Verlangen naar.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Verlangen naar.

Bericht door Mike1966 »

Hallo allemaal,
Na lange tijd (jaren) afwezig geweest te zijn op het forum en in de EC nu, sinds kortere tijd weer terug hier. Eerste bezoek aan EC ook alweer geweest met een positieve ervaring. Ook op het forum alweer een beetje actief. (zie bij mijn profiel en kijk eens bij mijn posts) dan worden mijn interesses een ieder direct duidelijk denk ik. Ik ben een Bi man die wel wat ervaring heeft, vooral in MVM trio’s maar, ik ben ook nog wat zoekende. Ik sta open om Top en Bottom ervaringen op te doen (heb ik het verleden ook al gedaan en sinds kort dus ook weer). Kan Dominant zijn maar ook zeker Sub. Alles afhankelijk van het moment de sfeer en uiteraard de personen om mij heen.

Ik plaats deze post in het algemene deel puur omdat ik niet echt weet in welke categorie ik hem het best kan plaatsen.
Mijn MVM trio’s hebben mij geleerd dat ik het enorm opwindend vind om door een vrouw met strap-on genomen te worden terwijl de mannen, ik en partner van vrouw, dan tegelijkertijd oraal met elkaar bezig zijn. Andersom, genomen worden door de Man van het stel terwijl de Vrouw en ik oraal bezig zijn heb ik NOG niet ervaren………..maar sta daar uiteraard zeker wel voor open.
Beide vormen trekken mij dus enorm aan en zelfs een vorm zonder een vrouw zie ik helemaal zitten met de juiste mensen (in dat geval de juiste mannen).
In beide vormen blijft er uiteraard ook nog een mond over en zou ik eventueel ook mijn handen kunnen gebruiken. Hoe of wat exact en in welke vorm is van een aantal zaken afhankelijk. Uiteraard de juiste mensen met hygiëne, begrip, respect en zorg en een aantal zaken safe uitvoeren is een must. Dan zou het er binnenkort toch eens van moeten kunnen komen dat dit een keer waarheid word. Ik ben absoluut niet toe aan een sperma douche of wat So Ever dus een beetje controle van de mannen in deze is ook een must.
Mocht jij/jullie je hier in kunnen vinden of misschien wel eens iets in willen/kunnen betekenen dan hoop ik dat hier of middels PB te lezen. En wie weet kunnen we dit een keer tot uitvoer proberen te laten komen in EC. De darkroom met sling staat hiervoor uiteraard bovenaan mijn lijstje.

Mocht dit ooit waarheid worden zou dat fantastisch zijn maar tot die tijd zal ik hoe dan ook af en toe in EC verschijnen en wel zien en merken wat er dan wel of niet gebeurd. Genieten doe ik sowieso. En uiteraard bijf ik op dit forum gewoon lekker alles volgen.

Mike
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten