Heerlijke gangbang gehad

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
astarte
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 jun 2022 19:55
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Heerlijke gangbang gehad

Bericht door astarte »

Vrijdagmiddag kwamen A en ik naar de cinema in Hilversum om, hopelijk, een lekkere gangbang te houden.

We waren er rond half vier, ons eerste bezoek aan de Hilversum locatie. Ik had expres onze starttijd als tegen vieren gegeven, zodat we eerst even tijd zouden hebben om ons te verkleden en rond te kijken. Maar als we beneden in de cinema komen, is het al best druk (voor mijn gevoel), met aardig wat mensen die op de banken rond de lockers zitten. Die lockers zijn nog even zoeken, want het is beneden donkerder dan ik had gedacht, en ze zitten een beetje verstopt. Door dit alles voel ik me een beetje self-concious als we ons kastje zoeken, onze spullen uitpakken en ik me ga verkleden. Gelukkig staat er ook een film op in de ruimte, dus ik neem maar aan dat de meeste mensen daarnaar kijken :D

Maar als het eenmaal gelukt is mijn rugzak in het kleine kastje te douwen, en ik in mijn lekker gladde jurkje naast A sta, kom ik in de stemming. We kijken even rond, de cinema lijkt redelijk klein. Rechtdoor zijn de filmzaaltjes, links een doorgang naar een groot bed. A en ik gaan eerst even het heterozaaltje binnen. Ook hier al redelijk wat bezetting, maar gelukkig zijn er nog wat stoeltjes vrij.

Ik ga naast A zitten en knuffel me lekker tegen hem aan. Leuk om hier samen te zijn! Al gauw begint hij me heerlijk te strelen, over mijn borsten en tepels, en naar beneden tussen mijn benen. Door het dunne jurkje kan ik alles goed voelen, en ik begin al snel nat te worden - en zin te krijgen in meer! Daarom fluister ik A in het oor dat ik wel naar het grote bed wil gaan.

Eenmaal daar spreid ik mijn handdoekje uit, ga erop zitten, en leun tegen A aan, die doorgaat me heerlijk in de stemming te brengen. Al snel kan het me niet meer schelen dat ik hier zomaar in het openbaar lig, ik wil alleen maar heerlijk aangeraakt en geneukt worden! Andere mannen voegen zich bij ons, en beginnen mee te doen. A zet de regels even duidelijk uiteen voor iedereen: alles met condoom, niet over mij heen spuiten, geen anaal en geen beffen. Wel jammer dat dan de eerste man die zich over mij heen buigt, toch meteen zijn tong in mijn kruis moet drukken. 'He, niet beffen zei ik toch net!' zeg ik geirriteerd. Nou ja, misschien had hij het niet goed verstaan, denk je dan maar.

Gelukkig is dat eigenlijk het enige incident. De sfeer is goed, de mannen zijn hard, enthousiast, en niet vervelend of opdringerig - precies zoals een GB zou moeten zijn volgens ons! Al snel lig ik pikken te strelen, pikken-met-condoom te pijpen, en wordt ik op alle manieren geneukt. A houdt een oogje in het zeil, waardoor ik me zelf helemaal kan laten gaan en op kan gaan in de gevoelens en sensaties. Heerlijk om door zoveel handen aangeraakt te worden, te worden binnengedrongen door steeds weer andere mannen, schaamteloos met mijn benen wijd op het matras te kunnen liggen en iedereen te plezieren. De heren zijn ook enthousiast, en houden ook rekening met elkaar. Zalig om te horen hoe de een zich van mij terugtrekt met de vraag: 'Wil iemand ook even?', wat telkens het geval blijkt te zijn. Als iemand mij bijzonder lekker streelt, streel ik zijn arm, zijn lijf of zijn pik, alsof ik wil zeggen: kom jij ook maar in me! En vaak lijkt dat wel over te komen, en komt de man in kwestie boven of achter me, om vervolgens heerlijk bij me naar binnen te stoten.

De middag verandert in een roes van genot, sensaties, strelingen, en sletterigheid. Ik ga op mijn knieen, lig op mijn zij, en word zelfs even gespitroast. Een nadeel aan pijpen met condoom: het wil je keel en je gag-reflex wel prikkelen. En de spitroast gaat er stevig aan toe - dus al snel kwijl ik onbehoorlijk over de pik van de man in kwestie (en over mijn handen en handdoek xD ) Gelukkig lijkt hij daar verder helemaal geen bezwaar tegen te hebben ;)

Op een gegeven moment houden we even pauze om te rehydrateren - dat is wel nodig ook. De koffie-automaat blijkt alleen 50-cent stukken te nemen - wat onhandig. Had ik juist een 1 EUR munt geregeld voor het kluisje, bleek dat niet nodig - maar een 50c stuk heb ik dus niet. Gelukkig zijn 2 van de mannen zo lief om thee voor mij te tappen. Twee, want in het eerste bekertje drijft een dode vlieg - bleh! Dit aspect zou de EC wel wat handiger kunnen regelen - even zitten op de banken en babbelen of strelen met een drankje is immers hartstikke gezellig. Maar het wordt je wel moeilijk gemaakt!

Als we teruggaan, zien A en ik dan pas dat er nog een tweede ruimte in deze EC is: een ruime kamer, met een tweede groot bed, en een sling, kruis, etc. Natuurlijk wil ik nu op dit bed - we moeten wel alle bedden doen! :D Tijdens de thee had A mij alweer op zitten geilen, zodat ik er al helemaal klaar voor ben, en hij legt me dan ook plompverloren op het bed, benen wijd, en nodigt iedereen uit maar flink gebruik van mij te maken - met inachtneming van de regels. En zo gaat de rest van de middag voort, met trekken, zuigen, en af en toe alleen maar helemaal van de wereld erbij liggen, terwijl ik betast wordt door handen en monden, geneukt en gebruikt door steeds weer andere mannen. Zalig!

Na een uur of drie begin ik toch op te raken, merk ik. Ondanks alle nattigheid beginnen mijn gevoelige delen toch een beetje overbelast aan te voelen. Het is mooi geweest voor deze middag, denken wij. Dus breien A en ik er rond die tijd een eind aan. De mannen bedanken ons, wij bedanken hen, iedereen heeft volgens mij een heerlijke tijd gehad.

Bij het aankleden zien we nog een mooi subje langskomen, dat door haar meester rondgeleid wordt, en heeft A even gelegenheid haar mooie borsten en lichaam te betasten. En dan is het tijd om te vertrekken.

Al met al een heerlijke middag, en zeker voor herhaling vatbaar! Aan de mannen die meededen: bedankt voor de fijne sensaties, en mochten jullie willen delen hoe jullie het beleefd hebben, dat vinden wij altijd leuk om te lezen!
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Heerlijke gangbang gehad

Bericht door Pleasuretown »

Fantastisch mooi op papier gezet deze dag vol sensatie. Sloot wat later aan en leuk om te lezen wat ik gemist hebt. Hopelijk trekken jullie snel weer de stoute schoenen aan om je lekker uit te leven in de cinema.
Heel erg bedankt voor deze geweldige middag/avond!
Gebruikersavatar
Hetedonder21
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 sep 2016 18:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Heerlijke gangbang gehad

Bericht door Hetedonder21 »

wat fijn dat jullie zo genoten hebben (3 uur!!)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 16 gasten