Vandaag voor het eerst op de fetishdag geweest in Hilversum. Ik was vrij vroeg, rond openingstijd. Er waren een paar mannen in de cinema toen er een stel naar beneden kwam. Het stel heeft zich eerst vermaakt op de bank in de louncheruimte waarna zij de hetero ruimte binnen gingen, gevolgd door natuurlijk een aantal mannen. (Sommige, in mijn ogen ook opdringerig).
Ik ben een beetje op afstand gebleven en heb wel genoten van hun samenspel. Toen zij de zaal uitgingen ben ik nog even blijven zitten. Op een gegeven moment hoorde ik iemand heerlijk op een paar billen kletsen vanuit de darkroom. Ik ben toen in een gloryhole op mijn knieën gaan zitten en heb het tafereel van daaruit stiekem bekeken. Er was in ieder geval iemand met een paar zwepen bezig. (Zo te zien had hij genoeg verschillende zwepen bij zich) Bij het bekijken hiervan en het horen van het genieten van de vrouw heb ik mijzelf heerlijk afgetrokken. Ik ben nog niet zo ver om met het echte spel mee te doen. (Ben veel te bang, als iedereen meekijkt, dat ik hem niet stijf kan krijgen door de spanning. Heeft iemand daar toevallig tips voor?)
Een volgende fetishdag kom ik dus zeker weer de cinema bezoeken.
Wat een genot om naar te kijken
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Wat een genot om naar te kijken
Leuk dat je genoten hebt
van het spel met de zwepen.
Mr Marcel

Mr Marcel
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Wat een genot om naar te kijken
Mochten er stellen zijn die ingewijd willen worden met de zweep stuur dan even een BP wie weet kunnen we dan volgende fetish dag afspreken.
Groet
MR Marcel
Groet
MR Marcel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast