Kluisjes en kledingtassen

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
blueboy
Berichten: 81
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:45
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Kluisjes en kledingtassen

Bericht door blueboy »

Jammer dat er zoveel kluisjes onbruikbaar zijn doordat de sleutel ontbreekt en ze dus niet afsluitbaar zijn.

Ook jammer dat de baliemedewerkers, ondanks dat ze op de hoogte zijn dat alle kluisjes bezet zijn, zelfs de niet afsluitbare, ze cinemabezoekers zonder info, maar ook zonder kledingtas, naar beneden sturen en de cinemabezoekers aan hun lot overlaten. Niet erg netjes. Bovendien is de borg voor de tassen € 5,-!!!! Is dat niet wat veel? Voorheen werd je netjes ontvangen, kreeg je te horen dat de kluisjes allemaal bezet waren en kreeg je een kledingtas mee! Dat ging toch prima?

Graag een reactie van het EC team en hun visie voor de toekomst?

Niettemin was de Naaktdag een succes. Ondanks de onrust bij de kluisjes heb ik me prima vermaakt. Volgende week weer?
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1556
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Kluisjes en kledingtassen

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Hallo blueboy,

Jammer dat je de naaktdag qua kluisjes zo ervaren hebt.
Uiteraard is het de bedoeling dat als het bekend is dat de kluisjes bezet zijn, dat wij gelijk de tassen gaan aanbieden. Soms is het echter nog niet helemaal bekend of er misschien nog wel 1 a 2 kluisjes zijn en dan word dit blijkbaar niet direct aangegeven waarvoor excuses.

Verder is het vragen voor Borg voor een tas altijd al zo geweest. Dit omdat er nog wel eens sloten of gewoon hele tassen werden meegenomen anders. Maar borg is borg, dus bij het terug brengen van de tas incl slot heeft men die € 5,- dan weer terug.

Gelukkig vond je het verder wel een succesvolle dag en tot volgende week dan! ;-)

Groeten, Team Hilversum
Gebruikersavatar
blueboy
Berichten: 81
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:45
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Kluisjes en kledingtassen

Bericht door blueboy »

Bedankt voor jullie reactie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten