Maandag was legendarisch.
Dit was niet mijn eerste keer in een seksbioscoop maar wel de eerste keer in Hilversum en in gezelschap van LotteMooi.
Snel uit werk in de auto naar Hilversum en na enig gedoe met parkeren (en een snel loopje naar de lokale Action voor badslippers) aangekomen bij Erotic Cinema Hilversum. Ik liep de winkel in en daar stond, naar ik aannam, de eigenaar. Ik begroette hem en vroeg of LotteMooi al aanwezig was. Hij antwoordde dat die er zeker al was en dat hij haar vriend was

Dat was dus Thekinkyguy! Even met hem kennis gemaakt en vervolgens met de dame achter de kassa.
Snel naar beneden, het avontuur tegemoet. Geen idee wat me hier te wachten zou staan maar het feit dat Thekinkyguy al boven stond, vond ik een goed voorteken. Dat betekende dat LotteMooi recht onder hem al volop bezig was...
Tijdens het uitkleden passeerden al enkele naakte heren, die er duidelijk al zin in hadden. Kleertjes uit, slippers aan, handdoek boven vergeten (sorry...) en even gaan kijken waar ik heen moest. Het voelt eerst toch altijd wat onwennig, naakt tussen andere heren op weg naar seksuele avonturen. Maar al snel had ik het gordijntje gevonden waar de actie achter plaats vond. In het bioscoopzaaltje stonden zo'n 10 man aandachtig naar voren te kijken. Daar was blijkbaar niet alleen geile actie op het bioscoopscherm maar op de voorste rij stoelen voltrok zich ook een en ander. Ik keek over de heren voor me heen en zag een bos mooie krullen. De heer die recht voor haar stond, genoot zichtbaar van wat die krullenbol met hem deed - helaas kon ik niet goed zien wat dat was. Het duurde in elk geval niet lang voordat hij kreunend klaarkwam. Hij bedankte haar met een kusje en maakte plaats voor de volgende heer. Ondertussen begon mijn pik lekker te groeien van al dat geils. Het feit dat om me heen iedereen zich onbeschaamd stond af te trekken, hielp daar goed aan mee. Een paar minuten heb ik lekker van achteruit de zaal staan kijken wat er op de eerste rij allemaal gebeurde, al bleef het zicht toch wat beperkt.
Daar kwam verandering in toen bleek dat alle heren in het zaaltje inmiddels al een keer waren klaargekomen. Toen bleek dat ik dat nog niet was, mocht ik gelijk naar voren komen. Wat een eer! En sneller dan verwacht stond ik oog in oog met de dame waarvan ik tot dan toe alleen haar mooie krullen had gezien. En, wat een verschijning was ze. Een knap gezicht, prachtige heldere ogen en een slank, sportief ogend lichaam. Haar witte shirtje was opgestroopt zodat haar lekkere borstjes goed zichtbaar waren. Allemachtig wat een geile verschijning was ze. En wat het natuurlijk nog geiler maakte, is dat om haar heen de geur van vers sperma hing en haar bovenlichaam en shirtje al nat waren van alles wat al over haar heen was gespoten.
In een flits besefte ik hoeveel geile seks dat heerlijke lijf al gehad moet hebben. Trots maar ook een beetje onwennig stond ik voor haar, m'n inmiddels keiharde pik bij haar op ooghoogte en helemaal klaar voor actie. Ik stelde me voor en spontaan stak Lotte haar hand uit. Zo geil om te voelen hoe glibberig de hand is die nog geen halve minuut daarvoor de man voor me me liet klaarkomen. "Jeroen is voor het eerst hier", zegt Thekinkyguy van achter uit de zaal. Lotte begon plagerig m'n eikel, zak en tepels te strelen. En ondertussen kijkt ze me ook nog eens geil aan. Terwijl ze m'n harde pik stevig vast pakt, kijk ik de zaal in. Ik zie Thekinkyguy naakt achterin de zaal staan, met een grote grijns op z'n gezicht. Voor hem staan zeker vijf mannen zich af te trekken terwijl zij op hun beurt weer kijken hoe ik word afgetrokken door Lotte. Heerlijk om door zo'n geil publiek bekeken te worden terwijl ik zo goddelijk verwend werd door de vaardige, glibberige handjes van Lotte. Na enige tijd zag Lotte hoe graag ik wilde klaarkomen en volgens mij wilde ze zelf ook wel weer sperma voelen. Ze begon me stevig en snel af te trekken en in de verte voelde ik m'n orgasme naderen. Ik begon steeds geiler te hijgen en te kreunen en even later hield ik het niet meer en spoot ik m'n sperma in Lotte haar richting. Ik was zo in extase dat ik niet gezien heb waar het terecht is gekomen maar ik hoop dat zo veel mogelijk over Lotte haar bloedgeile lichaam heen is gekomen. Heerlijk geil keek ze me aan. Ik bedankte haar en op een geile manier vroeg ze om een schouderklopje. Echt, wat een geile donder is die meid.
Lotte was inmiddels toe aan een kleine pauze. Ze liep naar het halletje om zich wat op te frissen. Ondertussen stond ik lekker bij te komen en nog wat met m'n halfharde pik te spelen. De overige heren volgen Lotte naar de hal. Al snel kwam Lotte weer uit het toilet tevoorschijn en begaf ze zich richting het bed. Thekinkyguy ging tegen de muur achter het bed staan, zodat hij een goed zicht had op wat Lotte allemaal ging ondergaan. Immiddels had ze ook haar bovenkleding en broek uit gedaan, waardoor ik haar geile strakke lijf nog beter kon zien. Mijn God, wat een heerlijke strakke billen heeft ze...
Al snel had ze twee pikken tegelijk vast en lieten de heren in kwestie zich gewillig door Lotte aftrekken. Het is weer hartstikke druk rond Lotte en ik zie niet goed meer wat ze allemaal aan het doen is. Maar aan de geluiden te horen en aan de blikken van de heren rond Lotte te zien, wordt er heel wat handvaardigheid verricht. Om de paar minuten komt er wel iemand kreunend over haar klaar. Na enige tijd is ze weer aan een pauze toe en besluit ik dat het voor vandaag wel genoeg is geweest, ik voel dat een tweede keer klaarkomen er even niet in zit helaas.
Lotte, enorm bedankt voor de intens geile momenten in die geile kelder. Je guitige blik, je knappe verschijning, je kordate en zelfverzekerde houding en je ongeremde lust maken je echt uniek. Ik zie je graag nog eens in een soortgelijke setting! En Thekinkyguy, dank voor het vertrouwen!
De deuren van Hilversum zijn helaas gesloten, maar... waar deuren dicht gaan, gaan altijd weer andere deuren open. Ik zie jullie (inclusief de rest van het publiek) graag terug in Amersfoort of Arnhem!