themadag stellen

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
lizzy69
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 jul 2011 14:22
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

themadag stellen

Bericht door lizzy69 »

hoi hoi
ik ben zeer benieuwd of er meer stellen eens graag een paren middag/avond of dag zouden willen????

ik zou het super vinden om samen met andere stellen eens in EroticCinema Hilversum samen te komen om van en met elkaar te genieten :oops:

mocht je deze droom met me delen dan vraag ik je om op het forum te reageren zodat het team van de EC kan zien dat we echt belangstelling hebben en naast alle andere thema dagen zou dit ook een leuke themadag kunnen worden
kusjes lizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;)
Gebruikersavatar
Meester M
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 aug 2011 09:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: baarn
Contacteer:

Re: themadag stellen

Bericht door Meester M »

zo als net al gezegd ik sta er absoluut achter. een zeer goed idee en ik zal zeker komen.
in bezit van een slavin. MSN: Meesterm1@gmail.com
Slettentrainer
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 sep 2008 20:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: themadag stellen

Bericht door Slettentrainer »

Een thema dag stellen zou dan inhouden dat ik als "alleenstaande" man de toegang geweigerd wordt?
Bij de andere thema dagen is iedereen welkom, dit zou dan de eerste zijn welke een discriminerend karakter heeft. Er zijn voldoende gelegenheden voor stellen om elkaar te ontmoeten.
Gebruikersavatar
Meester M
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 aug 2011 09:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: baarn
Contacteer:

Re: themadag stellen

Bericht door Meester M »

ik denk dat het inderdaad goed zou zijn als er dan een limiet gesteld word. anders krijg je alleen maar vieze mannetjes die puur en alleen voor de vrouwen komen en waarom zouden vrouwen wel geweigerd mogen worden bij mannendagen. maar mannen niet bij stellen dagen. Als je als stel zou komen zou je er dan wel in mogen. Veel stellen komen niet omdat er dan alleen maar vieze mannetjes om heen hangen. Dat kan ik enig zins begrijpen. je moet aardig sterk in je schoenen staan om die te kunnen weren. Dus de vraag om om zo een themadag kan ik absoluut begrijpen.
in bezit van een slavin. MSN: Meesterm1@gmail.com
Arend
Berichten: 218
Lid geworden op: 20 jun 2011 16:47
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Fetish: Cuckolding
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: themadag stellen

Bericht door Arend »

Lijkt mij leuk om niet alleen als themadagen 'stellen-dagen' maar ook bondage- en/of sm-dagen te organiseren. Zoals dat onlangs met master sir Raiko uit Amsterdam, maar dan de 'leken' onderelkaar.
ik ben slankgebouwd, gay, bdsm-slaaf/bottom.
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

Re: themadag stellen

Bericht door driekeerpotent »

ik wil hier toch even op reageren.
ik vind de manier van spontaan de ec in gaan en afwachten wat je er aantrefd juist zo spannend en geil. als we nu steeds meer avonden of dagen voor aparte groepen gaan organiseren,wat de laatste tijd gebeurd,is het eind van de spontane acties in zicht.
ik ben zelf voor veel in,en ben ook al op de travodagen geweest ,maar het is dan echt op die groep gericht en de andere vallen er toch buiten of komen niet.
En zo zou het dus op zo,n voorgestelde parendag ook gaan.daar zou het zelfs verboden voor mannen(wat ze ook zoeken) worden zo als het hier voorgesteld word.
zit er dik in dat als dit doorgaat dat er daarna een parendag voorgesteld word waar BImannen toegelaten worden ,en dan komt ook een parendag waar alleen Bi vrouwen bij mogen,waar is dan het eind,want zo kan je nog van alles bedenken.
EC pas op en wees zuinig op de goede reputatie die jullie hebben waar je gewoon in een uit kan lopen op elk moment.
Niet iedereen volgt de agenda en het forum en dan komen er vaste klanten voor een gesloten deur en steeds vaker door dit soort avonden.
En waarom moet dit allemaal in hilversum,voor zover ik weet gebeurd dit niet in Amersfoort.
dan zou je het ook kunnen verdelen.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Baitcruiser
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jun 2011 17:34
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: themadag stellen

Bericht door Baitcruiser »

Kan ik mij bij aansluiten bij deze argumenten en ik heb zo ook wel het idee dat meester M ook wel een beetje geilt en kickt op zo'n zogenaamde vieze oude geile mannetje die zijn slavin misbruikt maar ja blijkbaar waait hij met vele winden mee zoals het hem mischien uitkomt
Gebruikersavatar
Meester M
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 aug 2011 09:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: baarn
Contacteer:

Re: themadag stellen

Bericht door Meester M »

mensen even wat recht zetten. Want zo als wel vaker gebeurd in de wereld. worden de worden van mensen gigantisch uit proporties gehaald. Even eerlijk iedereen weet dat in de ec het WEL EENS (met nadruk WEL EENS) voor komt dat er mensen zijn die niet fris zijn en waar je liever niks mee doet. dit houd natuurlijk absoluut NIET in dat iedereen zo is. Zo als ik hier al vaker op het forum heb verteld ben ik zeer te vrede over 99% van de mensen die er komen en deze hebben vaak ook meer als genoeg respect voor de mensen die er komen. MAAR ik heb het wel eens mee gemaakt dat er mensen kwamen. (hiervoor door mij ten spijt gegeneraliseerd als vieze oude mannetjes) die zich niet aan de afspraak hielden en toch dingen deden die ik of mijn slavin niet wilde. Denk hierbij aan het proberen te neuken zonder condoom. Echter om deze man te weren heb ik toch behoorlijk sterk in mijn schoenen moeten staan om hem tegen te houden en ik heb hem toen samen met de eigenaar en een paar mede gasten de deur uit gezet. Dit is natuurlijk een uitzondering op de regel. Maar het gebeurd en een gewaarschuwd mens telt voor 2. Ik zou het mezelf verwijten als ik een vrouw niet gewaarschuwd zou hebben en er later toch iets zou gebeuren. Dat was het enige wat ik even wilde me delen.

Dat mannen niet op thema dagen zouden mogen komen is nergens gezegd. Want met een stel heb je ook een man mee niet waar. Over de stelling dat er niet te veel themadagen moeten komen ben ik het absoluut eens. de spontane acties zijn inderdaad het leukst en zouden aangemoedigd moeten worden. Maar het 1 sluit het ander niet uit. AF en TOE moet zo een thema dag toch kunnen en ik ken een aantal mensen die naar bijvoorbeeld een stellen thema dag wel willen komen maar gewoon naar een normale dag liever niet. Vanwege slechte ervaringen. (PAS OP dit is een mening van bepaalde mensen. dit houd niet in dat het ook zo is geweest. Maar zij hebben het zo ervaren)

Kortom ik sta achter deze optie. Dat er zo op mijn mening gereageerd word en dat mijn worden zelfs lichtelijk verkeerd worden begrepen/verdraaid. Spijt mij ten zeer. Maar begrijp me echt niet verkeerd met vieze oude mannetjes bedoelde ik niet de algemene reguliere ec bezoeker. Als dat wel zo zou zijn zou ik er ook niet meer komen.

Ik hoop dat ik zo mijn vorige reactie weer een beetje recht gezet heb.

Gr Meester M.
Laatst gewijzigd door Meester M op 27 aug 2011 06:22, 3 keer totaal gewijzigd.
in bezit van een slavin. MSN: Meesterm1@gmail.com
Gebruikersavatar
Meester M
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 aug 2011 09:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: baarn
Contacteer:

Re: themadag stellen

Bericht door Meester M »

ZwoelZin schreef:
Meester M schreef:ik denk dat het inderdaad goed zou zijn als er dan een limiet gesteld word. anders krijg je alleen maar vieze mannetjes die puur en alleen voor de vrouwen komen en waarom zouden vrouwen wel geweigerd mogen worden bij mannendagen. maar mannen niet bij stellen dagen. Als je als stel zou komen zou je er dan wel in mogen. Veel stellen komen niet omdat er dan alleen maar vieze mannetjes om heen hangen. Dat kan ik enig zins begrijpen. je moet aardig sterk in je schoenen staan om die te kunnen weren. Dus de vraag om om zo een themadag kan ik absoluut begrijpen.
Mag ik bezwaar aantekenen tegen de nogal gemakkelijke manier waarop je het hebt over "vieze mannetjes"? Ik vind het best om een middag of avond te reserveren voor stelletjes, daar niet van. Maar je argumentatie komt erg vreemd op me over. Er is op zichzelf niets op tegen om "alleen voor de vrouwen" te komen - vrijheid blijheid niet waar, daar gaat het hier allemaal om. Niet iedereen is gay, bi of bischierig.

Ten tweede staan alle vrouwen die ik hier ben tegengekomen bijzonder sterk in hun schoenen en worden hun wensen ook zonder meer gerespecteerd - het is dus echt onzin om te zeggen dat je sterk in je schoenen moet staan "om vieze mannetjes te weren". Tot slot: voor de gemiddelde burger is iedere bezoeker hier al snel "vies" bezig, nietwaar. Dus om nu opeens te gaan oordelen en moraliseren is nogal vreemd, vind je ook niet?
Ik hoop dat mijn bovenstaande uitleg wat meer info geeft over wat ik bedoel met "vieze oude mannetjes" het was dus niet zo bedoeld zo als het tot mijn spijt op jou over is gekomen. Excuus voor de verwarring.
in bezit van een slavin. MSN: Meesterm1@gmail.com
Gebruikersavatar
Meester M
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 aug 2011 09:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: baarn
Contacteer:

Re: themadag stellen

Bericht door Meester M »

mart schreef:Ik ben het helemaal eens met wat driekeerpotent hier boven stelt. Themadagen OK, maar als je op zo'n dag na je werk toevallig een keer spontaan naar de EC wilt zou je gewoon naar binnen moeten kunnen. Als het een "gewone" dag is worden bv travo's toch ook gewoon toegelaten? En als het themadag is en het thema trekt je niet kun je altijd nog zelf besluiten niet naar binnen te gaan.
mart
Mart de thema dag word niet ingesteld om mensen die het niks vinden buiten te houden. Maar juist om gelijk gestemden bij elkaar te krijgen. Op een gewone dag zie ik zelf niet zo vaak travo's langs komen maar op de travo thema dag weer wel. Je krijgt dan dus juist veel mensen bij elkaar die van het zelfde houden en je hoeft je niet te schamen. Iets wat mensen op een gewone dag (naar mijn mening onterecht maar ok) wel doen en daarom dus niet komen. Ik kan dit nog best wel begrijpen ook. In vrouwenkleding is niet iets dat algemeen word geaccepteerd in nl. Daarom vind ik dit wel een goed idee. Het kan iemand net de drempel over helpen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
in bezit van een slavin. MSN: Meesterm1@gmail.com
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast