net terug uit de cinema lekker genoten van het heerlijke stel dat beneden was.
wie waren jullie en wanneer gaan jullie weer?
groetjes
lekker stel!
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: lekker stel!
Ik was ook een van de gelukkige die mocht genieten. Nadat ik uit de darkroom kwam stond er ineens een mooie vrouw met een schitterend figuur bij de kluisjes, ze bleek bij de man te horen die al op de bank zat.
Ze deed haar spullen in het kluisje en liep naar haar man (neem ik aan) toe en ging over hem heen hangen. Hij begon aan haar tepels te zitten en binnen no-time kwam ze heerlijk klaar.
De man deed daarna en mededeling dat het alleen kijken maar niet aankomen betrof. en dat werd ook door iedereen gerespecteerd gelukkig.
Toen degene die naast hem op de bank opstond ben ik daar geen zitten, en daar had ik dus geen spijt van.
Na een tijdje genoten te hebben van het heerlijke sexspel wat het paar had, begon ik met mezelf te spelen. Niet snel daarna gaf de man opdracht aan zijn vrouw om haar rechterhand uit te steken en mijn harde lul af te trekken.
Helaas kwam ik al snel klaar, want ik had er wel langer van willen genieten.....heerlijk was het.
Helaas had ik niet zo veel tijd, maar ik had nog wel een keer gewild.
Stel (wie jullie ook zijn) het was lekker om jullie te aanschouwen, en lekker om verwend te worden.
Ik hoop dat ik jullie nog eens tref.
Nogmaals......bedankt
Ze deed haar spullen in het kluisje en liep naar haar man (neem ik aan) toe en ging over hem heen hangen. Hij begon aan haar tepels te zitten en binnen no-time kwam ze heerlijk klaar.
De man deed daarna en mededeling dat het alleen kijken maar niet aankomen betrof. en dat werd ook door iedereen gerespecteerd gelukkig.
Toen degene die naast hem op de bank opstond ben ik daar geen zitten, en daar had ik dus geen spijt van.
Na een tijdje genoten te hebben van het heerlijke sexspel wat het paar had, begon ik met mezelf te spelen. Niet snel daarna gaf de man opdracht aan zijn vrouw om haar rechterhand uit te steken en mijn harde lul af te trekken.
Helaas kwam ik al snel klaar, want ik had er wel langer van willen genieten.....heerlijk was het.
Helaas had ik niet zo veel tijd, maar ik had nog wel een keer gewild.
Stel (wie jullie ook zijn) het was lekker om jullie te aanschouwen, en lekker om verwend te worden.
Ik hoop dat ik jullie nog eens tref.
Nogmaals......bedankt
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: lekker stel!
Tja ik lees heel veel berichtjes van de heren maar dit heb ik dus gemist helaas
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten