Eerste keer EC Hilversum

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Eerste keer EC Hilversum

Bericht door Mike1966 »

Vandaag voor het eerst in EC Hilversum geweest. Ik had wel al meer ervaringen in Amersfoort maar een afspraak met een mede forum bezoeker bracht mij naar Hilversum. Meteen een goede voorverkenning voor een volgende keer Hilversum die in mijn agenda staat 😉
Helaas heeft de mede forum bezoeker, ondanks al zijn fantasieën, wensen, ideeën etc etc waar ik hem in zou begeleiden het laten afweten 😒😠

Echter voor iemand met de juiste mind set is er altijd wel wat te beleven 😊. Na een vroege en rustige start kwam het na een uurtje toch tot actie.
Heerlijk genoten op het grote bed in de dark room van een persoon die heel goed wist wat hij deed. Hij wist mij meerdere keren constant op en tegen het randje te houden………. Wat een Zalige ervaring.

GG
Mike
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
lientje
Berichten: 111
Lid geworden op: 17 jan 2023 07:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Eerste keer EC Hilversum

Bericht door lientje »

Het loopt zoals het behoort te lopen🙏🏼en fijn dat je daardoor een zalige ervaring gehad hebt
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer EC Hilversum

Bericht door Mike1966 »

lientje schreef: 30 mar 2023 07:18 Het loopt zoals het behoort te lopen🙏🏼en fijn dat je daardoor een zalige ervaring gehad hebt
Dat klopt helemaal! 😊 Met andere gedachtes die kant op gegaan maar het liep helemaal anders maar zeker niet minder aangenaam 😁
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten