Verslag Sanne van afgelopen zaterdag 21 oktober

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Stelletjealtijdgeil
Berichten: 283
Lid geworden op: 09 nov 2018 09:53
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Verslag Sanne van afgelopen zaterdag 21 oktober

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

We besluiten weer eens de bios te bezoeken. Het is al een tijdje geleden, dus ik vind het erg spannend. Kevin plaatst een advertentie, wat hij voor mij niet had hoeven te doen, ik ben er niet blij mee, want ben niet zo gek op de drukte of teveel mannen. Hij vindt het wel geil. In de auto reageer ik op de chat en priveberichten op het forum. Ook Peter stuurt via de chat een link van een oud verslag van 2019. Wanneer ik het geweldige avontuur teruglees weet ik weer wie hij is en denk met een glimlach terug aan die dag. Helaas kan hij niet komen vandaag. Wanneer we binnenkomen, gaan we allebei nog even plassen boven. Ik maak een praatje met de vriendelijke jongeman in de winkel. Daarna gaan we naar beneden de bios in. Als we binnenkomen zien we wat mannen met kleding aan. Zodra ik mijn jas en schoenen uit doe merk ik hoe koud het binnen is. Ik heb mijn pakje aan onder mijn kleren, zoals Kevin op de foto heeft gezet in de advertentie. Helaas heb ik met deze kou geen zin om ook maar iets van kleding uit te trekken en we belanden met kleding aan en een kopje thee op de bank. Als het zo blijft ga ik liever weer weg. Het lijkt hier kouder dan buiten. Kevin gaat even naar boven om het door te geven. Tegenover ons zit een aardige jongeman op de bank. Het is Casper, hij heeft ook gereageerd op het forum en we kletsen gezellig wat. Een spontane en gezellige jongen. Hij is ook al even niet geweest en hoopt net als vroeger weer op geile momenten. De verwarming wordt ondertussen op standje 30 gezet en het wordt snel warm gelukkig. Hup..uit die kleren en naar het matras. Binnen no time sta ik tussen Kevin en Casper in voor het matras. Ze betasten me en ik voel hoe de spanning oploopt bij de mannen en ook bij mij. Ik heb er toch wel weer zin in merk ik. Ik speel met de pik van Casper. Hij doet een condoom om en ik pijp hem terwijl ik voor het matras sta, Kevin staat achter me en duwt af en toe mijn hoofd omlaag. Casper is duidelijk erg opgewonden en komt na een tijdje lekker klaar. Hij neemt even pauze. Er is nog een man, voor de eerste keer. Ook met hem ben ik een tijdje bezig..later ook nog. Ik geniet met hem in allerlei posities. Hij weet precies wat hij doet. Ergens komt Casper terug en neukt me heerlijk waarbij hij voor de tweede keer tot zijn hoogtepunt komt. We kletsen een tijdje met de man van de verschillende standjes. Ondertussen zie ik een jongen met een goed getraind lichaam steeds voorbij lopen. Dit blijkt “geile hond” te zijn. Hij komt erbij. Ik speel even met hem en hij neukt me hard en goed. Daarna is hij weer weg. Hierna denk ik zelf..het is wel weer genoeg. Voor de mannen duidelijk nog niet. Ik zie ook andere mannen, ik heb even contact met een man, en dan met Jay..James. Hij vraagt netjes of hij me aan mag raken. Ik kijk naar hem en dat lijkt me wel lekker. Ondertussen ben ik nog bezig met die andere man van de standjes (sorry, ben je naam even vergeten) Hij wil nu wel over mijn borsten spuiten. Hij zit op me en ik trek hem. Er komt een gigantische lading over mijn lichaam. Geil om hem te zien komen. Hij gaat douchen, wij wat drinken en hierna kletsen we even met Jay. Een hele leuke, gezellige en aantrekkelijke jongeman. Hij heeft een lange rit gemaakt om ons te ontmoeten. Daar wil ik toch wel graag wat mee doen. Toch nog even door dan. Kevin beft me en Jay richt zich op mijn borsten. Hij is behoorlijk dominant, wat ik erg spannend vind. Hij drukt met zijn hand mijn hoofd tegen het matras en even later voel ik zijn hand om mijn nek. Kevin doet dit ook weleens, maar Jay doet het net anders. Ik denk..geil..maar niet te lang, want dit is best heftig. Hij stopt even en doet het even later weer. Hij vraagt tussendoor netjes of ik het wat vind. Zeker wel, maar niet te lang. Kevin draait me om en legt me voor Jay. Jay doet een condoom om en duwt zijn heerlijke pik zacht in me en kijkt me aan. Hij gaat steeds harder en het voelt heftig. Hij vraagt tussendoor of het goed gaat. Het tempo wisselt zo nu en dan en dan zie ik hem naar me kijken. Hij duwt mijn knieën omhoog en gaat hard en diep. Ook pakt hij mijn handen en duwt ze tegen het matras. Het is erg geil en spannend. Na een tijd bezig te zijn stopt hij en gaat hij drinken halen. We kletsen nog een tijdje en besluiten te gaan. Ik had een geweldige afsluiter met Jay. Wat een leuke en spannende jongen. Ik geloof niet dat ik vaak zo lang in de bios ben geweest en het is lang geleden dat ik met zoveel mannen bezig ben geweest. Oh ja, ergens tussendoor heeft Kevin me nog heerlijk laten komen met de triller. Met slappe benen en terugdenkend aan deze middag stap ik voldaan in de auto. Met Jay hebben we gegevens uitgewisseld en ik chat nog even kort met hem. Blijkbaar heeft hij ook onwijs genoten, superleuk om te horen. Thuis kruip ik heerlijk tegen Kevin aan op de bank. Hij is nog ontzettend geil, in de bios is hij te druk bezig met opletten. Hij is mijn toetje en we maken er samen nog een feestje van. Ik wil alle mannen bedanken voor deze onvergetelijke ervaring. Het was weer als vanouds. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik wellicht toch weer eens vaker de bios wil bezoeken.

Liefs Sanne

Jay, wat mij betreft gaan we het nog een keer goed overdoen en afmaken 😉
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag Sanne van afgelopen zaterdag 21 oktober

Bericht door Chandon »

Geil en spannend verslag🙏🏼
RobvD
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 aug 2023 11:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Verslag Sanne van afgelopen zaterdag 21 oktober

Bericht door RobvD »

Heel spannend verslag en fijn dat jullie genoten hebben!
Klimaat controle zou binnen EC inderdaad wat beter kunnen zijn, al begrijp ik dat met huidige energie prijzen het niet vanzelf sprekend is om de kachel of airco te laten loeien. Maar behagelijk zou fijn zijn.
Gebruikersavatar
Jay35
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 mei 2021 23:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag Sanne van afgelopen zaterdag 21 oktober

Bericht door Jay35 »

Onvergetelijke moment met Kevin en Sanne:

Het is zaterdag, ik ben een tijdje wakker en klik het forum van EC aan. Ik zie een topic van Kevin en Sanne met een aankondiging dat ze deze middag naar Hilversum komen gekoppeld met een mooie foto van Sanne. Ik begin al te twijfelen, ook omdat ik eerst wil douchen,nog 1,5 uur moet rijden en weet niet of ik op tijd aanwezig kan zijn. Dan komt Sanne toevallig ook nog op de chat en we beginnen wat te praten, ik vond het heel prettig dat ze alles safe wilden doen. Sanne zegt dat ze er bijna zijn, ik geef aan dat ik snel onder de douche spring en dat ik zsm aanwezig probeer te zijn.
Ik druk het pedaal goed in en arriveer rond 16:00 bij EC, ik hoop dat ze er nog zijn aangezien hun er 2 uur geleden al arriveerden.

Ik betaal en pak de trap naar beneden, bij binnenkomst is het donker en mijn ogen moeten zich aanpassen. Er zitten een aantal mensen in kleding op de banken niks te doen.
In de verte op het matras in het donker zie ik 2 mannen zitten met een vrouw met blond haar in het midden en ik hoor ze praten met elkaar. Weet niet zeker of dit Kevin en Sanne zijn maar ik kleed mij uit en spuit nog een geurtje op.
Ik begin al nerveus te worden in mijn onervarenheid.
Ik loop hun kant op en ga er bij staan, ze zitten met elkaar te spelen en ik probeer een moment te vinden waar ik mezelf kan voorstellen.
Sanne zit een jongeman af te trekken en die wil over haar borsten klaarkomen wat Sanne maar al te graag doet. Ondertussen stel ik mij voor en vraag ik af ik haar aan mag raken , dat laat ze toe en terwijl ze de man aftrekt begin ik te spelen met haar borsten. De man komt lekker klaar en spuit Sanne haar borsten onder.
Doekjes worden er bij gehaald voor de eerste schoonmaak en dan gaat Sanne even naar toilet.
Ondertussen het ik een leuk gesprek met Kevin en wanneer Sanne terugkomt met zijn drieën, voelt erg gezellig en vertrouwd.

Volgens mij spoorde Kevin haar aan en Sanne begint mijn pik af te trekken terwijl Kevin haar lekker begint te beffen, ik begin haar borsten te kussen en leg een hand rustig aan de zijkant van haar nek om een beetje te choken.Ik probeer te kijken of Sanne dit lekker vind en toelaat, Sanne geeft aan dat ze dit wel lekker vind zolang het niet te lang en hard is.
We zitten zo een tijdje lekker met zijn drieën te spelen tot Kevin het genoeg vind.
Hij draait Sanne in een positie waar ze recht voor mij ligt en zegt misschien moet je er nu maar een condoom om doen.
Ik ben nog steeds versteld van het mooie aanzicht en wat mij gebeurd, Sanne ziet er ongelooflijk heerlijk uit en ik pak snel de condoom die ik binnen handbereik had gelegd.

Ik daal langzaam neer op Sanne en penetreer haar langzaam, steeds dieper naar binnen, wat een heerlijk gevoel en ondertussen kan ik niet genoeg kijken naar het mooie gezicht dat Sanne heeft en de reactie van haar ogen op dat moment, heerlijk om te zien dat een vrouw geniet.
Ik begin langzaam het tempo op te voeren en pak haar armen en pin te vast op het matras, af en toe zie ik reacties van Sanne en vraag haar of het niet te hard is en lekker. Soms gevoelig zegt ze, heerlijk.
Nu pak ik haar knieën en druk die omhoog en naar haar toe om nog lekkerder en dieper te kunnen gaan. We genieten beiden van het moment, ik krijg bijna niks mee van de omgeving maar het gevoel dat iedereen in de bios eventjes kwam kijken en daarna weer wegging. In het moment kus ik Sanne op haar mond, ik voel even een aarzeling en weet niet of ik er goed aan heb gedaan maar dan zoent ze terug.
We zijn nu al even bezig en ik voel dat ik even pauze en water nodig heb, ik zeg ik ben zo terug maar je mag wel blijven liggen. Ik haal drie bekertjes water voor Kevin,Sanne en mijzelf, konden ze ook wel goed gebruiken volgens mij.
Het is nu al wat later geworden, Kevin en Sanne geven aan dat ze er een eind aan breien, Sanne wil ook even douchen voor ze gaan. Sanne maakt zich nog even druk dat ik niet klaar ben gekomen maar ik geef aan dat ik heerlijk genoten heb en dat dat belangrijker is dan klaarkomen.

We zitten nog even met zijn drieën na te praten en ze zijn ongelooflijk leuk, Sanne haar lach is aanstekelijk. In het gesprek blijkt dat Kevin en ik wel op elkaar lijken, allebei vinden we het genieten van de vrouw het belangrijkst en genieten van het spel.
We praten nog lekker tijdens het omkleden en lopen naar buiten, we wisselen kik uit en nemen afscheid.

Ik stap in de auto en blijf daar een tijdje staan. Nog een beetje verwerken en genieten van het mooie moment en ervaring die ik net heb meegemaakt. Wow.
Wat was ik blij dat ik de auto ben gestapt richting EC, het overtrof al mijn verwachtingen.

Met een grote glimlach rij ik naar huis, zelfs al ik de volgende dag op werk ben zit de glimlach er nog steeds op.
Bedankt Kevin en Sanne, hopelijk tot snel.
Groetjes, J.
RobvD
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 aug 2023 11:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Verslag Sanne van afgelopen zaterdag 21 oktober

Bericht door RobvD »

Jay…. Respect voor jou!
Ook heel goed verslag van een top dag.
Gebruikersavatar
bi44
Berichten: 92
Lid geworden op: 26 sep 2014 07:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Verslag Sanne van afgelopen zaterdag 21 oktober

Bericht door bi44 »

Wat een heerlijk geil verslag van hoe je het hebt ervaren, Sanne. De twijfels vooraf en de overgave die zich meester van je maakt. Herkenbaar en zeer opwindend om te lezen. Ook leuk om Jay's ervaring te lezen. En ik ben vereerd dat ik -ondanks mijn afwezigheid- nog gememoreerd werd aan het begin. Jullie zijn fantastisch, hopelijk tot snel, wellicht samen met Jay? Is hij toevallig bi?
Stelletjealtijdgeil
Berichten: 283
Lid geworden op: 09 nov 2018 09:53
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Verslag Sanne van afgelopen zaterdag 21 oktober

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Thxx voor de reacties mannen en heerlijk verslag om te lezen Jay 😉
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten