Heerlijk sta ik in de hetero zaal achterin, wit overhemd, spijkerbroek, slank en lichtbruine huid, donker haar en wacht op die heerlijke geile mannen die met hun handen langs mijn lichaam gaan. Ben je ondeugend genoeg om verder te zoeken en of je pik tevoorschijn te halen en mij laat bukken om jouw pik te mogen beminnen, mmmm. Terwijl ik met jou bezig ben voel ik handen langs en in mijn broek gaan en voor ik het weet sta ik machteloos gebukt bloot voor iedereen. Heerlijk lijkt het me als al die vingers overal langs gaan en die geile pikken om me heen te zien. Jullie mogen me uitkleden en geheel naakt neerzetten en met me spelen, me laten zien terwijl jullie geil spelen met me. Dit kan me echt ontzettend opwinden en ik geniet al bij het schrijven hiervan. Laat me niet te snel klaarkomen, ik wil dat zo lang mogelijk uitstellen. Als het niet zo druk is loop ik meestal wat heen en weer. Ik zorg dat ik altijd overal goed schoon ben en verwacht dat van jullie ook.
Tot morgenmiddag.
Peter
Neem me maar zoals jij wil
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 51
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Neem me maar zoals jij wil
Hoi Peter,
Ben je er donderdag? En zo ja, hoe laat ongeveer?
Zou voor mij een eerste man-man ervaring worden. Ben er erg nieuwsgierig naar.
Grt,
rj
Ben je er donderdag? En zo ja, hoe laat ongeveer?
Zou voor mij een eerste man-man ervaring worden. Ben er erg nieuwsgierig naar.
Grt,
rj
Verzorgde, slanke man. Hetero maar nieuwsgierig naar een eerste (veilige) bi-ervaring.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Neem me maar zoals jij wil
Nee, ik ben er woensdagmiddag, straks dus rond 13.00 uur. Ik heb er zin in vandaag en hoop dat er heerlijke handen, tongen en pikken aanwezig zijn. Ik heb een ondeugend damesstringetje aangedaan. Ben benieuwd wie die snel vind en wie zijn handen over mijn billen glijden, mmmmmmmmmm, ik ben gek op dat strelen over mijn billen en mijn tepels.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten