Geil met weinig

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Mister Mister
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 apr 2024 19:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Geil met weinig

Bericht door Mister Mister »

Het was dinsdag avond. Na een eerdere kennismaking met een leuk stel is het contact ook daarna gebleven. Uiteindelijk hebben we besloten om onze sessie nog een keer over te doen. De afspraak was geen ruchtbaarheid te geven aan de komst. Dit om het niet te druk te laten worden. En druk was het niet. Ik was iets eerder dan de afgesproken tijd en vond de cinema geheel leeg. Mmmm, toch maar hopen dat ze alsnog komen schoot door mijn gedachte.

Op de verwachte aankomsttijd even naar boven gegaan want alleen is toch maar alleen. Gelukkig kwam het stel nagenoeg gelijk binnen. Na de hernieuwde kennismaking snel naar beneden. De dame zei; "gelijk de kleren maar uit dan". Ik hou wel van dat directe dus gedrieën gingen we naar de darkroom. Inmiddels was er nog een bezoeker binnen gekomen die zich ook van zijn kleren ontdeed.

De dame wilde de sling uitproberen. Zelf ben ik niet zo een fan maar als je lekker kunt liggen is het wellicht anders. Terwijl haar partner en ik ieder aan een kant stonden stond de andere bezoeker lekker te genieten van het moois in de sling. Terwijl ze steeds natter werd zoog ze heerlijk op onze pikken. Onze handen door haar haar, over het gezicht, borsten, buik en uit te komen bij haar inmiddels kale natte kut. Ze begon steeds meer te schokken en trillen in de sling terwijl ze zo langzaam naar haar eerste orgasme werd toegewerkt. Maar ik kon het niet laten om vlak daarvoor even met alle handelingen te stoppen zodat ze lekker weer terug kon naar haar normale ademhaling. Dit herhaalde ik een paar keer. Dit vergrote haar frustratie aangezien ze net niet klaar kwam. Uiteindelijk heeft haar partner haar verlost van de inmiddels in haar lijf opgebouwde spanning.
We verplaatsten ons naar het bed waar ze met veel plezier op ging liggen. Haar partner begon haar heerlijk met zijn grote dikke pik te neuken terwijl ik achter haar hoofd zat en ze door mij diep in haar keel geneukt werd. Soms werd het haar even teveel maar onder de woorden; "gaat prima, gewoon goed oefenen" ging het ook steeds beter en werd de kok-reflex steeds minder. Sterker nog, ze werd zo waar steeds enthousiaster.
En terwijl ze nog steeds door haar partner geneukt werd konden we allebei overal goed bij. De andere bezoeker kreeg de uitnodiging mee te doen maar helaas besloot deze alleen op een afstand te kijken.

Inmiddels had de dame mijn ballen gevonden en zoog die één voor één naar binnen. Al likkend en zuigend begon ze mijn kont te likken. mmmmm, altijd een favoriet. Een paar petsen op haar borsten om de feestvreugde te verhogen en weer door met zuigen en geneukt worden. Ze genoot er met volle teugen van. Meerdere keren kwam ze klaar terwijl haar partner haar diep vingerde. In haar kut en kont (althans zo leek het vanaf mijn kant). Na zo even druk met elkaar te zijn geweest verplaatsen we ons naar de heterofilmzaal. De eerste rij stoelen gaf ons genoeg ruimte om onder het genot van een lekker achtergrond filmpje goed afgezogen te worden.

Na eerst haar partner diep gepijpt te hebben kwam ze mijn richting op en begon wederom heerlijk diep te zuigen. Dit wond haar partner kennelijk zo op dat hij wilde opstaan maar voordat hij goed op de benen stond zag ik al dikke stralen warm zaad uit zijn harde dikke pik spuiten. De rug van de dame werd volledig van boven tot onder ondergespoten. Was zeker een geil gezicht zo.
Ook voor mij werd het een mooie finale. Ik stond ook op en spoot, grommend, mijn zaad over haar gezicht en tussen haar borsten.
Ze genoot van elke druppel en zorgde dat alles er uit geknepen en gezogen werd.

Inmiddels was het bijna sluitingstijd en de dame sprong nog snel onder de douche om al het zaad af te spoelen. Uiteindelijk stonden we snel buiten. Bedankten elkaar voor de weer fijne en geile ontmoeting.
Nog even een afzakkertjje gehaald en tijd om weer met een glimlach op het gezicht op de bank te zitten.

Het was een heerlijke dinsdag avond en wie weet tot snel weer.

xxx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten