Spontane middag

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SpikeIndo
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 sep 2016 15:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: NH
Contacteer:

Spontane middag

Bericht door SpikeIndo »

Zin om ec te bezoeken....ben in geile bui ....berichtje van S ....Tja ....hoef je niet lang over na te denken hè..
Afgesproken voor ec waar een heerlijke verschijning vrolijk aan kwam gelopen. Snel naar binnen ...kleren uit en naar t grote bed ....Wat een heerlijke verschijning is S ....elkaar lekker opgegeild ....prachtige borsten en kutje was al behoorlijk nat geworden ...ook de aanwezige heren werden niet vergeten natuurlijk ...zo heerlijk als ze geneukt werd en haar mooie ogen naar mij gericht ...mij pijpend....ook ff op dr knietjes gezet en links en rechts wat heerlijke pikken gepijpt ..en dat kan ze als geen ander ....helaas niet heel veel tijd ...maar deze wel intens besteed ...na een heerlijke vingerbeurt waar ze schokkend bij klaar kwam...heeft ze mij nog heerlijk laten spuiten ...S ...was super ...thx en tot snel ...xxx
MikeMeijer
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 nov 2017 21:45
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: Spontane middag

Bericht door MikeMeijer »

Hoi Spike,

Ik ook dacht even spontaan langs te gaan in Hilversum. Toen ik binnenkwam lag er op het grote bed een mooi stelletje.
Wat een prachtige verschijning is ze zeg, helemaal mee eens!
En wat jammer dat ik te laat binnen kwam, ik heb haar en jou nog net zien klaarkomen in haar geile mondje en daar stond ik...
Nog net naar het naar het natte kutje kunnen kijken (en luisteren, man o man wat sopte ze lekker!).
Die heerlijke kont had ik graag nog even willen likken, maar jullie hadden haast... Duty called...

De volgende keer ben ik graag van de partij om dat prachtige meisje te likken en neuken.

Mike
Gebruikersavatar
SpikeIndo
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 sep 2016 15:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: NH
Contacteer:

Re: Spontane middag

Bericht door SpikeIndo »

Toch leuk je ff gesproken te hebben Mike ...volgende keer beter ....(Voor jou dan) ...komt goed !!
liasson
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 jul 2011 20:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Spontane middag

Bericht door liasson »

In een woord fantastisch. Ik was onverwacht op bezoek. Zag het stel liggen, hield keurig afstand. Maar ojee wat een heerlijk gezicht. Op het uitnodigende gebaar was ik de gelukkige die als eerste erbij betrokken werd. Ze was al goed in de stemming. Ze genoot van mijn vingers en werd al geiler en geiler. Al snel kon ook ik me niet meer inhouden. De aanblik de aanraking .... Natuurlijk nog even bedankt ... en toen waren ook de andere heren, die zich keurig gedroegen, aan de beurt. Tijdens het aankleden hoorde ik dat ook de anderen haar genot gaven.
Kortom zeker voor herhaling vatbaar. Top middag!
Gebruikersavatar
SpikeIndo
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 sep 2016 15:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: NH
Contacteer:

Re: Spontane middag

Bericht door SpikeIndo »

Fijn dat je genoten hebt ...da's geheel wederzijds!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast