algemene jongeren kik groep

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Niewagierigxx
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 nov 2021 21:18
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

algemene jongeren kik groep

Bericht door Niewagierigxx »

Ik had een paar weken terug een post gemaakt in ec amersfoort voor een wat algemenere jongeren kik groep. Nu hebben we gelukkig al wel wat leden maar ik wou via deze post aangeven dat de groep ook bedoeld is voor de andere locaties . Mocht men nog interesse hebben kunnen jullie me een privebericht sturen. De groep is in principe vrij voor iedereen die jonger is dan 40 .
Laatst gewijzigd door Niewagierigxx op 16 jan 2024 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Detim
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 apr 2023 00:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: algemene jongeren kik groep

Bericht door Detim »

Gooi mij er maar in😊
Verwijderd door beheer
boy1993hilversum
Berichten: 218
Lid geworden op: 14 aug 2013 11:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: algemene jongeren kik groep

Bericht door boy1993hilversum »

Ja top plan. Add maar: Verwijderd door beheer
Detim
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 apr 2023 00:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: algemene jongeren kik groep

Bericht door Detim »

Niewagierigxx schreef: 11 jan 2024 15:12 Ik had een paar weken terug een post gemaakt in ec amersfoort voor een wat algemenere jongeren kik groep. Nu hebben we gelukkig al wel wat leden maar ik wou via deze post aangeven dat de groep ook bedoeld is voor de andere locaties . Mocht men nog interesse hebben kunnen jullie me op kik berichten op (deadams10). De groep is in principe vrij voor iedereen die jonger is dan 40 .
Mag ik er nog in? Detimmie
Niewagierigxx
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 nov 2021 21:18
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: algemene jongeren kik groep

Bericht door Niewagierigxx »

Detim schreef: 16 jan 2024 00:36
Niewagierigxx schreef: 11 jan 2024 15:12 Ik had een paar weken terug een post gemaakt in ec amersfoort voor een wat algemenere jongeren kik groep. Nu hebben we gelukkig al wel wat leden maar ik wou via deze post aangeven dat de groep ook bedoeld is voor de andere locaties . Mocht men nog interesse hebben kunnen jullie me op kik berichten op (deadams10). De groep is in principe vrij voor iedereen die jonger is dan 40 .
Mag ik er nog in? Detimmie

Ik kon je eerst niet vinden, daarom ook dat ik vroeg dat je mij toevoegde. Maar tis nu wel gelukt, ik heb je een chat gestuurd.
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2243
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: algemene jongeren kik groep

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste allemaal,

Graag willen wij jullie attenderen op onze forum huisregels en vragen wij ook om deze na te leven:
Het delen van persoonsgegevens via ons forum is niet toegestaan. Dat wilt zeggen geen mailadres, Kiknaam, je telefoonnummer of een persoonlijke facebook naam of ander social media account.
Dit geld voor de berichten die jullie plaatsen, maar mag ook niet via de chat of in je profiel staan (ook niet de ondertekst).

We zullen daarom alle bovenstaande berichten verwijderen. We begrijpen dat jullie via andere kanalen contact met elkaar willen onderhouden, maar dit mag niet in het openbaar met elkaar gedeeld worden, we vragen hiervoor begrip.

Afspraken die via het forum gemaakt worden voor een leuk bezoekje aan een van onze Cinema's kunnen wij namelijk monitoren en eventueel waar nodig ons voorbereiden op een extra drukke/gezellige dag. Dit allemaal om jullie bezoek dan ook zo geweldig mogelijk te maken! Dit zien wij natuurlijk niet via Kik of Whatsapp bijvoorbeeld. Als mensen onderling via andere media willen kletsen dan stoppen wij de uitwissel van bepaalde gegevens niet als dat in de vorm van een privé bericht (PBtje) word verzonden naar elkaar.

Met vriendelijke groet Team EroticCinema
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten