Verslag Sanne donderdag 26 oktober

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Stelletjealtijdgeil
Berichten: 283
Lid geworden op: 09 nov 2018 09:53
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Verslag Sanne donderdag 26 oktober

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Ik kom uit bed en Kevin vraagt of we vandaag naar de bios gaan. Ik zeg…komt wel weer.
Ik sta even later nog met de stofzuiger in mijn handen als Kevin zegt dat we bijna gaan. Ehhh..waarheen? Hoe? Wat? Ik heb wat geregeld zegt hij. Ik ga maar snel onder de douche en weg, zal maar meegaan dan. Onderweg zie ik al dat we naar Hilversum rijden. We komen bij de bios aan en ik ga even naar toilet. Daarna lopen we naar beneden en moet ik een blinddoek om (achteraf hoor ik dat deze bij de kassa al klaar lag. Jay had het goed voorbereid) Ik zeg..nee, dat hoeft toch niet..wil graag zien wat er gebeurd. Maar goed, na even tegenstribbelen dan toch maar om. Ik word binnen uitgekleed door Kevin en een andere man. Grrr..wie is dat toch? Ik had een pakje aangetrokken, maar alles gaat uit. Daarna nemen ze me mee door het rinkelgordijntje en ik mag op mijn buik plaats nemen op het matras op een grote handdoek. Binnen no time krijg ik een heerlijke massage van Kevin en de voor mij nog onbekende man. Wanneer ik me omdraai mag de blinddoek af en zie ik Jay. Wat een verrassing zeg! Hij heeft alles voorbereid en zelfs heerlijke olie meegenomen. Ze masseren nog even door aan de voorkant en daarna lig ik lekker tussen ze in op het matras te rommelen. Even naar toilet. Hierna sta ik tussen de 2 geile mannen in en zoen met Kevin terwijl ik met mijn billen langs de pik van Jay glij. Het voelt heerlijk. Jay gaat op mijn borst zitten en neukt mijn mond en tegelijkertijd word ik door Kevin geneukt, daarna word ik door Jay geneukt en trekt hij me bovenop hem. Kevin stopt de triller ertussen en ik kom onwijs lekker klaar terwijl ik zachtjes op de pik van Jay aan het rijden ben. Na even pauze en een praatje verhuizen we naar het andere matras. Ook hier weer geile momenten. Met wat olie masseer ik de pik van Jay, hij lijkt er zichtbaar van te genieten. Kevin kijkt mee en ik neem zijn pik ook mee. Beide mannen liggen lekker languit, terwijl ik met mijn handen over hun pikken ga. Ik vind dit dus echt zo geil om te doen en te zien. Hierna pijp ik Kevin, terwijl ik op m’n knieën zit en Jay neukt me hard van achteren. Het is echt zoooo heerlijk.
Daarna met mijn hoofd op schoot bij Jay ook nog even geneukt door Kevin. We besluiten dat het mooi is geweest en met een lekker scrubje en olie ga ik even douchen. We doen nog een terrasje met z’n drieën en kletsen gezellig na. Wat een geslaagde middag!! Bedankt heren 😘
qwert
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2023 22:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag Sanne donderdag 26 oktober

Bericht door qwert »

Super geil verhaal. Inspireert zeker om ook eens langs te komen. :)
Gebruikersavatar
Jay35
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 mei 2021 23:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag Sanne donderdag 26 oktober

Bericht door Jay35 »

Sanne: the sequel :)

Kevin en ik zitten nog wat te chatten over afgelopen keer toen Kevin het idee opperde om eens af te spreken zonder dat Sanne het weet, vind ze wel spannend.
Dezelfde avond komt hij terug op de chat bij mij met het idee om het donderdag meteen te doen, that escalated quickly :P
Gelukkig ben ik toevallig die dag vrij en maar al te graag beschikbaar :)
Aangezien hij Sanne wil verrassen kan hij natuurlijk niet te veel meenemen dus we overleggen wat over de spullen die ik meeneem, ik had haar de vorige keer nog een massage beloofd dus dat is het eerste wat ik pak.
Dan komt Kevin met de vraag of ik ook een blindoek heb, dat heb ik zeker. Dat vind Sanne wel spannend. Dan kom ik met het idee om Sanne de blinddoek om te laten doen voor zij de bios in gaat, ik zal dan niet praten om mijn aanwezigheid niet te verraden waardoor ze ineens een extra paar handen zal voelen die haar helpen met uitkleden. De voorpret is al begonnen :oops: .

De volgende ochtend:
Kevin appt mij dat het plan GO is , ik spring snel uit bed om te douchen, eten. Ik moet er zijn voor hun arriveren, want ik zal de blinddoek achterlaten bij de medewerker van EC zodat ik Kevin en Sanne beneden op kan wachten.
Na een tijdje wachten hoor ik ze naar beneden lopen, Sanne heeft de deurklik al vast en doet de deur al een beetje open. Kevin stopt haar en de deur gaat weer dicht, Kevin verteld Sanne dat ze geblinddoekt gaat worden, in eerste instantie en ook in 2e instantie stribbelt Sanne tegen, ze heeft er geen zin maar geeft dan toch toe en loopt geblinddoekt de bios in.
Bij de kluisjes loopt ze nog steeds te klagen en wil ze niets liever dan de blinddoek af doen, maar Kevin praat tegen haar en helpt haar met de eerste kledingstukken uit te doen, Sanne heeft een mooie setje aan en Kevin geeft mij een seintje dat ik nu helpen met uitkleden terwijl hij stap opzij zet. Sanne schrikt, 'wat is dit' vraagt maar laat het gelaten toe. Alles gaat uit, want het is naaktdag :P

Ik had de 'massagetafel' bed al voorbereid met handdoeken, massageolie enz. Maar tot mijn schrik en verbazing waren terwijl wij bezig waren met Sanne een stuk of 6-7 mannen met elkaar bezig gegaan, precies bij dat matras. Shit...
Ik laat Kevin en Sanne even snel alleen en pak al mijn spullen van het matras en leg alles weer snel klaar bij het andere matras achter het kettinggordijn, minder ideaal vanwege het fellere licht daar maar nood was aan de man of vrouw :P
Snel loop ik terug en Kevin en ik begeleiden Sanne naar het matras. Ze gaat braaf liggen en Kevin verteld haar dat ze lekker moeten ontspannen en genieten.
Speciaal voor Sanne heb ik een hele lekkere olie meenomen van kokos en rum, ik begin haar te masseren, eerst doe ik het zelf terwijl Sanne nu echt afvraagt wie in godsnaam op haar rug zit en masseert. Kevin staat een halve meter verderop en durft te beweren dat het zijn handen zijn haha :) .
Ik geef Kevin ook de fles met olie en wij beginnen met vier handen haar overal te masseren, echt mooi schouwspel.
Dan mag Sanne omdraaien van Kevin en haar blinddoek af doen, ze herkent mij en vind het meteen super leuk en we moeten beetje lachen om de situatie.
Nu masseren we nog een tijdje haar voorkant en we beginnen haar te zoenen op de mond en haar mooie borsten, niet haar verdere lichaam vergetend natuurlijk, afwisseld beginnen we haar te vingeren, Sanne heeft mijn pik ook gevonden en begint die af te trekken.
Even toilet pauze voor Sanne wanneer ze terugkomt gaat ze lekker tussen ons in staan en begint lekker met Kevin te zoenen terwijl ze met haar lekkere billen langs mijn lichaam glijd, erg hot.
We leggen Sanne weer op het matras en Kevin beft haar een tijdje terwijl ze mij blijft aftrekken, nu is het tijd om een comdoon te pakken, ik wil haar mond voelen om mijn pik, het voelt heerlijk, ondertussen begint Kevin haar te neuken. Aangezien Sanne haar hoofd in beetje lastige postitie zit besluit ik op haar borst te zitten om zo haar mond te neuken. Erg geil om achter mij Kevin bezig te voelen en voor mij het mooie gezicht van Sanne te zien met mijn pik in haar mond, af en toe probeer ik hem iets dieper te steken maar ik besluit het rustig aan te doen met Sanne dit keer, ze heeft het al zwaar :)

Kevin stopt en ik wil in haar, ik trek haar weer iets beter het matras op en we zijn onwijs lekker bezig zo, magisch. Maar het is intensief werk dus ik wissel van positie, terwijl ik mezelf achterover laat vallen trek ik Sanne op mij . Sanne vraagt of wij dit ook afgespoken hebben, ik heb geen flauw idee wat ze bedoeld, maar nee dit is improvisatie, maar ik denk wel blijkbaar vind ze dit erg lekker want ze denkt dat Kevin dit tegen mij verteld heeft.
Kevin pakt de vibrator en stopt die tussen ons in en zegt tegen mij dat ik gewoon moet blijven liggen, Sanne zal het werk doen. En hoe !
Sanne begint langzaam te rijden op mijn pik, het gaat steeds iets intenser en ik zie het aan haar gezicht dat ze steeds dichterbij komt. Ik beweeg wel mee maar durf niet te zeggen om haar moment te verstoren, Kevin ziet het moment en zegt kom maar klaar Sanne.
Ow wat lekker, Sanne grind nog 1-2 keer en komt dan heerlijk klaar, ik dacht zelf wat van haar vocht te voelen. Ik laat haar even bijkomen en leg haar dan zachtjes neer op de handdoek naast mij om bij te komen. Kevin haalt even water zodat ze kan bijkomen.
We praten wat en besluiten dan even op de bank te ploffen om bij te komen.

Pauze voorbij, lets go. We verhuizen naar het andere matras wat nu weer vrij is. Sanne begint mijn pik weer te masseren, Kevin komt met het briljante idee om de olie te gebruiken en het is echt perfect. Sanne haar handen blijven schokken door mijn lichaam heen sturen, ik sta op het punt klaar te komen. So close, het lijkt me geil om als een fontein klaar te komen in haar handen maar eigenlijk wil ik haar nog een keer te grazen nemen dus ik probeer mezelf te beheersen en leid Sanne af door haar Kevin zijn pik ook te laten masseren. We een heerlijk uitzicht, Sanne tussen ons in die onze pikken masseert met haar lach , ze geniet. :)
Kevin gaat tegen de muur aan zitten en Sanne begint hem te pijpen, ik schuif snel weer een condoom om en ga achter Sanne zitten. zo geil om een vrouw te zien pijpen terwijl ze geneukt wordt, Sanne heeft het er wel beetje moeilijk mee en stopt soms met pijpen om in Kevin zijn schoot om mijn actie van achter aan te kunnen. Ik geef het alles en begin redelijk moe te worden, het matras is soms ook net irritant genoeg om sommige posities goed vol te houden. Maar Sanne is er stil van, ik vraag nog even of het wel goed gaat :)
Dan draaien we Sanne om zodat Kevin haar nog even goed kan neuken terwijl ik haar hoofd in mijn schoot heb en haar handen vasthoud. Ik kijk naar beneden en zie daar Sanne haar mooie gezichtje liggen, zo schattig.
Kevin pakt de vibrator er nog eens bij, Sanne probeert te concentreren maar er staan mannen in de buurt en die praten en/of maken teveel lawaai waardoor Sanne uit het moment gaat. Laat maar zegt ze , lukt niet meer. Het is lekker geweest zo.

Sanne gaat even lekker douchen en komt fris terug, we hebben nog even voor wij op huis moeten dus ik vraag of ze zin hebben om een drankje te doen.
We vinden een leuk terras in de buurt en hebben daar nog leuke geprekken onder het genot van een drankje.
Ik loop even met Kevin en Sanne mee naar de auto om nog even extra tijd te hebben om te praten, het gaat zo natuurlijk en fijn dat we de hele avond wel op het terras hadden kunnen zitten.

Met een licht hoofd en benen rij ik voldaan naar huis met onvergetelijke momenten in het hoofd.
Thanks Sanne en natuurlijk Kevin voor de hele slimme idee :)
Stelletjealtijdgeil
Berichten: 283
Lid geworden op: 09 nov 2018 09:53
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Verslag Sanne donderdag 26 oktober

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Geweldig! Superleuk om terug te lezen!!😘
Gebruikersavatar
bi44
Berichten: 92
Lid geworden op: 26 sep 2014 07:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Verslag Sanne donderdag 26 oktober

Bericht door bi44 »

Wat een geile reprise!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: bikerontheroad en 41 gasten