Heerlijke geile avond

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Kinkygirl1988
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jun 2021 09:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Heerlijke geile avond

Bericht door Kinkygirl1988 »

Ik pak pen en papier en kijk naar de donkere paarse plekken op mijn bovenbenen en billen. Ik moet erom lachen van blijdschap. Het zijn mooie herinneringen aan een geile avond in de EC in Hilversum van afgelopen donderdagavond.

We hadden die avond afgesproken met DonRoberto en zijn sub. Voor het eerst in tijden wist ik waar we die avond naar toe zouden gaan. Dit kwam doordat ik zelf de afspraak heb moeten maken van mijn meester.

We waren door omstandigheden verlaat. Bij binnenkomst kleedde we ons om. Ik moest mijn datex jurkje, kousen en hakken aan doen. Achterin hoorde ik al hoe een vrouw heerlijk genomen werd door verschillende mannen die om haar heen stonden. Die had ik al zien staan. Het geluid alleen al maakte me super geil en wakkerde mijn verlangen naar deze avond alleen maar aan.

Toen we omgekleed waren liepen we naar het bed waar alle actie was. DonRoberto stelde zich voor.

Na even alles aanschouwd te hebben maakte mijn meester de ketting aan mijn collar vast en nam mij mee naar de darkroom. Daar blinddoekte hij mij en begeleide mij naar het kruis. Al snel voelde ik de eerste klappen met de flogger op mijn kontje. De straf was duidelijk en ik zou dan ook mijn uiterste best doen om mijn meester trots te maken. Goed alles in mijn hoofd meetellen en zorgen dat ik er geen enkele zou vergeten. Daarnaast wilde ik mijn grenzen verleggen door niet te veel te laten merken. Zo wist mijn meester dat ik meer hebben kon. Mmmm wat heerlijk.

Al snel zat ik over de tweehonderd slagen heen. Ze waren niet mild. Zeker toen mijn meester de zwepen begon af te wisselen. Naast de flogger gebruikte hij nu ook de rietjes. Die zijn vernijnig , maar ik weet dat ze uiteindelijk ervoor zouden zorgen dat ik mooie plekken zou krijgen. Van deze wilde ik in mijn hoofd dan ook graag zo veel mogelijk. Soms ontviel er toch een kleine schreeuw. Op de achtergrond hoorde ik nog steeds hoe de vrouw aan het genieten was van al die heerlijke pikken. Ik bleef doortellen.

Na een tijdje draaide mijn meester mij om. Ik was nog steeds geblinddoekt en kon dan ook niets zien. Wel hoorde ik af en toe de kettingen van de opening rinkelen. Het kon dan ook niet anders dan dat er toeschouwers waren.

Mijn meester ging verder. Mijn tieten, benen en buik waren nu zijn doelwit. Op mijn bovenbenen ben ik extra gevoelig en ontstaan dan ook sneller de blauwe plekken.

Ook van voren hield ik mij karig staande. Na zeker driehonderd slagen vond mijn meester het voor deze plek wel even genoeg. Hij pakte de ketting en beviel me om mee te lopen. Op goed vertrouwen liep ik achter hem aan de darkroom uit.

Mijn meester beviel me om op mijn knieën te gaan zitten en zetten me ergens in een hoekje. Daar zat ik dan. Op mijn knieën met mijn tieten ferm vooruit. Mijn meester ging verder waar hij gebleven was en ik telde weer verder in mijn hoofd. Overigens vroeg mijn meester tussendoor regelmatig op hoeveel we op dat moment zaten. Iedere keer kon ik het aantal noemen. Dat maakte me trots toen we de 550 hadden gepasseerd kon ik echt niet meer. Ik had geen andere keus dan mijn stopwoord te gebruiken. Al voelde dat wel een beetje als falen. Mijn meester dacht daar anders over en zei me hoe trots hij was. Ik had duidelijk meer kunnen verdragen dan ooit tevoren.

Mijn meester pakte de ketting en nam me weer mee de darkroom in. Ik
Voelde het bed en werd daarvoor op mijn knieën gezet. Mijn meester bood zijn heerlijke pik aan en ik wist wat mij te doen stond. Vol passie begon in zijn pik diep in mijn mondje te nemen. Ik weet hoeveel mijn meester ervan houdt als ik zijn pik diep achter in mijn keeltje laat zakken.

Na dit even gedaan te hebben duwde mijn meester mijn voorover op het bed en begon mijn natte kutje toe te eigenen. Ohh wow wat blijft dat toch lekker! Ik voelde hoe zijn pik diep en hard in mijn kutje werd gestoten.

Er kwam een man bijstaan. Ik moest zijn pik in mijn hand nemen terwijl ik werd geneukt. Ik deed mijn uiterste best om iedereen te plezieren. De man kwam op het bed en bood zijn pik voor mijn mondje aan. Mmm.

Nadat even van achteren te zijn geneukt moest ik op het bed gaan liggen. Op mijn rug trok in mijn benen omhoog en bood mijn geile kutje aan. Ik merkte aan mezelf hoe de geile hoer in mij naar boven kwam en hoe graag ik zo veel mogelijk pikken wilde ontvangen.

Verschillende mannen werden door mijn meester aangedragen. Die lieten dit cadeautje niet aan zich voorbij gaan. Ik hoorde hoe mijn meester hen zei wat voor geile, vieze slet ik was. Hoe ze maar goed gebruik van mij moesten maken. Ohh wow! Ja dacht ik. Ja dat ben ik en hier ben ik alleen maar goed voor en voor gemaakt. Voor het plezier van mijn meester en al deze mannen!

Ik liet me neuken en verlangde alleen maar naar meer. Mijn meester gaf na een tijdje aan dat het tijd was voor een korte pauze. Nou ja pauze? Ik moest op mijn handen en knieën achter hem aan kruipen. Inmiddels was de blinddoek af gegleden en kon ik alles zien. Ik kroop achter hem aan en hij nam me mee naar de hetero cinema. Hij ging zitten op een stoel. Ik wist dat zo’n stoel niet voor mij weggelegd zou zijn. Mijn plek is immers aan zijn voeten op de grond.

Daar zat ik dan. Wachtend op wat komen gaat. Al snel bood mijn meester zijn pik weer aan. Ik ging weer vol liefde aan het werk. Voor mijn meester doe ik echt alles! Ik pijpte hem en genoot van zijn pik weer diep achter in mijn keeltje. Genoeg aandacht kreeg ik van alle mannen die kwamen kijken. Om man wat verlangde ik toch naar meer. Ik ben onverzadigbaar en wil alleen maar meer. Please geef me meer meester. Please!

Nadat mijn meester zijn pauze had gehouden trok hij me aan de ketting weer achter zich aan. Ik volgde volgzaam weer richting de darkroom.

Staan! Zij mijn meester. Ik moest de handdoek in de sling leggen en erin plaatsnemen. Mijn benen werden in de beugels gehangen. Mijn kutje weer weid open. Mijn meester begon me hard en snel te neuken! Ohh ja!! Ik kan niet omschrijven wat voor een fantastisch gevoel het is om zo door hem te worden toegeëigend. Ik voelde me totaal van hem! Precies zoals ik ben. Ik ben zijn bezit en wil dit nooit meer anders!

Terwijl mijn meester mij lekker neukte stonden er nog een aantal mannen om mij heen. Mijn meester zei tegen hen dat als ze klaar wilde komen, dat ze dan hun zaad over mijn hoerige tieten mochten spuiten.

Mmm ja dat wil ik. Deze vieze zaadslet wil graag zo veel mogelijk zaad. Het duurde niet lang of de eerste lading werd over mijn tieten gespoten. Het was een heerlijke volle lading. Met al het zaad smeerde ik mijn tieten in. De volgende lading stond al te wachten en spoot over mijn andere tiet. Tot slot kwam ook mijn meester klaar die spoot over mijn buik, recht in mijn gezicht. Ohh ja ja ja!!!

Nog nagenietend in de sling trok ik nog even aan 1 van de pikken die net over me heen was klaargekomen. Ik smeerde er ook nog even me tieten verder mee in.

Dank je wel meester en mannen! Jullie hebben me weer goed weten te gebruiken. Precies waar ik goed voor ben!

Ps: wat ik wel nog kwijt wil is dat toen ik over de grond kroop ik heel veel condooms en vieze handdoeken heb zien liggen. Bah 🤢. Dat kunnen jullie toch beter mannen? Doe de condooms gewoon in de prullenbak en de handdoeken in de wasmand. Daar maak je niet alleen mij blij mee, maar ook de medewerkers van de cinema!
thijs86
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 jan 2023 22:14
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Weesp
Contacteer:

Re: Heerlijke geile avond

Bericht door thijs86 »

je was ook erg lekker, heb heerlijk van je genoten toen ik van je meester in je mocht glijden, en later toen ik over je enorm geile borsten mocht klaarkomen weer. xxx
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Heerlijke geile avond

Bericht door DonRoberto »

Wederom een prachtig verhaal, Kinkygirl…
Edx
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 jan 2023 09:21
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Heerlijke geile avond

Bericht door Edx »

Een waar genoegen
zie ook pm
grt Edx
NatuurLiefhebber
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 okt 2022 13:04
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Heerlijke geile avond

Bericht door NatuurLiefhebber »

Mooi dit te lezen vanuit de onderdanige ervaring. Meegeholpen je de hoer te laten voelen door je te neuken nadat je meester je aangeboden had.

ps je was niet de enige met blauwe plekken. In mijn enthousiasme stootte ik niet alleen tegen het heerlijke natte kutje en omhoog gehouden benen aan maar ook met het knie tegen de harde rand van het grote bed.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten