Marcelo en Bee's GEILE FEESTJES TOUR komt zaterdag naar Hilversum!! 14:00

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Marcelo en Bee's GEILE FEESTJES TOUR komt zaterdag naar Hilversum!! 14:00

Bericht door Marcelo »

Hi spannende mensen!
Na een reis met geile heftige en wilde avonturen in Lelystad (PP) en de ECs in Amersfoort en Arnhem , is aanstaande zaterdag 2 september de beurt aan Hilversum. :!: We hebben er nu al heel veel zin in!!
Zoals altijd zijn we op zoek naar actieve heren die willen meespelen in ons vrouw gericht spel. Respectvol gedrag is vanzelfsprekend. GOEDE NEUKERS ZIJN MEER DAN WELKOM!! We zijn er rond twee uur. Een verslagje hier vinden we leuk na afloop. Ben je Bee-schierig? Dan staan we ook meer dan open voor een leuke dame om met Bee te spelen VV. Dat wordt weer geil genieten zaterdag, dus schroom je niet en kom naar Hilversum voor actie!!
Tot zaterdag!! :D :oops: ;) :!:
Bijlagen
Screenshot_20230826_201837_WhatsApp~3.jpg
Laatst gewijzigd door Marcelo op 31 aug 2023 16:08, 3 keer totaal gewijzigd.
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Gebruikersavatar
dominant
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2023 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Marcelo en Bee's GEILE FEESTJES TOUR komt zaterdag naar Hilversum!!

Bericht door dominant »

Spannend!! Ik ga kijken of ik erbij kan zijn..
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Marcelo en Bee's GEILE FEESTJES TOUR komt zaterdag naar Hilversum!!

Bericht door Rickjsw »

Hi Bee en Marcelo,

Jullie gaan er vast weer een groot feest van maken!
Het spel van aantrekking, lust en verleiding spelen jullie vol overgave! En als het mogelijk is..speel ik graag weer een rol in jullie prikkelende spel.
Ons laatste dare is alweer te lang geleden, maar roept fijne en spannende herinneringen op. Denk er aan terug met een grote 😀!
Hopelijk vier ik dit fesstje weer eens mee…veel plezier!
Bee-72
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 sep 2021 16:57
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Marcelo en Bee's GEILE FEESTJES TOUR komt zaterdag naar Hilversum!!

Bericht door Bee-72 »

Heey Rickjsw,
Altijd fijn als jij meedoet, met ons spel.
Liefs, Bee
Gebruikersavatar
young_ams
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 okt 2022 20:03
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Marcelo en Bee's GEILE FEESTJES TOUR komt zaterdag naar Hilversum!!

Bericht door young_ams »

Leuk we hebben contact gehad ga kijken of ik erbij kan zijn!
Aduh
Berichten: 55
Lid geworden op: 28 mei 2014 10:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Marcelo en Bee's GEILE FEESTJES TOUR komt zaterdag naar Hilversum!!

Bericht door Aduh »

Wat een geile collage! Ik heb nu wel zin om deel te nemen! Tot zaterdag...
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Marcelo en Bee's GEILE FEESTJES TOUR komt zaterdag naar Hilversum!! 14:00

Bericht door Marcelo »

LET OP !! DE TIJD IS AANGEPAST NAAR 14:00
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Michael45jaar
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mar 2022 15:48
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Marcelo en Bee's GEILE FEESTJES TOUR komt zaterdag naar Hilversum!! 14:00

Bericht door Michael45jaar »

Dat is leuk zeg!!Die tijd zal ik er ook zijn!!ben wel heel benieuwd..zin om lekker te genieten en mee te spelen..ik ben dus zelf bi..dus wie weet wat het spel ons gaat brengen...tot zaterdag..!!
Michael..xxx
Mrjos
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2023 15:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Marcelo en Bee's GEILE FEESTJES TOUR komt zaterdag naar Hilversum!! 14:00

Bericht door Mrjos »

Al een tijd volg ik het forum. En al een tijd denk ik: ik ga! Maar iedere keer weer die twijfel....tot ik het oproepje van Marcello en Bee zag. Ik ga het gewoon doen dacht ik vanochtend. Zenuwachtig de auto in. Fris gedouched en geschoren. Kriebels werden met de km erger. Muziek ter afleiding hielp ook niet. Parkeergarage gevonden, navi aan en lopend naar de EC. Iemand tegemoet lopend - vlak voor de deur - deed me twijfelen,. Ik loop gewoon door, maar deze mnr ging ook naar binnen dus ik kon volgen in zn kielzog. Eerste stap overwonnen.

Vriendelijk werden we ontvangen. De regels werden uitgelegd. Nog een hele uitleg over wat de beste condooms waren en een meetkaart aangereikt gekregen :lol:
Gekozen voor nr 60 en naar beneden. Zo nerveus. De trap aflopend hoorde ik al een hoop gekreun, maar dat bleek een actrice op het scherm. Kluisje gevonden, deels uit de kleren en verkennen. En toen begon het feest. Van Marcello kreeg ik een bemoedigend en vriendelijke knikje. Dat gaf het eerste goede gevoel :) In de filmzaal werd Bee verwend door 2 heren. Ademloos keek ik toe hoe zij genoot. Na een een kwartiertje verplaatste iedereen zich naar het kruis. Er volgde ferme tikken en weer keek ik ademloos toe. Wat kan Bee veel hebben. En toen kwam de opdracht: streel haar. En tot mn verbazing werd ik daarvoor uitgenodigd. Heerlijk zachte borsten, benen en nog heerlijker: ernstig nat tussen haar benen. Ik denk dat ze het fijn vond dat ik een vinger zachtjes naar binnen bracht. Ze kreunde in iedergeval toen ik zocht naar haar gespot. De volgende stap was de sling. En weer viel ik achterover van verbazing. Ik mocht als eerste haar verwennen. Echt niet dat ik dat ik dat durfde. Daarbij was ik er nog niet klaar voor dus ik stond mn plekje af en dan de mnr die ik buiten tegemoet was gelopen. Hij was per slot van rekening voor mij naar de ec binnen gegaan en ik ben altijd een gentlemen :) (en had ik al gezegd dat ik er nog niet klaar voor was ;))
Maar als tweede sloeg ik niet af. Eerst even heerlijk geproefd tussen haar benen. En daarna erin. Nouja. Nog steeds niet helemaal er voor klaar zijnde, maar het lukte uiteindelijk toch. En eenmaal in haar groeide die van de warmte en de nattigheid. En van haar zucht en kreun. Hard moest het dus ik stootte hard en zo diep mogelijk (maar nogmaals ik was niet volledig hard door de nog steeds aanwezige zenuwen) en kletste zo hard mogelijk met mijn onderlijf tegen het hare. Zo ja, moedigde Marcello mij aan. Heel goed. Het gaf mij een trots gevoel, want ik was vooral altijd bang dat ik in een dergelijke setting niet zou kunnen presteren. De laatste stoot kneep ze met haar kutje en duwde me eruit. Dat gevoel was zo fijn dat het ook meteen mn hoogte punt was. Ik ben blijven toekijken naar de rest. En die maakte het af zoals ik had willen beginnen. Stijf, hard en lang neukend. Bee. Genoot en kwam een keer zelfs schokkend klaar. Haar Dom maakte het af en neukte haar terwijl ze een vibrator tegen haar klitje hield. Wat een show! Nadat ze elkaar een innige knuffel hadden gegeven ging het spel weer verder. Nu op de stoel. Maar ik moest helaas gaan. Wilde nog dankjewel zeggen voor deze ervaring, maar tegelijkertijd het spel niet verstoren. Bij deze. Dankjewel voor het mogen meedoen aan jullie spel en bedankt voor een onvergetelijke ervaring.
Hopelijk tot ziens.
X
Jos
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Marcelo en Bee's GEILE FEESTJES TOUR komt zaterdag naar Hilversum!! 14:00

Bericht door Marcelo »

@MrJos, dankjewel voor je mooie verslag! En super dat wij onderdeel waren van jouw eerste EC ervaring. Je bent altijd welkom om een volgende keer weer mee te spelen :D :!:
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten