik op een mooi zonnige zaterdag middag. Eerst ff lekker door de stad gelopen wat snacks en drinken gehaald bij de lokale toko in Hilversum en een beetje flirten met t loslopend vrouwelijk schoon id stad.

Aangelopen richting ec chillend naar beneden gegaan met de airco aan. K zat ff id heterozaal totdat k een vrouwelijke stem hoorde. Marcello stak zijn hoofd even naar binnen en ik groete hem. K dacht ff gaan wandelen en daar zat de beeldschone en lieve day in haar prachtige outfit. Praatje gemaakt terwijl marcello heen en weer loopt omdat ie zijn euro kwijt was voor de kluisjes😜. Ok t was verholpen. Dus hij begon Dee te zoenen en te strelen en neukte haar intens diep in een mooi ritme. Daarna nodigde hij mij uit als oude bekenden dus begon dat lekkere strakke geile kutje van Dee te neuken met diepe halen en harde stoten. Naast mij stond een andere man met een goeie stijve leuter na 10 minuten palen dacht k is misschien wel zo sociaal hem ook ff een plekje en pussy aan te bieden maar hij had geen rubbers mee. Ok volgende ronde richting de hetero zaal. Dee ging zitten en ik links van haar en een andere gast rechts van haar terwijl marcello haar aan haar grote borsten tepel klemmen had bevestigd. Hij ging dat mooie volle kutje klaar likken terijl Dee en de ander gaat werden afgetrokken . Later gingen we ik aan haar linker borst en de gast aan haar rechter borst zuigen en likken terwijl ze flink werd gebeft door Marcello.Nice! Diezelfde gast ging haar ook nog ff goed oraal bevredigen en ging r flink vingeren. Luide orgasmes t waren luide orgasmes. Op naar de volgende ronde. K liep al de speel zaal in en links id gynaecologen stoel zat een poolse vrouw geketend en met masker op zodat ze niks zag. K dacht van mmm eerst proeven en dauwde brutaal mijn pik je n dat poesje terwijl haar vriend Frank op een afstandje ah kijken was.niet veel later ging hij haar vanachteren fisten en ze kwam squirtend klaar. De vloer was zo nat t leek wel een picasso. Uiteindelijk haar voorkeur was toch uiteindelijk t grote bed. Ok ik loop verder terwijl Marcello bezig met Dee was en gaf een man eem zweepje met veren waar hij haar moch slaan.patsj! Patsj! Luide t terwijl ik maar niet van die geile borsten af kon blijven. Ze moest van marcelle id sling…volgende neuk ronde door marchello als show heer. Ok ik mocht t weer over nemen check! Neukte en beukte haar keihard id sling k dacht bijna dat die kettingen zouden gaan breken.beng beng en nog een beng ego de t. Was ff buiten adem omdat k even uit de rolatie was en niks heb kunnen doen 3 weken lang ivm een complicatie aan mn voet. Daarna nam marcello t weer over. Nou k dach k ga de poolse damen s bezoeken met haar aardige vriend had r geneukt gelikt en met 4 vingers gefist met liters glijmiddel. Daar weer naar Dee. K wou mn lul erin stoppen maar ze werd klaar gevingerd door een andere gast en ze squirte me onder waarna haar buttplug eruit schoot! Je hoorde keihard pok!! Die butplug met roze diamant was ckr massief staal en geen aliexpress kwaliteit k dacht bijna dat er een gat id vloer zat. Maar alsnog moest en zal ik m er even in steken voor de feeling.maar ze was zooo geil nat leek wel een glijbaan. Ok afijn weer afwisselend naar de poolse Dame. Ze pijpte me eerst zonder condoom. En daarna zei Frank neuk haar maar wat ik dan ook keihard en lang deed. K hoorde haar kreunen k keek naar haar en dat geile kutje en dacht dat zou wel goed zitten terwijl k dr geile borsten streelden. K dacht van ey k ben de hele dag nog niet klaar gekomen dus begin haar nog harder te palen en spoot mn rubbertje vol in dat geile poesje waar t bedoeld voor is. Lange kale en Frank waren in gesprek met elkaar terwijl ze ah kijken waren. K dacht van gezellig ik ga ook socializen terwijl k mn volle condoom netjes weggooiden. We hadden t over relaties swinger clubs en monogamie. Gezellig en serieuse gesprekken terwijl Dee keihard op de achtergrond werd afgewerkt hadden wij t over bio voedsel. Later kwam Marcello aan lopen om de rond slingerende attributen bijelkaar te sprokkelen en hij zocht naar Dee s haar missing buttplug die uiteindelijk boven water was gekomen. Lange kale vertrok. Ik ging nog gezellig door kletsen met Frank en zijn vrouw. Er kwamen gasten aan gelopen en dachten gaat er nog wat gebeuren…nee we waren goed uitgeneukt. Marcello en Dee gingen richting huis. Marcello nog even gegroet. Ik ging ook naar huis maar daar zat nog een oude bekende. Een Engels man ook mee gepraat diep gesprek enzo. K dacht bijmezelf van hey ik heb een De(e)javu. Vorige keer ook ontmoete Dee en Marcello. Kwam een anders stel ook nog maar alleen de timing was anders ook sex mee gehad en ah einde ook met dezelfde Engelstalige man gesproken.. maar wat was er anders….Ow ja Dee en de verloren buttplug die later weer boven water was gekomen. Amen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten