Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Irma Boer
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 sep 2014 09:37
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Pegging
Contacteer:

Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door Irma Boer »

Ik ben tot enkele jaren een aantal keren op bezoek geweest op de themadag 'travestie'. Mijn behoefte kan ik niet zo snel passend krijgen aan de themadag-agenda. Is het erg of vervelend of lastig als ik in mijn gewenste outfit de cinema kom bezoeken? Voorlopig lijkt donderdagmiddag 27 oktober een goed passend moment. Ik zie graag jullie reacties tegemoet! Groetjes, Irma
Gebruikersavatar
lekkere pik
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 aug 2010 07:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Locatie: omg.. midde.nl
Contacteer:

Re: Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door lekkere pik »

hoi Imma, de donderdagen zijn de naakt dagen
lijkt mij niet zo geschikt voor jou.
andere dagen goed plan. tref er zelf ook wel eens tgirls aan.
bi 38. kort,donkerbl.haar, ogen blauw. slank lichaam. lekkere pik van 18/5cm..
Irma Boer
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 sep 2014 09:37
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door Irma Boer »

Ow 'lekkere pik', ik lees het inderdaad. Ik zal eens kijken in een andere locatie. Bedankt voor je reactie!
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1556
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Irma Boer schreef: 14 okt 2022 18:36 Ik ben tot enkele jaren een aantal keren op bezoek geweest op de themadag 'travestie'. Mijn behoefte kan ik niet zo snel passend krijgen aan de themadag-agenda. Is het erg of vervelend of lastig als ik in mijn gewenste outfit de cinema kom bezoeken? Voorlopig lijkt donderdagmiddag 27 oktober een goed passend moment. Ik zie graag jullie reacties tegemoet! Groetjes, Irma


Beste Irma,

Leuk dat je geïnteresseerd bent in onze Cinema. Natuurlijk kan je, buiten de travestiedagen, in jouw gewenste outfit de Cinema bezoeken, op de naakt dagen (maandag & donderdag) gelden de kledingvoorschriften voor de dames, dat is een pikant lingerie setje. Hopelijk tot snel!

Groet,
Het EroticCinema Team
Uschi
Berichten: 191
Lid geworden op: 24 mei 2015 22:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door Uschi »

Eroticcinema H'sum schreef: 18 okt 2022 12:20
Irma Boer schreef: 14 okt 2022 18:36 Ik ben tot enkele jaren een aantal keren op bezoek geweest op de themadag 'travestie'. Mijn behoefte kan ik niet zo snel passend krijgen aan de themadag-agenda. Is het erg of vervelend of lastig als ik in mijn gewenste outfit de cinema kom bezoeken? Voorlopig lijkt donderdagmiddag 27 oktober een goed passend moment. Ik zie graag jullie reacties tegemoet! Groetjes, Irma


Beste Irma,

Leuk dat je geïnteresseerd bent in onze Cinema. Natuurlijk kan je, buiten de travestiedagen, in jouw gewenste outfit de Cinema bezoeken, op de naakt dagen (maandag & donderdag) gelden de kledingvoorschriften voor de dames, dat is een pikant lingerie setje. Hopelijk tot snel!

Groet,
Het EroticCinema Team
Ik kreeg destijds iets anders te horen nl dat dat enkel voor dames gold en niet voor travestiedames.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1556
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Beste Uschi,

er bleek daarover niet 1 lijn te bestaan binnen de EC, daarom hebben we met elkaar gezeten en 1 lijn afgesproken. Onze welgemeende excuses voor eventuele verwarring en dat u een dag niet uw fetish heeft mogen uitdragen. We hebben hier nu 1 lijn in, waardoor het bij eventuele toekomstige bezoeken dus wel is toegestaan.

Met vriendelijke groet,

Team EroticCinema Hilversum

Uschi schreef: 06 nov 2022 20:18
Eroticcinema H'sum schreef: 18 okt 2022 12:20
Irma Boer schreef: 14 okt 2022 18:36 Ik ben tot enkele jaren een aantal keren op bezoek geweest op de themadag 'travestie'. Mijn behoefte kan ik niet zo snel passend krijgen aan de themadag-agenda. Is het erg of vervelend of lastig als ik in mijn gewenste outfit de cinema kom bezoeken? Voorlopig lijkt donderdagmiddag 27 oktober een goed passend moment. Ik zie graag jullie reacties tegemoet! Groetjes, Irma


Beste Irma,

Leuk dat je geïnteresseerd bent in onze Cinema. Natuurlijk kan je, buiten de travestiedagen, in jouw gewenste outfit de Cinema bezoeken, op de naakt dagen (maandag & donderdag) gelden de kledingvoorschriften voor de dames, dat is een pikant lingerie setje. Hopelijk tot snel!

Groet,
Het EroticCinema Team
Ik kreeg destijds iets anders te horen nl dat dat enkel voor dames gold en niet voor travestiedames.
Uschi
Berichten: 191
Lid geworden op: 24 mei 2015 22:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Crossdressers ook welkom op niet-travestiet themadagen?

Bericht door Uschi »

Fijn om te horen.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten