Onverwacht maar wel heerlijk

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Onverwacht maar wel heerlijk

Bericht door Mike1966 »

Het was alweer even bekend dat vandaag woensdag 24 Mei de laatste thema dag die de naam Bi-gay zou dragen plaats zou vinden. Locatie Hilversum had de “eer”.
Vanaf dat dit bekend gemaakt werd heb ik die datum in mijn agenda geblokkeerd om aanwezig te kunnen zijn. In de aanloop naar deze dag een “stout” voorstel ontvangen van een CD/travo om er samen heen te gaan. Helaas kon deze “dame” het op het laatste moment niet rond krijgen met werk om deze middag aanwezig te kunnen zijn. Ze had graag mijn hoertje gespeeld om de Bi-mannen van genot te voorzien.

Niet getreurd ik ben altijd weer met een glimlach op mijn gezicht de EC uitgelopen dus zal er ook vandaag wel wat lekkers, leuks, gezelligs en of geils plaats vinden dacht ik. En niets bleek minder waar te zijn bleek achteraf.

De middag, ik ben er meestal vroeg na opening, begon gezapig. Drie vier man, geen van allen kon mij bekoren, keken film cruisde een beetje rond. Langzaam steeg het aantal naar een man of acht en kwam er bij de gloryholes in de darkroom ruimte wat actie. Ook in de gay film zaal vermaakte twee heren zich prima zag ik.
Ik zat op 1 van de 2 banken in het centrale deel toen er een stel binnen kwam. Zij ontdeden zich van hun jassen, acclimatiseerde even heel kort en verplaatste zich toen naar de hetero film zaal. Zij een lange dame mooi en lekker gevormd hoewel de kleren aan bleven was dit prima te zien. Zwarte laarsen tot net onder de knie, jurkje en hold-up kousen constateerde ik al snel. String met open kruis en 1/4 leatherlook Bh’tje. Hij spijkerbroek en shirt.

Ze namen plaats op de voorste rij en ik vroeg of ik naast haar op de laatste vrije stoel van die rij mocht plaats nemen. Het koppel begon te zoenen en de man ontblote de borsten van haar. Ik vroeg toestemming om mee te spelen met haar room zachte heerlijke tieten waar hij al aan begonnen was 😊.
Die toestemming kreeg ik en de man van het stel sloeg de jurk omhoog waardoor haar bandje string zichtbaar werd. Al snel volgde zijn vingers haar kutje in. Hij had ondertussen de spelregels kenbaar gemaakt aan de 8 a10 man die aanwezig waren. Hij zelf was puur hetero maar wilde graag dat zijn sletje heerlijk verwend zou worden waar hij zelf gretig aan mee deed.

Ik vroeg toestemming om haar heerlijke kale poesje te beffen en ook die toestemming kreeg ik. Lekker kutje gelikt en gevingerd. Toen ik na een poosje opstond om de benen te strekken vroeg de dame of zij mij mocht pijpen! Wie ben ik om dat deze dame te weigeren…… heerlijk hoor. Tijdens deze pijp beurt vroeg de man of ik haar ook wilde neuken en uiteraard leek mij dat wel wat. Condoom uit mijn sok gehaald! Daar draag ik er altijd een paar en in de andere sok glijmiddel, dat ging later nog wel van pas komen bleek later!

Zij op haar knietjes op de voorste rij van de hetero filmzaal met gezicht naar achterzijde zaal. Kon ze mooi met pikken spelen terwijl ik haar zou neuken. De dame is echter dusdanig lang dat dit lastig was. Toen besloot de man maar te verplaatsen naar een matras in de EC darkroom. Mini polonaise naar de darkroom alweer de dame op haar rug plaats nam. Ik heb haar aan haar benen zo gepositioneerd dat haar lekker kutje en kontje precies op de rand van het matras kwam te liggen en kon haar op die manier heerlijk diep neuken. Rustig aan begonnen terwijl zij met twee pikken speelde en pijpte terwijl ik langzaam aan steeds harder ging stoten.zalig en aangemoedigd door haar partner lag zij heerlijk te genieten.

Het was voor het stel hun tweede bezoek aan EC vertelde hij. De eerste keer wat voorzichtiger en rustiger aan gedaan met hun tweeën vertelde hij. Nu dus de eerste keer dat ze verder gingen en hij zijn sletje meerdere pikken gunde…….. 💪😁😊lief en lekker koppel moet ik wel zeggen😊

Afijn het genot werd mij te veel. Haar lekker neukend terwijl je haar met twee pikken ziet spelen mmmmm tijd om mijn zaad in het condoom te deponeren. Waarna ik mij langzaam terug trok, condoom verwijder en mijzelf in de douche/wc ruimte even opfris.
Terug naar het “actie” bed heeft nog niemand mijn plaats ingenomen buiten haar partner om die haar af en toe even neukt. Mijn pik moet even aansterken dus neem ik plaats bij het hoofd van de dame zodat zij mijn pik weer naar oorlogssterkte kan brengen. Vragend kijk ik om mij heen of niemand haar meer wil neuken als dat mag van haar partner? Dat mag van hem maar de heren hebben geen condooms bij zich………… genereus bied ik één van de heren een condoom aan uit mijn sok. Hahaha naar de EC voor actie maar geen condooms meenemen…… ja ze bestaan nog! Ik deel nog een condoom uit aan een belangstellende die mogelijk ook wel deel wil nemen aan de actie.
De tweede bezoeker die haar gaat neuken krijgt te horen dat ze ook erg van anaal houd en hij wisselt dan ook regelmatig van kut naar kont en maakt dankbaar gebruik van mijn mini tubetje glijmiddel. Ondertussen speelt en pijpt de dame genietend door aan twee pikken waarvan eentje van mij 😚☺️
De partner van de dame pakt tussendoor zelf zijn kansen om zijn sletje ( zo noemt hij haar en zij geniet daar zichtbaar van zie ik ) in kut en kont te neuken.
Nog twee heren, die derde had ook geen condoom bij zich waardoor ik weer in mijn sok taste, hebben haar lekker diep geneukt in beide gaatjes terwijl zij maar door ging met het bespelen van de pikken die in de buurt van haar hoofd verbleven. Ik en nog een actievere man en haar eigen partner als hij niet aan het neuken was hadden daar veel genot van.

De tijd was belangrijk voor het stel want ze moesten op een zeker moment weer ergens anders zijn. Als laatste mochten degene die over waren, drie man, over haar borsten spuiten. Dus die werden volledig bloot gelegd, ja ze had al die tijd haar jurk, kousen, bh’tje en laarzen aan gehouden! Drie ladingen zaad belande op haar tieten terwijl haar man haar kutje voor de laatste keer verwende.

Nog even heerlijk en gezellig op het matras zitten kletsen dat het zo leuk gezellig vriendelijk gegaan was!
De dank is geheel aan het stel van de heren die hierbij mochten zijn.

Of het stel dit leest weet ik niet daar ze geen forum account hebben maar ik heb in elk geval heerlijk genoten.
De dag was anders gepland maar dit was een heerlijk laatste bi-gay dag die ik niet snel zal vergeten.
En wederom met een grote glimlach op mijn gezicht de EC verlaten! 😁
Laatst gewijzigd door Mike1966 op 24 mei 2023 18:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Onverwacht maar wel heerlijk

Bericht door Chandon »

Pfoeii heerlijk geil verhaal dit
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Onverwacht maar wel heerlijk

Bericht door DonRoberto »

WAUW!! Wat lekker....
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Onverwacht maar wel heerlijk

Bericht door Chandon »

DonRoberto schreef: 24 mei 2023 19:36 WAUW!! Wat lekker....
Was jij dat toevallig niet met je chica😉?
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Onverwacht maar wel heerlijk

Bericht door Mike1966 »

Chandon schreef: 24 mei 2023 19:39
DonRoberto schreef: 24 mei 2023 19:36 WAUW!! Wat lekker....
Was jij dat toevallig niet met je chica😉?
Zeker niet 😊 waren wat jonger 😚 en niet actief op het forum!
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Onverwacht maar wel heerlijk

Bericht door Chandon »

Nice! Die kom k ook wel s tegen dat zijn van die aangename verrassingen
Mike1966 schreef: 24 mei 2023 20:14
Chandon schreef: 24 mei 2023 19:39
DonRoberto schreef: 24 mei 2023 19:36 WAUW!! Wat lekker....
Was jij dat toevallig niet met je chica😉?
Zeker niet 😊 waren wat jonger 😚 en niet actief op het forum!
Gebruikersavatar
AnneK
Berichten: 69
Lid geworden op: 26 mar 2023 16:38
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Onverwacht maar wel heerlijk

Bericht door AnneK »

Nice! Dat zijn de fijne, onverwachte ontmoetingen... Heerlijk! 🥰
Klein vol geil meisje. Ik houd van zaad over m'n tieten 😏
Oja, PB's lees ik braaf maar beantwoord ik zelden.
Man&Slut
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2023 08:15
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Onverwacht maar wel heerlijk

Bericht door Man&Slut »

Goedemorgen,
Nu toch maar even een reactie van ons op die heerlijke geile woensdagmiddag.
Het is al weer een aantal weken geleden dat we deze woensdagmiddag voorbij zijn gekomen. Voor ons was het ook onverwacht en niet gepland. We waren in de buurt. Hoe mooi kan het zijn, dit zijn de geile dingen van het leven. We waren verrast dat we het schrijven van Mike1966 zagen. Wat een heerlijk geil verslag Mike van die middag. Onze dank daarvoor. Je hebt het mooi in alle details beschreven en wat ons betreft klopt alles ervan. Zo is het echt allemaal verlopen en hebben wij het ook zo beleefd. Mijn heerlijke sletvrouw werd direct weer geil toen ze alles weer las. Wij hebben er dus ook enorm van genoten. En de aanwezige mannen waren super, een voorbeeld van hoe het kan! Vriendelijk, hulpvaardig, mijn vrouw voelde zich helemaal op haar gemak, en het belangrijkste, jullie hebben haar goed te pakken genomen. Ze voelde zich daarna een echte flinke gebruisslet! Heerlijk.
We komen zeker nog een keer langs, we weten jullie te vinden. Echt een herhaling waard. Mijn geile slet krijgt al weer een nat kutje als we het er over hebben. Dan wil ze dat ik haar snel weer een keer aanbied. Wanneer kunnen we helaas niet zeggen, bij ons komt het vaak spontaan op. Wie weet de komende weken weer een keer. Bedankt en veel plezier daar.
Man&Slut
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Onverwacht maar wel heerlijk

Bericht door Mike1966 »

Wat ontzettend leuk dat jullie toch een profiel hebben aangemaakt en mijn verslag van die middag zo weten te waarderen! Evenals mijn “inzet” van die middag 😊😉
Ik denk zeker te weten dat wij elkaar weer eens gaan ontmoeten om het nog eens over te doen!!!
Ik heb die middag wat zaken gehoord die nog op het “to-do” lijstje staan 😉
GG
Mike
Man&Slut schreef: 20 jun 2023 08:42 Goedemorgen,
Nu toch maar even een reactie van ons op die heerlijke geile woensdagmiddag.
Het is al weer een aantal weken geleden dat we deze woensdagmiddag voorbij zijn gekomen. Voor ons was het ook onverwacht en niet gepland. We waren in de buurt. Hoe mooi kan het zijn, dit zijn de geile dingen van het leven. We waren verrast dat we het schrijven van Mike1966 zagen. Wat een heerlijk geil verslag Mike van die middag. Onze dank daarvoor. Je hebt het mooi in alle details beschreven en wat ons betreft klopt alles ervan. Zo is het echt allemaal verlopen en hebben wij het ook zo beleefd. Mijn heerlijke sletvrouw werd direct weer geil toen ze alles weer las. Wij hebben er dus ook enorm van genoten. En de aanwezige mannen waren super, een voorbeeld van hoe het kan! Vriendelijk, hulpvaardig, mijn vrouw voelde zich helemaal op haar gemak, en het belangrijkste, jullie hebben haar goed te pakken genomen. Ze voelde zich daarna een echte flinke gebruisslet! Heerlijk.
We komen zeker nog een keer langs, we weten jullie te vinden. Echt een herhaling waard. Mijn geile slet krijgt al weer een nat kutje als we het er over hebben. Dan wil ze dat ik haar snel weer een keer aanbied. Wanneer kunnen we helaas niet zeggen, bij ons komt het vaak spontaan op. Wie weet de komende weken weer een keer. Bedankt en veel plezier daar.
Man&Slut
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten